Wat je even kwijt wilt #21

Mijn huisgenoot zet de wasmachine op een programma dat 3:40 uur :confused:

ik :clap:t2: heb :clap:t2: te :clap:t2: veel :clap:t2: gegeten

16 likes

Heb je iets van aloe vera?

ik vind theresa may echt cool en heb ondanks haar ideologie echt heel veel respect voor haar

7 likes

Morgen eerste festival van dit jaar voor mij. Heb er zin in :grin: Ook gaan mn soortvanvriendmaartochniet en mn zus elkaar voor het eerst ontmoeten daar en slapen ze allebei savonds bij mij haha. Lekker fast forward ineens, ben zo benieuwd wat mn zus van hem gaat vinden.

7 likes

Als je iets van ongeveer pure aloe vera kan vinden even in de koelkast ( of snel in de vriezer haha) dat verkoelt en heelt.
Of anders een dikke zalf ( bijvoorbeeld uierzalf uit zon gele pot maar je bent geloof ik niet in NL dus weet niet wat ze daar hebben)

Dit wordt een traditie bij scriptie inleverposts. :stuck_out_tongue:

24 likes

Hoop dat de pijn snel over is en veel plezier daar nog!

1 like

:blush: Dank je! Lief!

1 like

Ja we zijn sinds de jaarwisseling/januari uit elkaar. Was een lastige periode, maar het is een goede keuze geweest. En nu zijn we bijna 6 maanden verder en ben ik verliefd. En is het wederzijds. Heel gek, maar ook heel erg leuk. Hij komt ook net uit een relatie dus we doen het rustig aan. Op het feit na dat ik, door omstandigheden, zn ouders al heb ontmoet en hij dus morgen mn zus :woman_shrugging: :joy:
Dankje! We gaan naar Emporium

13 likes

Ik word zenuwachtig van de woorden ‘Vernietig deze brief daarna zo spoedig mogelijk’. Ik ben geen spion ofzo :sob:

5 likes

Ik haat het om in bad te liggen en dat mijn borsten altijd boven het water uitsteken dat is potver koud :sob:

13 likes

sos over tien minuutjes komen vriendinnen mij ophalen maar ik ben echt kotsssssmisselijk
wat helpt snel?

Kleine slokjes cola! En bij mij helpt het vaker om goed te focussen op m’n ademhaling, rustig in door de neus en uit door je mond

1 like

Waarom krijg je een brief die je moet vernietigen dan?

Ja! Daarom draag ik het liefst een bikini top in de badkuip :see_no_evil:

4 likes

Serieus wat een fantastische tip dit

Dat was een brief van de bank, om op dramatische wijze duidelijk te maken dat ik voorzichtig moet zijn met de pincode van mijn nieuwe bankpas

3 likes

@blueberry hoe ging je tentamen?

1 like

Slecht, je mocht 3 uur erover doen en ben na een halfuur weggegaan

Hoe ging het bij jou??