Hahaha oh bij mij gaat het wel goed.
Het levert meestal wel een gratis cocktail op though
Kan mijn cliënten van 80+ met NAH helaas niet richting mij laten komen hahaha ik zie het nu wel voor me, zie ze nu in mijn huis zitten. Maar bedankt voor het meedenken! Lief. Heb mijn collega’s ook al geappt dat het lastig wordt, bespreek het maandag maar even met ze…
Mijn kledingkamer is echt een grote teringzooi. Ik heb vandaag bij ikea meer opberg dingen gekocht dus ik zou het nu in principe op kunnen ruimen maar ben er ook gewoon echt te lui voor atm
Ik ga zo gehaktballetjes maken voor bij de couscous, maar heb dat nog nooit gedaan en heb niet iets van paneermeel of beschuit in huis. Is dat heel erg denken jullie? Heb wel gewoon gehakt en ei en kruiden
oke lichte paniek hier.
Deze week heb ik per ongeluk tegen mijn usb-stick aangestoten. Hij maakt nu geen verbinding meer met de computer als ik de stick insteek. Mijn afstudeerstuk staat hierop, dus ik voel de paniek. Ik heb wel nog een versie op een andere computer staan maar ik kan nu niet controleren of dat de laatste versie is bijvoorbeeld.
Iemand nog tips waar ik nu niet aan denk??
Edit: ik heb alle 4 de usb-ingangen op de laptop al geprobeerd.
Edit 2: ik heb een vrij recente versie teruggehaald die ik naar de docent had gemaild, dus paniek is enigzins minder.
Ik ben zo gaar en dan was het ook nog mijn idee om iemand uit te nodigen voor straks.
Ik hou echt zo erg van soft ijs he, waarom kun je dat niet gewoon kopen in zo’n bak net als slagroom ijs
Ik hou er zo van, ik ga er zo eentje halen denk ik
Zag heeele toffe chanel sandalen. Dacht als ze rond de 500 zijn wil ik er nog wel voor sparen. Maar vind 1150 toch beetje te duur…
Als Coco nou eens opneemt!!
Ik ben dol op ijs maar softijs vind ik zelf maar matig eigenlijk. Maar ik ben sowieso wel raar hoor… Ik vind taart enz ook maar matig.
Meh. Nu heb ik zin in een milkshake.
Hahaha ik hou echt van al het ijs maar het meeste van softijs, ook in combi’s zoals swirls en mc flurry’s
McFlurry vind ik wel lekker maar gewoon een hoorntje met softijs? Nee haha.
Wel banaan toch?
Gadverdamme man. Chocolade.
Vriend is vanmiddag uren bezig geweest met m’n laptop opschonen, hij is nu weer heerlijk snel
Bah nee geen chocolade.
Aardbei vanille banaan maar GEEN chocolade.
Oke On my way! Softijsje halen
^ hoe de fuck krijg ik dat weg op iPhone dat o m w automatisch On my way! wordt, zo lelijk
Volgens mij bij instellingen is er een woordenboek met afkortingen die je aan kunt passen
Edit: instellingen, algemeen, toetsenbord en dan tekstvervanging! Daar staat die afkorting hoogstwaarschijnlijk tussen
Banaan chocolade milkshake is de beste.