Soms heb je van die dagen dat je je intens eenzaam voelt. Vandaag is blijkbaar zo’n dag 
Herkenbaar 
Ik heb ditzelfde kind gisteren terug naar de kleuters gestuurd: “als jij je gedraagd als een kleuter, mag je werken bij de kleuters”. Volgende stap is de peuters 
Nee ik weet het echt niet bij dit kind, maar het was wel lekker rustig in mn groep daarna, dus dat was zeker fijn.
Vandaag ook een ander kind die boos was tijdens de gym, hij ging weg. 5 minuten later doet hij weer mee, vervolgens weer boos en ging hij zich omkleden. Je doet maar dacht ik, ik blijf niet aan de gang.
Komt hij terug zegt hij: nu doe ik weer mee. Ik: “ja prima, maar wel in je gymkleren”.
Hij weer boos en hij ging naar de klas.
Komt ie eind van de gymles naar me toe (hij had dus niks gedaan) zegt hij: “juf ik heb de klas voor je gepoetst” 
Ja jezus wat kan ik daar nou op zeggen 
Komt een meisje aan: “juf kun je afspreken?” Superserieus.
Ander kind: “ik mis jou nu al”
Kan nog uren doorgaan over dat stelletje van mij.
Wat lief dat je het vraagt! Ja, mijn vriend heeft er speciale software voor gekocht en het is gelukt!!! Kon weer janken en nu van geluk 
foto’s zijn blijkbaar erg belangrijk voor me…
Ah wat fijn!!
Lief dat jullie zo meeleven haha! Voelde me zo oppervlakkig dat ik erom moest huilen #biecht
Nee niets oppervlakkigs aan hoor, zou precies zo reageren
Mijn huisgenoot zet de wasmachine op een programma dat 3:40 uur 
ik
heb
te
veel
gegeten
Heb je iets van aloe vera?
ik vind theresa may echt cool en heb ondanks haar ideologie echt heel veel respect voor haar
Morgen eerste festival van dit jaar voor mij. Heb er zin in
Ook gaan mn soortvanvriendmaartochniet en mn zus elkaar voor het eerst ontmoeten daar en slapen ze allebei savonds bij mij haha. Lekker fast forward ineens, ben zo benieuwd wat mn zus van hem gaat vinden.
Als je iets van ongeveer pure aloe vera kan vinden even in de koelkast ( of snel in de vriezer haha) dat verkoelt en heelt.
Of anders een dikke zalf ( bijvoorbeeld uierzalf uit zon gele pot maar je bent geloof ik niet in NL dus weet niet wat ze daar hebben)
Hoop dat de pijn snel over is en veel plezier daar nog!
Dank je! Lief!
Ja we zijn sinds de jaarwisseling/januari uit elkaar. Was een lastige periode, maar het is een goede keuze geweest. En nu zijn we bijna 6 maanden verder en ben ik verliefd. En is het wederzijds. Heel gek, maar ook heel erg leuk. Hij komt ook net uit een relatie dus we doen het rustig aan. Op het feit na dat ik, door omstandigheden, zn ouders al heb ontmoet en hij dus morgen mn zus

Dankje! We gaan naar Emporium
Ik word zenuwachtig van de woorden ‘Vernietig deze brief daarna zo spoedig mogelijk’. Ik ben geen spion ofzo 
Ik haat het om in bad te liggen en dat mijn borsten altijd boven het water uitsteken dat is potver koud 
sos over tien minuutjes komen vriendinnen mij ophalen maar ik ben echt kotsssssmisselijk
wat helpt snel?