Wat je even kwijt wilt #21

Kut, ik bedenk me nu dat mijn fiets nog bij het station staat. Dus ik moet of zo (door de regen) daar nog heen lopen en hem ophalen of morgenochtend naar het station toe lopen.

Ugh.

De lekkerste milkshake die ik ooit gehad heb is kers/banaan met slagroom erop van de Five Guys :heart_eyes: Je kunt allerlei smaken kiezen die je kunt laten mixen, maar de combi kers en banaan is echt goddelijk.

De gewone kers shake van de Febo vind ik ook heel lekker.

2 likes

Jaaaa, maar niet alle filialen!

1 like

Domdomdomdom blijven hardlopen met een beginnende blessure. Ben zo intens dom.

Ah nee :frowning: hopelijk valt het mee :heart:

Oké, door jullie ga ik nu ook een milkshake halen.

3 likes

Ben net terug van een paar kilometer en ik kan niet meer staan op m’n linkerenkel en mijn rechterknie begint met steken. Wist al dat ik dom deed omdat m’n nieuwe (weg)hardloopschoenen pas volgende week komen en ik nog op 9 jaar oude (baan)hardloopschoenen ren, maar ik ben zo dwars. En zo dom.

Ik had gisteren een vrijgezellenfeestje en het was ZO leuk! Ik geef mezelf kudos want ik zat in de organisatie. De bruid was mega enthousiast over alles, dat maakte het vooral leuk. En zij denkt altijd dat ze alles door heeft, maar ze had dus echt niks door en schrok zich helemaal rot toen we voor de deur stonden, haar gezicht was echt priceless.

Nu heb ik een kater

20 likes

Ah kut zeg, hopelijk is het morgen beter. Anders ff huisarts bellen he :kissing_heart:

1 like

Fuck you Spotify, geen internet connectie. Ik ga toch niet douchen zonder muziek!

7 likes

Ah yes, het regent hier! Net op tijd binnen (met milkshake). Het was zo gek benauwd vandaag.

3 likes

Wat een teleurstelling dat er geen martini in een espresso martini zit. Dacht dat ik een cocktail kon maken ipv een kop koffie maar helaas geen wodka in huis

1 like

Ik ben maar naar huis gegaan. Mijn moeder krijgt een nieuwe foto om 10 uur, maar erop wachten had niet heel veel nut. :woman_shrugging:t2: Ze sliep nu ook constant enzo.

Beterschap voor haar en sterkte :heart::heart::heart:

1 like

Baal echt even. Er is tot vandaag korting op een website waar ik iets wilde bestellen. Handig want had nog een giftcard. Gaat bij de betaling iets mis en is mijn bestelling niet gedaan. Dus wat ik moest betalen is niet afgeschreven, maar de giftcard is volgens de site al gebruikt. Dus nu mis ik de kortingsactie en is mijn giftcard tegoed weg. Geen bestelling dus. Morgen maar bellen.

Veel sterkte, hoop dat je zelf ook wat kan uitrusten en duim dat jullie snel goed nieuws krijgen. Heftig om steeds het een na het ander voor de kiezen te krijgen. :pensive:

Toevallig wel. Maar hun klantenservice is op zondag dicht. Dus morgen direct bellen.

Ik had een grote bak lasagne gekocht zodat ik morgen ook nog kan eten, maar nou heb ik 2/3 van die bak op en ik zit zo vol maar het is zo lekker. Zou het liefst alles op eten.

5 likes

@Lentex @Nomine Thanks :kissing_heart: En ik hoop het ook, ook voor haar. Ze haar het ziekenhuis ook enzo.
Denk wel dat als ik zo wat gehoord heb, ik even instort :sweat_smile:. Maar da’s oké.

1 like

Ik had een familie feestje candaag en er was natuurlijk nog mega veel vreten over, dus heb vier bakjes meegekregen. Mn lunch voor de komende dagen is getackeld :tada:

4 likes