Wat je even kwijt wilt #21

Ik ga zo het kattentopic spammen :sunglasses:

3 likes

@fiooltjes wanneer gaan jullie eigenlijk verhuizen?

Ik ga ook zo! Veel plezier, ik ben echt benieuwd :smiling_face_with_three_hearts::elephant::tiger:

1 like

Ik vind het leuk om dan een reeks te kijken, bv Harry Potter of LotR. Laatst keek ik (bijna) alle Tarantino films, was ook top!

1 like

Nee, vrij zeker van niet!

Oehh Harry Potter! Die dvd box heb ik hier volgens mij nog ergens rond slingeren! Moet ik ook nog de afstandsbediening van mijn blueray vinden, lekker back to history met HP op dvd

2 likes

Lekkerrrrr!

Wtf kroepoek ook echt :joy: :joy:

Mijn vriend was net helemaal pissed. Ik had lekker spareribs voorgegaard in de oven, en wilde dat dan verder op de barbecue ‘afmaken’ zeg maar. Dus hij dat ding aangestoken (wat met veel gevloek ging want het lukte allemaal niet :rofl::rofl: ). Vervolgens dat vlees erop. ‘‘Heb je nog meer vlees dat erop moet?’’… Uhhh nee dit was het? (was een pan vol)… Hij helemaal pissed dat ie ‘‘alleen voor dit’’ die hele barbecue aan moest steken :face_with_hand_over_mouth: :rofl: Sukkel, ik vind ze zo gewoon het lekkerst :rofl:

1 like

Ik zou misschien naar de stad gaan maar ben verzeild geraakt in een teen mom 2 marathon
Heb net zelfs speciaal mn laptop opgestart om verder te kijken aangezien de tvmarathon klaar was en ik leeffff voor dit soort drama

7 likes

We krijgen maandag de sleutel :star_struck::star_struck::star_struck:. Weekje flink verhuizen en dan hopen we de week erop echt in te trekken. Ik was laatst zwemmen daar en het was best rustig en een fijn zwembad! :smirk:

6 likes

Ik wil eigenlijk mijn haar op ongeveer deze lengte laten knippen:


Ben alleen zo bang dat het me totaal niet staat omdat mijn haar heel fijn is en nul volume heeft. Zou het dan ook niet meer zo makkelijk in een staartje of vlecht kunnen doen, en dat zijn eigenlijk mijn go-to haarstijlen op dit moment.

4 likes

Wow bijnaaa!
Ik moet nog steeds gaan zwemmen, als ik durf.

Staartje kan dan nog wel, of halve staart is ook leuk, alleen bovenop vast! Ik vind het een mooi model

1 like

Ik heb echt zin om door de IJtunnel te fietsen dinsdag :star_struck:

4 likes

Maar als je je haar op deze lengte laat knippen is het niet zo zwaar meer als nu, je krijgt dan automatisch meer volume denk ik! Vind deze lengte wel echt heel leuk! De kleur overigens ook

1 like

Ja gaat echt zo snel! Ik was 's avonds rond half 9 gegaan en toen was het echt rustig (denk iets van 5 mensen ofzo in het zwembad?) en rond kwart over 9 werd het wel wat drukker. Als ik ben over verhuisd en je wilt een keertje gaan, kunnen we ook een keer samen gaan! :grin:

1 like

(en @Lentex) ik denk dat ik overtuigd ben om het gewoon te gaan proberen!

2 likes

Heel vet! Maar wel een waarschuwing: mijn haar was iets langer geknipt en zo’n klein staartje ziet er wel een beetje gek uit. Bij mij althans. Ik doe wel zo’n half staartje vaak dat is wel heel leuk en snel!

1 like

Zo’n half staartje staat bij mij juist gek omdat mijn haar zo fijn is, dan heb ik een sprietje als staartje terwijl de rest van mijn haar op een redneck matje lijkt. Mijn haar is niet gemaakt om hip te zijn :see_no_evil:

3 likes

Ik heb echt een error omdat het nu bankgiro miljonairs heet i.p.v. Lotto weekend miljonairs

13 likes