Wat je even kwijt wilt #21

Heel goed. Wat ontzettend naar, gewoon walgelijk. Hoe oerdom ben je als ouders, of wie dit dan ook heeft gedeeld, om dit te plaatsen. Echt verschrikkelijk vond ik het om te zien.

Ik vond dus gister een Salon in Arnhem die olaplex verkocht binnekort even haleb . #happyhair

3 likes

Ik word altijd heel snel heel enthousiast over dingen, en ik twijfel nog steeds of dat nou een goede of een slechte eigenschap is. Ik ben over een maand afgestudeerd als het goed is, en wil naast de baan in mijn sector die ik 2 dagen in de week doe, iets ā€˜makkelijkers’ ernaast in de vorm van een winkel of horeca. Nou kwam ik erachter dat een vet leuke plek hier vlakbij een nieuwe medewerker zoekt, en ik ben dan meteen superenthousiast. Ik heb eindelijk m’n CV mooi opgemaakt en omdat ik toch iets moest verzinnen heb ik maar soortgelijke kleuren en fonts gebruikt als hun huisstijl, en zie mezelf daar al helemaal lopen. Terwijl de kans natuurlijk ruim aanwezig dat ik die baan helemaal niet krijg en dan ben ik straks weer teleurgesteld als ik het niet word. Nouja, ik ga zo als de bieb open is m’n CV printen en langsbrengen en dan zien we het wel

7 likes

Jullie ervaringen deel ik! Ooit een dierenmishandeling filmpje gerapporteerd, ook niet in strijd… :roll_eyes:

1 like

Oke opgeschuimde havermelk vink goor.

Ook gerapporteerd!

1 like

Inderdaad echt niet okƩ. Ook gerapporteerd.

2 likes

Dit is echt niet okƩ, snap echt niet dat iemand zoiets filmt en online gooit :confused:

2 likes

Wow wat naar, heb t ook gerapporteerd

2 likes

Ik heb hem ook gerapporteerd.

2 likes

Wtf, ook gerapporteerd

2 likes

Sick dit! Ook gerapporteerd.

2 likes

@HvO @Evenveel en alle anderen:
Er werd op het forum laatst een interview bij het ad gedeeld met een man die dus die rapportages moest bekijken. Hij vertelde dat als een onderdeel al niet helemaal klopt (dus de nazi groet niet specifiek in een bepaalde hoek geheven was) dat dat dan niet in strijd met de regels is. Best bizar, dat werk scheen ook heel heftig te zijn.

Kan iemand dit vinden? Ik zit op werk en kan eigenlijk niet op m’n mobiel haha

4 likes

https://www.ad.nl/tech/acht-maanden-commentaren-filteren-op-facebook-tegen-zoveel-bagger-kan-niemand-op~a699aa64/

2 likes

@Chesirecat @Luzarl snelle speurneuzen!

1 like

Ik word gewoon boos als er gezegd wordt dat zorgverleners niet mee willen werken en zich verschuilen achter het beroepsgeheim. NEE! DAT MOET!
Ik vind het echt heel erg dat Thijs H. mensen vermoord heeft maar de zorgverlener is dat verplicht en doorbreken is echt niet iets simpels.
Ik ben blij dat een rechter nu het besluit neemt.

https://www.ad.nl/binnenland/justitie-wil-beelden-kliniek-thijs-h-instelling-weigert-vanwege-beroepsgeheim~a41f046a/

5 likes

Gelijk gerapporteerd. Facebook is echt enorm slecht met hun richtlijnen. Ik krijg negen van de tien keer terug dat het prima kan???

5 likes

Wtf hoezo is dit oke volgens facebook. Ik heb het ook gerapporteerd!

4 likes

Ik ook!! Belachelijk dat ze dit toestaan

1 like

Yeeeesss mn salaris + vakantiegeld is gestort en ik voel me nu echt een rich bitchhhh

10 likes