Je kunt het zelf nameten, de minimale profieldiepte is 1.6mm, maar bij 2.5mm raden ze vaak al aan om te vervangen. In sommige banden zitten ook slijtage-indicatoren, zou je even moeten opzoeken hoe die er bij jouw merk uitzien.
Weet je zeker dat je voorbanden vervangen zijn (en niet je achterbanden of je winterbanden of iets dergelijks)? Nog geen 10.000km lijkt me wel heel snel, zelfs al zou je een hele zomer op zachte winterbanden rijden is dat nog te snel.
Bedoel je de verschillen tussen Belgiƫ en Nederland of hoe de verschillen tussen de niveaus in Belgiƫ nu zitten?
Vanaf september wordt er in BelgiĆ« trouwens begonnen met een nieuw systeem. Volgend schooljaar enkel het 1e middelbaar, jaar daarop 2e middelbaar, enz. Er zal pas vanaf de 2e graad een opsplitsing gemaakt worden tussen ASO/TSO/KSO/BSO en er wordt dus met een ābrede eerste graadā gestart waarbij er een keuzegedeelte is van 5u. Ik vind het in theorie wel goed klinken (maar dat vond ik van het M-decreet ook, helaas werkt dat in de praktijk niet, of toch niet op de manier waarop het nu gedaan wordt), maar we zullen zien.
Oh, ja, geen idee. Ik weet niet of het (behalve qua moeilijkheidsgraad en nadruk op toepassing of theorie) heel erg verschilt in manier van lesgeven.
Ik volg het zelf ook niet echt, maar ik heb vrienden die in het onderwijs werken, dus ik krijg daar onbedoeld veel van mee, haha.
Er zit een jongen (jaar of 15/16 denk ik?) naast me in de trein en hij is in slaap gevallen. Hoop wel dat ie over een kwartiertje wakker is, want dan zijn we bij het eindstation. Maar hij zit wel heel schattig te slapen
Kan zijn dat de afstellingen niet goed zijn waardoor ze extra snel slijten.
Ik kreeg vandaag zoveel geld hahaha, nog nooit zoveel in 1 keer gehad. Maar kreeg eerste keer echt vakantiegeld en nog geld omdat ik via werk een fiets heb gekocht. Wel braaf gelijk alles naar mijn spaarrekening gedaan, maar voelde me toch even heel rijk
Dacht misschien als ik ergens ga lunchen of een tripje maken etc. Maar ik heb gewoon te groot gedacht denk ik, haha
Fijne dag Vandaag de definitieve beschikking gehad van de Belastingdienst en ik krijg een fijn bedragje terug. Wel benieuwd wanneer. Mooi voor op de spaarrekening (heb genoeg om voor te sparen dit jaar). Haal ik mijn spaardoel misschien wel. Hello, nieuwe pc/fiets/whatever
En vanmiddag lekker veel huishoudelijk werk gedaan, dus nu is mijn kamer weer helemaal fris.
Ik heb al de hele dag zin om nachoās te maken maar ik ben op zoek naar het recept der recepten en zie door de bomen het bos niet meer. Dus aangezien hier de ekte nacho snobs zitten: wie helpt mij aan de lekkerste nachoās ooit?
You forgot the magere cream cheese!!
Thanks, deze ziet er inderdaad wel makkelijk en lekker uit dus wat wil een mens dan eigenlijk nog meer he
Heb net mijn auto opgehaald en dat bleek het te zijn inderdaadā¦
Eindelijk vakantie !
Vind dit weer echt heerlijk maar raak toch weer redelijk depressief om het feit dat het me weer niet is gelukt om af te vallen en dat ik me echt een mega zwijn voel in mijn zomerkleren.
Nu lig ik nog net niet huilend zonder broek op de bank ipv dat ik gezellig naar de stad zou gaan
Ja dat is wel een goed plan, dankje. Maar dat doe ik wel op een minder warmere dag zodat ik mijn gewone kleren aan kan.
Had ook gehoopt dat ik al iets zou merken omdat ik deze week best gezond gegeten heb. Maar dat duurt natuurlijk even.
Like voor de herkenbaarheid
Aaah zo fijn, ik mocht net gewoon 4 uur eerder naar huis omdat we met teveel mensen waren met te weinig werk. Lekker vroeg weekend! Vanavond nog wel weer weg voor de personeelsborrel, maargoed prima
Ik heb vandaag voor een oudere mevrouw haar boodschappen op de band gelegd en daarna haar boodschappen ingepakt.
Ze zei dat ik een heel lief meisje was.
Ik vind dit veel te aandoenlijk en ben helemaal vrolijk voor de rest van de dag <3
Ah, zo lief! Zoiets kan ook echt mijn dag maken, iets aardigs/leuks doen voor een vreemde (of als het andersom gebeurt)
Herkenbaar, dat onzekere. Maar misschien helpt het om gewoon comfortabele kleding aan te doen? Ik let eigenlijk nooit op mensen hun figuur, tenzij het echt heel opvallend is, als ze er gewoon comfortabel uitzien en relaxen. Juist als je heel erg bedekt gaat lopen, met heet weer in lange broeken etc., dan valt het op dat iemand onzeker is of oncomfortabel.
En het is natuurlijk niet zo simpel, maar het is āmaarā uiterlijk. De grote meerderheid van de mensen zal je überhaupt niet opvallen, herriner jij je Elk persoon op straat? En de rest, lekker boeiend? Wat nou als iemand het niet bevalt, moet jij je daardoor laten leiden?
Ik hoop echt dat je het los kan laten. Ik keek elk jaar weer op tegen de zomer, maar aan t einde had ik me er alleen zelf maar mee met niet meegaan zwemmen en wat dan ook. Hoop dat je er niet te zwaar aan tilt en het gewoon doet. Hoe moeilijk het ook is, uit eindelijk zal je merken dat het steeds makkelijker wordt.
Sorry heel betoog, maar ik vind het altijd zo naar dat zoveel mensen (ikzelf ook) zich lagen tegenhouden door zoiets irrelevants als gewicht.
Het is zo kut als de wasmachine kapot gaat