Haha, het was eigenlijk een idee van de collega’s zelf . We wilden sowieso een feestje doen en toen kwam het idee van verkleden.
Heb je nog een outfit liggen? Ik zou niet al te bizar (geen schmink enzo) en niet al te sexy.
Lol de buren van hiernaast waren een heel serieus Engels politiek gesprek aan het voeren, allemaal internationals, dus ik dacht zal wel.
Dus ik lekker muziekje op, meezingen, met een idiote stem tegen de kat praten, die kat schreeuwt altijd heel hard. Hoor ik ineens “THANKS FOR LISTENING, for more podcasts subscribe, you can find us on iTunes”
Hoop niet dat Ik nu op de achtergrond als een huilende kat te horen ben. Maar hoezo zou je een podcast opnemen in de tuin?
Roze koek na bloed doneren ook weer binnen Ik eet dat echt alleen dan haha
Ik organiseer straks een etentje bij mij thuis. Ik vind het spannend.
Hahahaha please deel dit als het zo is
Ga als discobal, dan kan je weer je fantastische rok aan.
Heb geen idee hoe de podcast heet en ken die mensen verder ook niet. Ze zullen vast wel kunnen filteren hoop ik?
Ik ben even zo verdrietig. Om iets oppervlakkigs, I know. Stop mijn sd kaartje in mijn camera, vertel iets aan mijn collega en druk op een knopje terwijl er staat ‘sd kaart formatteren’. Voor ik het wist liep er een balkje, en sd kaart is leeg.
Omdat de computer stuk is staan er nog veel foto’s op, waaronder de bday van mijn dochter van zaterdag.
Heb net zo gehuild. Hopelijk kan mijn vriend ze nog redden vanavond maar het ziet er niet goed uit. Zo’n actie dat je in 1 minuut zoiets stoms doet (knullig) en je de tijd terug wil draaien.
Wat lief, dankjewel!
Ik vind dit niet oppervlakkig hoor! Foto’s zijn voor de meeste mensen een heel kostbaar bezit! Ik hoop dat je vriend ze nog kan redden.
thanks! klopt, ik werk in de horeca!
heb gewerkt van 11 tot 14 en moet straks weer van 17 tot sluit, dit omdat het nu tussen 14 en 17 nog heel rustig is en de eigenaresse het nog alleen kan. komend weekend gewoon 14-sluit en als het goed is wordt dat m’n normale rooster. al is dit ook best prima want het is hier nu heerlijk weer dus zit al anderhalf uur op m’n balkon van de zon te genieten
Ik vind dit ook niet oppervlakkig! Ik zou hier ook heel verdrietig over zijn! Hopelijk kan je vriend nog iets doen…
Ik ga ook! Welke dag ga je?
Aha oke, veel plezier! Ik ga donderdag!
Ik was vanochtend een studio bezichtigen, en ik sta op plek nr. 7. Dus ik was al stoer aan het roepen dat ik kandidaat nr 1–6 wel eens even zou demotiveren om de studio te nemen, door tijdens de bezichtiging slinkse opmerkingen te maken zoals “Goh, best donker he” “Jeetje, wat een drukke straat” “Wel een stuk minder ruim dan op de foto’s”. Zodat zij de studio allemaal zouden afwijzen en ik m zou krijgen.
Uiteindelijk dus naar die bezichtiging geweest, waren maar een paar anderen aanwezig. Na afloop zegt er eentje “Goh wel weinig daglicht” waardoor ik dus ZELF ga twijfelen of ik de studio wel wil
Samenvatting
Heb zelf geen opmerkingen gemaakt trouwens hahaha en heb aangegeven dat ik de studio wel wil dus ben benieuwd!
Ah zo leuk dat je op Curacao bent. Ben er twee keer geweest en heb nog wel tips voor je. Beetje ongevraagd misschien haha maar hier zijn ze:
-
Op Westpunt heb je Playa Kalki, mijn favoriete strandje van heel curacao. Het heet playa kalki omdat er verkalkt koraal aanspoelt en op het strand ligt. Als je de trap op het strand zelf omhoog gaat kom je bij een resort en daar kun je stiekem in het zwembad zwemmen en wat drinken etc.
-
Daar op Westpunt heb je ook een “restaurantje”, deze heel Sol. Dat zit bij Amerikaanse mensen in hun tuin (dit klinkt heel weird maar is echt megagezellig en leuk). En echt neem zo’n goooooddelijk toetje daar, is softijs met zelfgemaakte brownie. Wij hebben daar elk weekend gegeten toen we daar waren haha!
-
Ook op Westpunt zit Jaanchies (?) als ik me niet vergis en als je een beetje avontuurlijk ben kun je daar leguaan eten.
-
In Willemstad zit Ford Nassau dat is iets chiquer maar daar zit je dus best hoog te eten en heb je 360 graden uitzicht over Curacao heen. Ik vond dit erg leuk in ieder geval!
-
Nouja sowieso grote en kleine Knip even zien is ook leuk! Cas Abao is een wat langgestrekter strand, heel mooi. Daar kun je wel wat uurtjes chillen.
-
Oja, en Karakter beach is ook echt een favoriet van mij! Daar kun je heerlijk hele dag op een ligbedje chillen en eten en drinken bestellen. Beetje snorkelen e.d.
Oke, beetje ongevraagde tips haha maar geniet ervan daarzo. Echt heel geweldig eiland!
Niet ongevraagd! Fijn juist haha. Heb al heel veel tips gehad. Maar je hebt toch nog wat opgenoemd wat ik niet wist. We gaan morgen naar westpunt dus zal je tips zeker onthouden dankje!
Mijn bus is daarnet tegen gehouden door de douane vlakbij het station waar ik moest zijn. Ze hebben ons een hele omweg laten rijden om weer op een punt uit te komen waar we net gepasseerd waren (in plaats van ons daar te laten stoppen?). Iedereen moest uitstappen en z’n bagage nemen en het bleef maar duren en duren. En ik moet vanavond nog weg, dus ik heb helemaal geen zin en tijd voor dit soort gedoe. Ik heb gevraagd of ik weg mocht, maar dat kon niet. Dus ik ben weggesneakt.
Ik voel me een mega-gangster nu .
Ik vind het nog best amateuristisch aangepakt, niemand hield me tegen en je ID werd niet eens gevraagd, etc.
Sinds wanneer bestaat er ramadan vakantie en pinkstervakantie?
Ik moet voor mijn scriptie onderzoeken doen op basisscholen en opeens hebben allemaal scholen gekke vakanties waar ik nog nooit van gehoord heb?
Ik weet dat ik vet laat ben met scholen aanschrijven maar kan het nu helemaal wel vergeten.
ARGh.