Wat je even kwijt wilt #21

Bluh ik vier zaterdag mn verjaardag en ik wilde het smiddags in het park doen met hapjes enz en spelletjes maar het wordt bewolkt. En nu weet ik niet wat ik zal doen.

Ik wil altijd wel mn verjaardag vieren want ik vind het stom om niet te doen en het is altijd heel gezellig maar ik zie er altijd tegenop van tevoren.

2 likes

Had ik van de week ook! Gek he hoe dat zo kan omslaan. En hoe snel je eraan gewend raakt als het goed met je gaat. Gelukkig weet je dat dit tijdelijk is, dat vind ik altijd wel een geruststellend gevoel.

2 likes

Wij deden bij kijkavonden (wel beetje anders) altijd een rondleiding en dan gewoon vertellen nou dit is de badkamer hier zit het licht pas op met de scheve kraan bla bla hier zit de keuken, de oven doet het niet/bla bla gewoon opvallendheden en opmerkelijkheden even melden. Maar als die er niet zijn kan je gewoon een korte rondleiding geven natuurlijk. Hahaha hier heb je vast niks aan hoor

1 like

@Madrid :heart::heart:

2 likes

Ik kan niet wachten tot kersen weer in het seizoen zijn, zo’n zin inšŸ˜

7 likes

Hollen

14 likes

Hoe moeten ze weten dat jij het was. Ze gaan er echt geen zwangerschapstest inleggen

13 likes

Krijg vandaag en morgen een nieuw dak en de mannen die het uitvoeren hebben er een teringzooi van gemaakt. Prima, logisch. Nu hebben ze wel me op het hart gedrukt dat ze morgen alles opruimen, maar ik kon alleen nog maar denken aan de flesjes drinken in de dakgoot, de pakjes sigaretten en kauwgom tussen m’n mooie bloemen en m’n platgetrapte planten. Ben dus alles aan zelf aan het opruimen

Halverwege vroeg ik me ineens af waar ik mee bezig was dus @Zemraluani heb ff bevestiging nodig dat dit gerechtvaardigd gedrag is lol

3 likes

Echt niet normaal, het is ook echt super vies. Daar moeten ze echt hun best voor gedaan hebben

1 like

Wtf man nee. Onbehoorlijk.

2 likes

@Madrid @HvO Ja klopt eigenlijk ook wel. Ik kan het vuil op de grond nog wel relativeren, maar jammer genoeg zijn m’n plantenbakken als een geĆÆmproviseerde vuilnisbak gebruikt. En ik heb al last van muizen dus die heb ik weer een feestmaal ontnomen haha

@ferris ik was hier al bijna klaar zelfs :sweat_smile:

GELUKT

18 likes

Ja het gaat via mijn huisbaas dus ik heb ze zelf niet ingeschakeld, maar m’n huisbaas ziet daar zelf de ernst niet van in. Vanmiddag werkte ineens niets meer in de badkamer en toen ik dat drie keer aankaartte reageerden ze er ook maar half op. Is nu gefixt na lang zeuren. Wel gek, want ik dacht dat het zo zou gaan zoals jij het zegt inderdaad

1 like

Als ik hier lees dat bij sommige hun ouders van alles voor hun doen zonder te zeuren ben ik echt jaloers. Altijd als ik mijn moeder iets vraag omdat ik echt niet anders kan ( te laat terug kom van werk) zegt ze " Neem je dan wel iets lekkers mee" wel pas na 700 vragen van waaarooom hoezooo. Ik haal meestal ook gewoon een droge muffin bij de ah to go. Ik krijg ook nooit iets lekkers als ik haar was doe . Wat 90% van de tijd is.

3 likes

Zondag zo’n intense hoofdpijn gehad dat ik gewoon niks kon doen, zelfs opstaan lukte niet. Het is nu donderdag en heb nog steeds echt hoofdpijn, wel minder maar nog best heftig. Zo lang heb ik nog nooit meegemaakt, is dit oke?? :sweat_smile:

Oh wat is the devil wears Prada een irritante rotfilm.

1 like

Wow haha hoe dan, bizar

1 like

Ik heb morgen een tentamen en heb er best wel zin in? De stof is interessant en ik heb wel het idee dat ik alles snap, dus ik heb echt zin om te laten zien wat ik allemaal weet haha. Maar is wel gevaarlijk, want ik heb dit wel vaker en dan valt het tentamen uiteindelijk heel erg tegen en blijkt dat ik helemaal niet zo veel weet :’) Maargoed, beter dit dan zenuwen.

9 likes

Ik heb morgen ook een tentamen en heb me er al bij neergelegd dat in voor de herkansing ga…

Mag ik een beetje van jou? :’)

Sowieso echt een harde Cribs cringe er in gooien als je je slaapkamer laat zien ā€œand this is where the magic happensā€ met dikke knipoog.

7 likes