Wat je even kwijt wilt #21

Ok ik ga morgen naar de kapper. Nu wil ik een kapsel, nu heb ik gewoon haar. Ik heb een rond hoofd met een onderkin. Iemand inspi voor kapsels en definitieve no go’s? (GEEN PONY)

Oh bah dat gevoel ken ik ook wel hoor! Dat is kut ja, al kan het soms dan toch heel onverwachts nog een beetje meevallen. Heel veel succes in ieder geval morgen!

1 like

Ik zat in de trein naar buiten te staren naar 2 jongens die in de duitse trein zaten. Niet mn type ofzo maar lof mensen observeren. Op een gegeven moment had 1 dat door en ging hevig zwaaien… en toen bleven ze steeds maar kijken. Ik zit altijd 10 min in de trein voor hij vertrekt . Heb toen mn trein eindelijk vertrok maar terug gezwaaid.

5 likes

Ohja niet onbelangrijk ahah. Ik heb ongeverfd donkerblond haar met weinig volume van zichzelf en beetje slag, maar soms kan het ook superstijl vallen. Het is nu een stuk over m’n schouders.
Een kapsel moet onderhoudsarm zijn vind ik, want ik kan NIKS qua styling. Krullen lukt nooit hahahahaha
Liefste kan ik wel nog een mini staartje ofzo. En ooit bob gehad: heb ik niet het hoofd voor…

Ik ben zo moe dat ik inmiddels in het donker op de bank zit en al 1,5 een rotfilm kijk, afstandsbediening ligt niet binnen handbereik.

3 likes

Ik kan niet

42 likes

Leren om gewoon voet bij stuk te houden en gewoon Zeggen dat je die dag lekker wil uitrusten / een dagje voor jezelf na maanden geen vrij weekend te hebben gehad.

2 likes

1000000000% dat ik dit ga doen thank u

@anon39978576 @boemboem @Mgg Werd uiteindelijk om 19.20u gebeld dat ik het niet geworden ben… Geen sorry voor het late telefoontje. Ook nog een kutreden omdat ik ergens een opmerking over maakte en zij dat anders hebben geïnterpreteerd. Ik baal flink want het leek me echt een leuke baan. Maarja… niks meer aan te doen :disappointed_relieved:

3 likes

Kut mensen

2 likes

Ahh nee, ik heb een hele stressvolle en drukke dag gehad maar nu ben ik helemaal vergeten te stemmen :weary: Ik baal echt…

Ik heb vandaag een schijf van 20 kg op mijn telefoon laten vallen en uiteraard is mijn scherm nu kapot :pensive: en ik dacht nou gelukkig heb ik een dure allrisk inboedelverzekering en doe ik gewoon alsof dit thuis is gebeurd. Heb ik alsnog een eigen risico van 150,- bij schade aan mobiele telefoons

Ik heb gister een vriendin gefeliciteerd met haar verjaardag en ik had net 30 min overstap op haar station
Belde haar om te vragen of ze 30min haar verjaardag wilde vieren op het station want heb teveel gedronken :thumbsup:

9 likes

Weet niet of het precies is wat je wil weten, maar ik weet wel dat de mens gemiddeld steeds ouder wordt, maar de gezonde jaren schijnen amper toe te nemen. Dus we zijn nog steeds zwak als we 80 zijn, ook al worden we nu misschien 90 in plaats van 85.

Omg m’n hond zat al de hele avond in de tuin heen en weer te drentelen en ik snapte niet waarom maar nou vindt m’n vriend net een egel vlak voor de schuur! Hij was er bijna op gaan staan. Arm ding zal wel superbang zijn.

1 like

Ik heb zoveel zin in het weekend. :heart:

1 like

Ik ben een beetje lam en fucking mega boos weer op mn (ex) vriend. Ik doe écht mn best maar het is nooit goed genoeg. Het gaat een week goed en er staat altijd weer een paar dagen toestanden tegenover. Altijd weer die negatieve spiraal waar we in blijven zitten. Waarkm kan het nou nooit normaal?

Mijn vriend gaat binnenkort 10 rondjes rennen rond mijn woonplaats. Want hij heeft een weddenschap verloren. Dat hij niet binnen half uur in slaap zou vallen haha.

5 likes

Ik kan niet voor jou praten maar ik heb zelf ook in de situatie gezeten van vriend - ex vriend - ex - vriend… iedere keer weer het opnieuw een kans geven en uiteindelijk na 7 jaar toen er eigenlijk niks aan de hand was toch het besluit genomen dat ookal hielden we veel van elkaar dat het t toch niet samen was… Ik kon hem nooit 100% vertrouwen en hij ging niet 100% voor mij. Achteraf wou ik dat ik eerder er een punt achter had gezet, als het ooit gebroken is gaan die scheurtjes nooit meer weg… We hebben uiteindelijk 7 jaar een relatie gehad waarvan 4 jaar samen gewoond.

1 like

Ik kan niet slapen omdat ik pieker over werk :pensive: