Ik vind de tijd zo snel gaan. Ze zeggen dat dat erger wordt als je ouder wordt, maar ik kan me echt niet voorstellen hoe dat nog erger wordt? Als ik ooit 80 wordt dan is een jaar in een maand voorbij voor mijn gevoel dan. Zit nu dus ook blijkbaar al een jaar op dit forum, dat zal dan wel. Voor mijn gevoel was het twee maanden geleden nog kerst. De zomer is straks ook zo weer voorbij. Maar misschien voel ik me ook zo omdat ik een beetje een ‘wat doe ik in godsnaam met mijn leven’ gevoel heb de laatste tijd.
Ik ben de laatste tijd zo chaotisch. Laat sleutel in de deur staan, vergeet overal waar ik op bezoek ga wel iets (zonnebril, autosleutels etc (en dan meteen weer aanbellen), ik ben twee keer kort na elkaar een bankpasje kwijtgeraakt, heb nooit een id bij me want ik weet gewoon nooit waar die ligt etc etc
Hoe dan? Wat doe ik hier tegen?
Ik kom net thuis en was vergeten dat ik vanmiddag te lui was m’n bed schoon op te leggen dus nu moet dat nu nog
Ik ben zo klaarwakker en mn slapende vriend ligt bloedheet om me heen gekruld. Zweet peentjes en ik verveel me.
Ik heb ze gisteren opgehaald bij mijn ouders dus ze wonen nu bij mij maar mijn huurbaas weet het nog niet … die neemt al een paar dagen niet op
dus deze week weer paar keer bellen.
Bleh, geen zin in vandaag. Was ook nog moeilijker om uit bed te komen, want vriend bleef opeens liggen en ging zich ziek melden want ‘slecht geslapen en hoofdpijn’ Ja joh, als ik me ook gelijk ziek moest melden als ik dat had zou dat minimaal 1x per week zijn
Ik heb echt zo’n stomme fout gemaakt.
Ik heb straks om 09:00 een tentamen dus ik loop net naar mijn trein. Mijn trein vertrekt altijd van hetzelfde spoor dus ik stap gedachteloos in de trein die op ‘mijn’ perron staat. Vervolgens zit ik in de trein, begint de trein opeens in de voor mij verkeerde richting te rijden. Blijkt deze trein helemaal de andere kant op te gaan. Als ik straks weer terugga, ben ik een uur te laat bij het tentamen en ik mag maar een half uur te laat komen.
Stomste actie ooit.
Ik voel me zo beroerd begon gisterenavond al met hele erge hoofdpijn en mijn in mijn spieren, vervolgens hele nacht gedroomd over die hoofdpijn en ook gevoeld, en nu word ik weer kei beroerd wakker met, je raad het al, fikse hoofdpijn.
Maar ik moet echt naar werk want ik organiseer een verrassingsafscheid voor een collega die morgen haar laatste dag heeft (waar ik door OV perikelen waarschijnlijk ook al niet kan zijn)
Heb je al contact gezocht met je trajectbegeleider op de BBL opleiding? Met jouw niveau en voorgeschiedenis zou je er wellicht wel veel sneller doorheen kunnen, in elk geval door het theoretische gedeelte. Misschien kan je dan veel thuis/zelfstandig doen waardoor je niet zo benadrukt wordt dat je de aansluiting met je klasgenoten mist.
Geen idee of dit mogelijk is hoor, maar misschien eerst bespreken voordat je definief stopt? Hoe vind je het werken in de zorg?
Ik had me verslapen vanochtend en ben in 13 minuten de deur uitgerold, nu zit ik op kantoor en heb ik nog steeds zo’n dik rood wang met afdrukken van m’n kussen Daar heb ik lekker mee in het OV gezeten ook.
Wat naar! Je doet de hbo variant neem ik aan? Vind je het werk wel leuk? Zit je in een ziekenhuis, daar ligt misschien meer uitdaging/ aansluiting.
Ik lees je vorige bericht; ik zou switchen naar een ziekenhuis als dat bij je in de buurt ligt. Ik denk dat je daar meer op je plek bent als ik het zo lees.
@Beertje omdat je het toch leuk lijkt te vinden zou ik toch doorgaan, juist omdat je het zelf moeilijker kan maken.
Zijn er nu al onderwerpen die je leuk vindt? Ik werk in de ggz (naar mijn idee sowieso moeilijker dan de ouderenzorg) maar heb mij op eigen initiatief verdiept in infectieziektes. Heb jij onderwerpen die je nu al meer boeien? Of waar je later zou willen werken.
De afgelopen twee weken zijn echt slopend geweest op mijn werk vanwege vakantie van collega’s. Nu is mijn belangrijkste collega terug en dat geeft echt ademruimte. Maar er is ook een hoop rumoer in mijn persoonlijke leven en mijn werk leidde me hiervan af, alleen kan dat nu niet echt omdat het nu dus rustiger is op mijn werk en ik 2 dagen vrij ben deze week. Ik kijk meer op tegen deze week met 2 vrije dagen dan ik deed de afgelopen 2 weken in complete chaos op mijn werk.
Biedt de organisatie geen niveau 5/6 opleidingen aan? Ik stuur je straks even een pb als je dat oke vind!
Ik moet nu even op mijn nichtje passen, en mijn zus vroeg of ze ze wakker moest maken of moest laten liggen. En ik zei dat ze maar moest blijven liggen kan ik misschien nog even daar een dutje doen
Dan kan je geen bbl doen. Eerst een jaar naar school of 18 maanden in de avond. 2x per week volgens mij.
Ik heb gisteravond heel impulsief een tablet besteld en ik wil hem NU
Ik heb nu de deeltijd nivo 6 gedaan, was 1x per week 4 uur school. Prima te doen!
Onee wat ontzettend kut. En je kon ook niet een andere route nemen? Of je studie bellen met het verhaal in de hoop dat je toch naar binnen mag na een uur? Probeer het hierna verder los te halen en wees lief voor jezelf. Vanavond maar even chillen en iets lekker voor jezelf halen
Nu al spijt van want nu kan ik haar dus ook gaan verschonen als ze wakker wordt haha