Wat je even kwijt wilt #21

Ik ga morgen ook tomatensoep maken, superlekker! En ik vind het meevallen met hoeveelheid werk.
En als je het invriest heb je daarna heel vaak supermakkelijke maaltijd :+1::joy:

1 like

We gingen net kijken bij een huisje en ik dacht ik zie wel maar nu ben ik helemaal voor en wil ik er graag wonen. Eindelijk in mn leven ergens wonen waar alles gewoon netjes en in orde is. Pls allemaal duim voor me want er komen vandaag en morgen nog meer kijkers ik hoop dat ze allemaal buikgriep krijgen sorry not sorry

19 likes

Geweldig, maar hoe weet je dat zeker? En waar in Amsterdam is het dan?

1 like

Bij vlagen schiet ik naar het plafond van de pijn, volgens mij iets aan mijn teennagel (ieh). Maandagochtend naar de huisarts, vind het eng, straks wordt de nagel geamputeerd :scream:

Ik heb echt zulke ongesteldheidskrampen vandaag. Eigenlijk wil ik gewoon niet meer gaan werken vandaag maar ik moet wel :expressionless:

Ik heb net 2 uur lang benen getraind!!! En ga nu de rest van de dag in bed liggen en vrete :heart:

8 likes

Knap hoor! Heb je misschien een schema van je workout? Ik heb echt inspiratie nodig.

Heb net een nieuwe gemaakt!

Samenvatting

Vandaag van tevoren 5 min cardio en daarna glute activators met een mini band, afgesloten met 10 min cardio en nog stretchen

Hoe heet deze app?

Jefit! Mega fijn is ie

Hey wat nice, dankjewel!!

1 like

60 minuten fietsen na alle krachttraining, wat een dedication

Nee joh gek, 10 minuten! Die 60 min staat er als default, dit is niet mijn opgeslagen sessie

oh haha gelukkig voor jouw benen

1 like

Hahaha, goed bezig! Heb je een recept? :innocent:

Deze zijn idd top! Beste oordopjes die ik heb gehad, je voelt ze niet eens zitten.

Aah super lief. Heb ineens een nieuwe hordeur gekregen van mโ€™n vader zodat mijn kat niet weg kan maar ik wel mโ€™n woonkamerdeur open kan doen. :heart: Ik vroeg hem laatst hoe ik dat ging oplossen en toen zei hij dat ik een hordeur moet kopen en nu paar weken later krijg ik ineens een linkje met de tekst: Bestel maar, geld heb ik je nu gestort. :heart:

21 likes

Ik heb afgelopen dinsdag de eeltsokken van de Action gebruikt en nog geen velletje te bespeuren :confounded:

Ik ga dus weer thuis wonen voor een half jaar en ben nu mn kamer aan het opruimen/herinrichten. Ik heb een hokje van ik denk 1,5 bij 2 (gelukkig zit er een kast ingebouwd) en ik vind het echt best wel een hel. Erger dan dat ik had verwacht eerlijk gezegd.

Haha hoezo?