Wat je even kwijt wilt #21

We reden net naar huis en kwamen midden in een demonstratie terecht. Ik vond het best heftig, overal politie, veel geschreeuw, en mensen liepen met bakstenen in hun hand.

Hoewel ze niks deden tegen het verkeer wat er was was ik wel blij toen we er eindelijk doorheen waren.

1 like

Vandaag mijn ouders naar een verjaardag gereden. Mijn moeder heeft slechts maar 1 keer ‘Ohhh neee!’ geschreeuwd, dus ik vond het best wel een succes :+1: Wel kut dat ze me de auto verder niet meer wou lenen vandaag, had echt zin om doelloos rondjes te gaan rijden met muziek op :sweat_smile: Ik zit erover na te denken om zelf een auto te kopen, maar ik woon naast mijn werk bekant, en kan overal heen scooteren of fietsen, dus zie het ergens alleen maar als extra kosten.

11 likes

Ik wil even kwijt dat ik zo blij ben met dit forum! Echt een toffe community en ik voel me hier heel welkom, we helpen elkaar en geven steun en tips. Heel veel hartjes voor jullie :heart: :heart: :heart:

65 likes

Slijmbal. Ban.

36 likes

Wow! dat klinkt fucking awesome. Heb serieus nog nooit een kers milkshake gehad? wtf haha

1 like

Ik ga morgen ontslag nemen, ben zenuwachtig daarvoor en ik heb even wat motiverende woorden nodig.

ik ben een paar maanden geleden begonnen. Zit in een intensief inwerktraject van een jaar. Heb enorm veel training en begeleiding gekregen. De reden dat ik stop is wegens een studie (maar ik wist dus al dat het tijdelijk was toen ik begon - m’n werkgever niet)maar ook wel vanwege de aard van het werk (maar dat wist ik van te voren ook al wel). Voel mij vooral een beetje schuldig/lullig naar de mensen die mij zo intensief begeleiden. Maar anderzijds is het ook mijn leven/mijn keuzes enz.

6 likes

Ik weet niet goed wat je aan de usb stick kan doen, maar wil wel als tip geven continu geupdate versies te dropboxen en regelmatig naar jezelf toe te mailen. Dat deed ik ook toen ik met mijn scriptie bezig was en het heeft me echt wel een paar keer flink geholpen

1 like

De vrouw die 3x over dezelfde fiets heeft gereden roept “Ohnee”

9 likes

Ik ben helemaal van streek door de verkiezingsuitslagen (België), had dit zo niet zien aankomen… ik leef duidelijk in een groene, linkse bubbel als ik naar mijn omgeving kijk…

3 likes

Weet niet of dit serieus wat zegt over mijn rij-kunsten, of dat mijn moeder gewoon super super hypocriet is.

Ok het is het tweede :joy:

1 like

:sob:

1 like

82 likes

Omdat ik nog (geen) president ben. Ik zou ongezonde dingen juist duurder maken. :wink:

2 likes

Dat klinkt inderdaad als de hemel. De lefuh.

1 like

Ja klopt!! Ahhh thanks, dit helpt al!!

1 like

Een glitter plaatje! Meer motivatie had ik niet kunnen vragen

2 likes

Ohh dit lijkt me inderdaad best heftig! Zou denk ik ook wel de angst voelen dat het alsnog kan escaleren ofzo

1 like

Waarom zou tijd spenderen aan het kijken van een Ted Talk of een motivational speaker inhuren als je ook gewoon gratis glitterplaatjes kan krijgen. :upside_down_face:

8 likes

waaaarom krijg ik na werk altijd zo’n enorme vreetbui :tired_face:

Ik heb zo’n fijn weekend gehad. Er is nu helemaal een soort rust over mij heen gekomen? Een soort vertrouwen in dat ik vertrouwen mag hebben? Dat het op de een of andere manier goed komt.

Tegelijkertijd vind ik dat zo ontiegelijk eng. Alles zat afgelopen jaar/jaren tegen. Intens tegen. Ergens knaagt dus opeens dat gevoel dat er betere tijden aankomen en dat ik vertrouwen moet hebben. Maar ik weet niet of ik dat kan en durf. Want wat als het niet zo is?

12 likes