Wat je even kwijt wilt #21

Ik snap het goed, ik was een paar jaar terug ook voor mijn gevoel ‘ineens’ veel zwaarder geworden en de zomer is daar vooral zo rot voor. Mijn grootste tip: koop please kleren in je huidige maat. Ja, even slikken om een maat (of twee, drie) groter te kopen, maar het zit en staat zoveel beter. Er is geen duidelijkere manier om de nadruk te leggen op je eigen onzekerheid en de vollere kanten van je lichaam dan te kleine kleding. En hul jezelf ook niet in overdreven wijde tenten. Dat deed ik ook eerst en ik zag er 10 kilo zwaarder uit en ik had ook het gevoel dat ik andere kleding ‘niet kon hebben’. Probeer dat los te laten en ga met een leuke vriendin winkelen die eerlijk is en die je ook vertelt wanneer je niet moet zeuren!

6 likes

He huh, ik denk dat ik iets heb gemist! Voor zover ik mij kan herinneren had je een relatie, maar die is dus voorbij?

En veel plezier op het festival! Naar welke ga je?

Als je iets van ongeveer pure aloe vera kan vinden even in de koelkast ( of snel in de vriezer haha) dat verkoelt en heelt.
Of anders een dikke zalf ( bijvoorbeeld uierzalf uit zon gele pot maar je bent geloof ik niet in NL dus weet niet wat ze daar hebben)

Dit wordt een traditie bij scriptie inleverposts. :stuck_out_tongue:

24 likes

Hoop dat de pijn snel over is en veel plezier daar nog!

1 like

:blush: Dank je! Lief!

1 like

Ja we zijn sinds de jaarwisseling/januari uit elkaar. Was een lastige periode, maar het is een goede keuze geweest. En nu zijn we bijna 6 maanden verder en ben ik verliefd. En is het wederzijds. Heel gek, maar ook heel erg leuk. Hij komt ook net uit een relatie dus we doen het rustig aan. Op het feit na dat ik, door omstandigheden, zn ouders al heb ontmoet en hij dus morgen mn zus :woman_shrugging: :joy:
Dankje! We gaan naar Emporium

13 likes

Ik word zenuwachtig van de woorden ‘Vernietig deze brief daarna zo spoedig mogelijk’. Ik ben geen spion ofzo :sob:

5 likes

Ik haat het om in bad te liggen en dat mijn borsten altijd boven het water uitsteken dat is potver koud :sob:

13 likes

sos over tien minuutjes komen vriendinnen mij ophalen maar ik ben echt kotsssssmisselijk
wat helpt snel?

Kleine slokjes cola! En bij mij helpt het vaker om goed te focussen op m’n ademhaling, rustig in door de neus en uit door je mond

1 like

Waarom krijg je een brief die je moet vernietigen dan?

Ja! Daarom draag ik het liefst een bikini top in de badkuip :see_no_evil:

4 likes

Serieus wat een fantastische tip dit

Hahahaha love it!!

Dat was een brief van de bank, om op dramatische wijze duidelijk te maken dat ik voorzichtig moet zijn met de pincode van mijn nieuwe bankpas

3 likes

@blueberry hoe ging je tentamen?

1 like

Slecht, je mocht 3 uur erover doen en ben na een halfuur weggegaan…

Hoe ging het bij jou??

Mijn buik is een beetje van streek. Ik had denk ik geen halve kilo zuurkool moeten eten als avondeten…

1 like

Tip van flip; laat een aangeschoten/dronken persoon (vriend) nooit een parkeerplaats reserveren op Schiphol. We hebben nu valet parking :rofl:

21 likes