Like voor de herkenbaarheid
Aaah zo fijn, ik mocht net gewoon 4 uur eerder naar huis omdat we met teveel mensen waren met te weinig werk. Lekker vroeg weekend! Vanavond nog wel weer weg voor de personeelsborrel, maargoed prima
Ik heb vandaag voor een oudere mevrouw haar boodschappen op de band gelegd en daarna haar boodschappen ingepakt.
Ze zei dat ik een heel lief meisje was.
Ik vind dit veel te aandoenlijk en ben helemaal vrolijk voor de rest van de dag <3
Ah, zo lief! Zoiets kan ook echt mijn dag maken, iets aardigs/leuks doen voor een vreemde (of als het andersom gebeurt)
Herkenbaar, dat onzekere. Maar misschien helpt het om gewoon comfortabele kleding aan te doen? Ik let eigenlijk nooit op mensen hun figuur, tenzij het echt heel opvallend is, als ze er gewoon comfortabel uitzien en relaxen. Juist als je heel erg bedekt gaat lopen, met heet weer in lange broeken etc., dan valt het op dat iemand onzeker is of oncomfortabel.
En het is natuurlijk niet zo simpel, maar het is âmaarâ uiterlijk. De grote meerderheid van de mensen zal je ĂŒberhaupt niet opvallen, herriner jij je Elk persoon op straat? En de rest, lekker boeiend? Wat nou als iemand het niet bevalt, moet jij je daardoor laten leiden?
Ik hoop echt dat je het los kan laten. Ik keek elk jaar weer op tegen de zomer, maar aan t einde had ik me er alleen zelf maar mee met niet meegaan zwemmen en wat dan ook. Hoop dat je er niet te zwaar aan tilt en het gewoon doet. Hoe moeilijk het ook is, uit eindelijk zal je merken dat het steeds makkelijker wordt.
Sorry heel betoog, maar ik vind het altijd zo naar dat zoveel mensen (ikzelf ook) zich lagen tegenhouden door zoiets irrelevants als gewicht.
Het is zo kut als de wasmachine kapot gaat
Je hebt hier ook helemaal gelijk in. Niemand die er op let, maar voel me gewoon niet meer fijn in mijn eigen lichaam. Ben een paar jaar terug best wat afgevallen, en toen had ik me voorgenomen nooit meer zo zwaar te worden, maar alles zit er weer aan.
Ga over een maand op vakantie en dan ontkom ik er niet aan, maar dan heb ik nog even mentale voorbereiding.
Zo kut, omdat ik me zo voel wil ik alleen chocolade eten? Slaat echt nergens op. Echt irritant dat ik een emotie eter ben.
@Chesirecat super lief, dankjewel!
@PizzaFunghi Ik begrijp je gevoel helemaal en chille kleren vinden helpt zo erg! Ik heb vorig jaar een aantal linnen broeken van de hm gekocht die ik heel fijn vind met dit weer. En deze jurk: https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0735121003.html is ook echt een mega aanrader. Tot over de knie (ik ben bijna 1.80), zo strak als je wil in de taille, losse fit, armen bedekt en TOCH luchtig en chill. En ook nog in heel veel maten beschikbaar. Echt een goeie. Er is ook nog een katan jurk die erg erg op lijkt.
/weg
Altijd als ik Peter R. De vries hoor denk ik ach hou toch je muil wannebe politie
Ik ben nu online aan het shoppen. Dankjewel!
Niet milieu vriendelijk, maar heb echt een flinke bestelling geplaatst. Hopelijk zitten er dingen tussen waar ik me blij in voel.
Ik vandaag ook 1 kind. Ik zeg na een aantal brutale opmerkingen: âik vind dat je nu best brutaal bent, daar hou ik niet vanâ. Zegt hij:âen ik vind jou brutaalâ
Heb zn spullen gepakt en hem op een andere plek gezet. daaaag
Echt hoor. Soms is t gewoon klaar toch⊠dit mannetje is sowieso altijd opstandig en heeft een slechte werkhouding. Zag op mân fitbit hartslag ding dat ik rond dat moment gewoon een hartslag piek had haha. Frustratie
Soms heb je van die dagen dat je je intens eenzaam voelt. Vandaag is blijkbaar zoân dag
Herkenbaar
Ik heb ditzelfde kind gisteren terug naar de kleuters gestuurd: âals jij je gedraagd als een kleuter, mag je werken bij de kleutersâ. Volgende stap is de peuters
Nee ik weet het echt niet bij dit kind, maar het was wel lekker rustig in mn groep daarna, dus dat was zeker fijn.
Vandaag ook een ander kind die boos was tijdens de gym, hij ging weg. 5 minuten later doet hij weer mee, vervolgens weer boos en ging hij zich omkleden. Je doet maar dacht ik, ik blijf niet aan de gang.
Komt hij terug zegt hij: nu doe ik weer mee. Ik: âja prima, maar wel in je gymklerenâ.
Hij weer boos en hij ging naar de klas.
Komt ie eind van de gymles naar me toe (hij had dus niks gedaan) zegt hij: âjuf ik heb de klas voor je gepoetstâ
Ja jezus wat kan ik daar nou op zeggen
Komt een meisje aan: âjuf kun je afspreken?â Superserieus.
Ander kind: âik mis jou nu alâ
Kan nog uren doorgaan over dat stelletje van mij.
Wat lief dat je het vraagt! Ja, mijn vriend heeft er speciale software voor gekocht en het is gelukt!!! Kon weer janken en nu van geluk fotoâs zijn blijkbaar erg belangrijk voor meâŠ
Ah wat fijn!!
Lief dat jullie zo meeleven haha! Voelde me zo oppervlakkig dat ik erom moest huilen #biecht
Nee niets oppervlakkigs aan hoor, zou precies zo reageren