Wat je even kwijt wilt #21

60 minuten fietsen na alle krachttraining, wat een dedication

Nee joh gek, 10 minuten! Die 60 min staat er als default, dit is niet mijn opgeslagen sessie

oh haha gelukkig voor jouw benen

1 like

Hahaha, goed bezig! Heb je een recept? :innocent:

Deze zijn idd top! Beste oordopjes die ik heb gehad, je voelt ze niet eens zitten.

Aah super lief. Heb ineens een nieuwe hordeur gekregen van m’n vader zodat mijn kat niet weg kan maar ik wel m’n woonkamerdeur open kan doen. :heart: Ik vroeg hem laatst hoe ik dat ging oplossen en toen zei hij dat ik een hordeur moet kopen en nu paar weken later krijg ik ineens een linkje met de tekst: Bestel maar, geld heb ik je nu gestort. :heart:

21 likes

Ik heb afgelopen dinsdag de eeltsokken van de Action gebruikt en nog geen velletje te bespeuren :confounded:

Ik ga dus weer thuis wonen voor een half jaar en ben nu mn kamer aan het opruimen/herinrichten. Ik heb een hokje van ik denk 1,5 bij 2 (gelukkig zit er een kast ingebouwd) en ik vind het echt best wel een hel. Erger dan dat ik had verwacht eerlijk gezegd.

Haha hoezo?

Ja heb ik inderdaad gedaan, haha. Maar ja ik wist van te voren ook niet dat ik weer terug zou gaan.

Hmm :frowning:
Hoop dat je je er toch weer ā€˜thuis’ gaat voelen😘

Motorwal in Amsterdam Noord!

Zo nostalgisch haha

18 likes

Ja dat moet wel lukken hoor. Er zijn gewoon zo veel spullen in ons huis en het is best klein en ik raak daar snel overprikkeld van. Ik heb de badkamer al helemaal opgeruimd en m’n eigen kamer ook en beneden doe ik ook nog wel een keer, haha.

1 like

Oh zo vervelend als je weer terug naar je ouders gaat en dan een kleinere kamer terug krijgt. Gelukkig is het maar voor een kortere periode! Misschien een idee om met je ouders naar Ikea ofzo te gaan en kijken voor fijne opberg ideeƫn?

Laatste keer dat ik keek, leek hij doormidden gescheurd te zijn…
Maar goed om te horen dat het verdoofd kan worden bij zulk soort ingrepen.

De serie staat op youtube :smirk:

1 like

Het is bijna 3 jaar uit met mijn ex en ik heb nu 2 jaar een relatie met mijn vriend, maar ik keek net na lange tijd op facebook en ik zie dat mijn ouders nog steeds dingen liken van mijn ex. Echt waarom?? :face_with_raised_eyebrow: ik ben alleen maar blij dat het mijn ex is, was echt een suffe relatie. Maar in mijn ouders ogen was hij perfect want hij had alles op orde. Ben veel gelukkiger met mijn huidige vriend en hij heeft ook alles op orde, hij doet het alleen op zijn manier maar ben wel trots op hem. Zo, is een heel verhaal geworden maar vind het stom dat ze dit doen.

1 like

Ik heb al een paar rolbakken! Ik wil liever niet te veel geld uit geven aan de kamer, want ik heb de essentials, maar ik heb gewoon zo’n lekker plekje nu en dan is het toch wel naar om terug te gaan

1 like

Ik was net aan het wandelen en ligt er ineens een dikke vis op het pad? Er is hier geen water dichtbij. Heb van schrik rechtsomkeert gemaakt want mijn hond wilde er al op af gaan. Echt iel.

3 likes

Hahahahah