Wat je even kwijt wilt #21

Dit was wel een variant waarbij je al een werkplek had. Opleiding duurt 2.5 jaar en het is echt snel gegaan.

Ja er is nog heel veel onduidelijkheid over de benaming en de invulling hiervan.
Ik denk zeker dat het een positieve kant op kan gaan, mits de nivo 3/4 gelijkwaardig benaderd blijven en je ook echt gebruikt maakt van de inhoud van de opleidingen in de praktijk.

Ik heb al een aantal dagen last van duizeligheid en daardoor misselijkheid, zĂł irritant
En heb ik met periodes wel vaker

1 like

Pfoeh! Echt zenuwslopend zoiets! Ik zou proberen om afleiding te zoeken totdat je meer te weten kan komen. Misschien zelfs met je moeder samen (als dat gaat). En ik hoop echt voor je dat het gewoon iets kleins is dat te behandelen valt. Heel veel sterkte vandaag! :heart:

Ohh weet trouwens niet of die vraag voor mij was haha, maar ja mijn moeder moet sowieso nog een keer onderzocht worden, maar het heeft gelukkig geen effect op haar nierfunctie, dus dat is iig al goed nieuws

Nou ik hoor mijn nichtje al mummelen haha, tijd om aan het werk te gaan :joy:

1 like

Dank je :slightly_smiling_face:Samen wordt dus wat lastig vanwege de zorgenkat die ik ook niet te lang alleen wil laten (maakte me gister ook zorgen om hem, omdat we zolang weg waren). Ik hoop ook echt dat het iets kleins/onschuldigs is. :sweat_smile: En ik heb al zo gauw stress haha. Bij elke ziekenhuisafspraak van haar zo ongeveer. Zeker sinds er borstkanker ontdekt is. (In 2015, dus dat is niet heel recent).

En vraag was voor jou inderdaad. Wel fijn dat het in elk geval geen effect heeft op de nierfunctie.

1 like

Oh ik kwam erachter dat er weer een seizoen is van de gevaarlijkste wegen van de wereld. Vind ik echt leuk, vooral die met Richard Groenendijk en Patty Brard. En overigens lijkt me dat ook echt doodeng.

5 likes

Ik heb zo een tentamen en daarna heb ik zomervakantie (moet nog voor 1 gesprek maar school)
Maar dat voelt heel onwerkelijk

2 likes

Groningers!!

Wie weet vanaf hoelaat je het parkeerterrein van de Ikea op kan? Ik dacht vanaf 09:00 uur, maar ik lees ook dat de parkeerplaats een kwartier voor openingstijd opengaat. 09:45 zou dat dan zijn.

Ik moet op mn werk zien te komen morgen en parkeer normaal altijd bij p+r Meerstad
 maarja ov staking
 :sob:

Wow! Nou ik snap best dat als er eerder borstkanker bij je moeder is gevonden dat de schrik er nog steeds in zit. Ik hoop dat je moeder ook wat afleiding vindt vandaag. Heel veel sterkte!

2 likes

Mijn nichtje en ik lachen gewoon om hoe slecht ik hier in ben :joy: een drie jarige lacht me letterlijk uit.

3 likes

Ja precies. Was overigens door het bevolkingonderzoek, dus ik raad iedereen altijd aan om die sowieso te doen. Zelf moest ik, toen zij nog midden in de chemo zat, overigens een uitstrijkje laten maken. Vond ik ook erg heftig. Gelukkig had ik toen niets.
Mijn oma (haar moeder) heeft overigens ook borstkanker gehad, dus ik ga zeker dat onderzoek laten doen als ik op die leeftijd ben (oma was overigens ouder dan 70 en heeft t zelf gemerkt).
Heel recent is er trouwens ook reuma en heftige botontkalking vastgesteld bij mijn moeder, dus ging al niet zo goed. :sweat_smile:

2 likes

In het midden van het centrum :joy:

Klopt! Die bevolkingsonderzoeken zijn super belangrijk! Mijn tante had op die manier ook uitgevonden dat ze borstkanker had. En het klinkt zeker niet als een fijne tijd voor je moeder. Ik weet wel hoe je je voelt. Mijn vader mankeert ook echt van alles. Is echt niet leuk om je ouders zo te zien aftakelen :disappointed_relieved:

1 like

Ohh dat valt mee!

Nee, is echt heel zwaar :frowning_face:.

Zo zie je ook maar hoe belangrijk die onderzoeken zijn. Ik vind het ook echt niet slim om ze over te slaan (uitzonderingen daargelaten), want ze zijn er niet voor niets. Wat mij betreft zou het nog wel eerder mogen.

De katten merken ook dat er iets is, want de ene gaat steeds weg, terwijl de ander geen moment van mijn zijde wijkt. :sweat_smile:

2 likes

Vandaag is eigenlijk een nationale vrije dag hier, maar aangezien ik met pinksteren ook een dag stage skip om naar Nederland te gaan, dacht ik laat ik maar wel gaan werken. Maar heb zoooo weinig motivatie en ben al een uur aan het ontbijten thuis, weet ook gewoon dat m’n collega’s er alleen vanmiddag zijn en m’n stagebegeleider er ook niet is :") Lekkere houding weer dit meid

2 likes

Ik heb 5 aardig zware rugoperaties gehad, maar net weer een spiraaltje moeten laten zetten en m’n lichaam weigert dat gewoon te kunnen handelen! Twee keer flauw gevallen. :sweat_smile:

Ik ben vandaag vrij, vind dat normaal altijd heel fijn op maandag. Maar nu is mijn vader deze week dus ook vrij en ik kan daar zó van balen. Ik wil gewoon lekker op de bank liggen en chillen! Maar nu mijn vader er is voel ik me de hele tijd “schuldig” als ik zit te niksen :roll_eyes:

Ik heb het gevoel alsof het zondag is. Heb morgen een belangrijke presentatie dus die moet ik toch echt nog even afmaken en doornemen

Wat rot dat je je op dit moment zo voelt. Ik zou in jouw situatie een deadline met jezelf afspreken en als het dan gewoon niet veel beter is dan lekker stoppen. Was er ook geen andere partij waar je wel bijvoorbeeld de hbo-variant elders te doen? Of als het financieel mogelijk is alsnog desnoods over een (half)jaar of zo om toch een hbo of uni studie te doen?

Ik heb mij ingeschreven voor een 1-jarige studie onder mijn niveau en hoewel dat maar 1 niveau lager werd ik toch bij een bepaalde bijeenkomst en de verstrekte informatie weer even met mijn neus op de feiten gedrukt dat het verschil toch groter is dan gedacht.

@LastYoungRenegade Ik hoop dat ze snel weten wat er met je moeder echt mis is. Hopelijk is er dan wat aan te doen. :kissing_heart:

2 likes