Goed dat je voor jezelf hebt gekozen! Het is ten slotte ook jouw verjaardag. Veel plezier alvast
Ik schijt in me broek!
Want ik ga zo(vanmiddag) twee tepelpiercings laten zetten.
Thnx! Ik weet ook niet waarom ik nerveus ben, want ik heb al meerdere piercings en mijn pijn grens is best hoog
Ik heb maandag een belangrijke presentatie (in het Engels, huilen), ben veeel te laat begonnen en weet nu al dat ik het hele weekend opgefokt zal zijn, omdat ik zo zenuwachtig ga zijn.
Ik denk omdat de fundering dan ‘gewoon’ niet goed is. Iets wat niet goed zat, wordt ook niet goed. In mijn beleving. Heb er net iets over geschreven in het break up topic. Pas als je afstand neemt kun je helder zien dat iets niet gezond is. Het is niet de bedoeling van een goede relatie dat het een week goed is en dan weer paar dagen ruk. Daar heeft niemand iets aan.
(Ik vroeg me nog af of dit de man is die je toen fysiek pijn heeft gedaan? ik hoop niet dat hij het is!)
Heeft je mooie nieuwe auto geen parkeersensoren (of de mogelijkheid die er in te laten bouwen)? Ik kan (vind ik zelf) best ok inparkeren, maar ik ga in mijn nieuwe auto zeker opteren voor zo’n supersjeike automatisch-inparkeer-robot, want ik zie mezelf al weer bij de eerste poging aan 3 kanten de lak beschadigen.
Is het nog gelukt? Ik heb dit laatst ook gehad en toen heb ik de foto’s nog wel kunnen redden!
Ehhh voor de 2e keer in m’n leraren bestaan iemand eruit gestuurd. Uit m’n mentorklas notabene. Uit m’n gezicht. Echt ga weg.
Ik had een keer dat iemand dacht dat ik ziek was. Nee, het is zondag dus had ik geen zin om me op te maken?
Misschien heb ik dit al gepost maar ik had dit na mijn bevalling. Eerste week niet opgemaakt, en iedereen dacht dat ik op sterven lag volgens mij.
Toen ik me weer eens had opgemaakt: “Oh God, je ziet er veel beter uit gelukkig. We maakten ons al zorgen.” Thanks mam!
Haha, de power of make-up
Zooo, echt hè
omg YES 24kitchen blijft bij KPN
Ik heb edn klein beetje natural make up op en heb toch het gevoel dat het tooo much is.
Klinkt heftig!
Wat er daadwerkelijk gebeurde viel mee. Maar ik was helemaal klaar met zijn gedrag. Vorige week was t ook al raak, toen heb ik m alleen niet mee laten doen aan het einde. Nu was het weer continu zeuren en zeiken en negatief tegen en over anderen. 3x gewaarschuwd en toch doorgaan, ga dan lekker weg uit m’n les.
Oh dat is wel jammer! Valt daar niet meer iets aan in te stellen ergens?
Ik heb het in een BMW al eens aan het werk gezien en toen is me dat niet opgevallen.
Ik belde net een instelling om iets te vragen, krijg ik gelijk de voicemail met “wij zijn t/m de kerstdagen gesloten, wij zijn weer bereikbaar vanaf 27 dec”
Okeeee?
Ben jij Evi-Lena?
Waarom worden zoveel vakken in het middelbaar zo oninteressant gemaakt? Ik heb de laatste jaren interesses ontwikkeld in zó veel vakken die ik vroeger echt heel stom vond.
Ik volg nu heel random een vak over Europese geschiedenis en het gaat voornamelijk over de 19e eeuw en er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. Ik heb nooit beseft hoeveel er in die eeuw gebeurd is en het is extreem interessant hoe alles invloed heeft op elkaar. Het gaat over politiek en oorlog en industrialisatie en secularisatie en mode en kunst en … En ik vind alles zo fascinerend.
(Ik ben altijd heel overtuigd een beta-meisje geweest.)