Mijn vrienden. Als ik met de kat naar de dierenarts moet wil er altijd wel iemand mee, nu komt voor de 2de keer iemand mijn grasmaaien en ik ga met haar ook nog naar de Intratuin zodat ik een bezem en schoffel kan halen.
Hiermee pak je antisemitisme toch niet aan? Wat een ondoordacht idee.
Waarschijnlijk wel! Ivm de staking inderdaad
Hoe kan ik toch zo vaak wakker worden met een liedje in mn hoofd. Ik word er gek van. KvK romantiseert dat, het is geen wonder het is gewoon fucking irritant.
Ik lees KvK als Kamer van Koophandel (komt door werk) en daardoor komt deze post heel gek over, haha
Oh dat heb ik dan gezien! Wij reden toen op de snelweg en ik zag ineens een ster met een boog naar beneden vallen. Heel anders dan ‘normale’ vallende sterren.
Ja het was een soort rijtje met lichtjes dat in een lijn voorbij trok. Zag er super mysterieus uit wel, wij hadden ook geen idee wat het was en schijnbaar waren er wat mensen die ufo’s gemeld hadden enzo
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd
Ik denk dat het gisteren veel bewolkter was misschien? Wist ook niet dat ze afgelopen nacht weer te zien zouden zijn, nacht daarvoor was het super duidelijk en helder iig! Tof gezicht wel!
Moet echt even mijn mini huis opruimen, wat een bende.
Maar lig nog in bed, lang geleden dat ik een zondag lekker in bed gespendeerd heb …
Moest eigenlijk wat doen voor m’n studie maar blijkbaar heeft die docent de planning nog niet bijgewerkt dus nu kan het niet haha, kan ik lekker chillen zonder schuldgevoel (als ik opgeruimd heb dan)
Hahah ja kan ik begrijpen! Maar in ons geval was dit niet op tijd
Ik lustte eerst geen pindakaas maar ik heb het helemaal ontdekt hoor
Crackers met pindakaas sambal en komkommer zijn echt top. En nu eet ik witbrood met pindakaas omdat ik niks anders in huis heb maar dit is ook TOP.
Geroosterd brood met pindakaas en kop zwarte koffie ernaast
Ik kom net bij 999 games outlet vandaan. Super veel gekocht.
Oh leuk! Welke heb je gekocht?
En heb je nog aanraders voor leuke spelletjes?
Ik heb net ook zo genoten van pindakaas! Ik koop meestal wat voor handen is in de supermarkt waar ik dan ben, maar nu was het Calvé met nootjes. En dat is dus echt de bom op goed volkoren brood. <3
Zie het topic met de laatste aankoop.
Ja saboteurs vind ik onwijs leuk!! En de rest moet ik nog spelen.
Hadden ervoor op bol.com naar alle spellen gekeken en zo een lijstje gemaakt met wat we wilde hebben.
Outlet is in Almere en dacht ik tot 1500 uur open. Dus je kan er nog naar toe.
Haha Almere is wel 2 uur reizen voor mij!
Saboteur ken ik ja, is leuk!
Ben net een uur terug uit Lissabon en nu al heimwee ik hou zo van vakantie maar moet nu 6 mnd wachten tot de volgende