Wat je even kwijt wilt #21

Inderdaad echt niet oké. Ook gerapporteerd.

2 likes

Dit is echt niet oké, snap echt niet dat iemand zoiets filmt en online gooit :confused:

2 likes

Wow wat naar, heb t ook gerapporteerd

2 likes

Ik heb hem ook gerapporteerd.

2 likes

Wtf, ook gerapporteerd

2 likes

Sick dit! Ook gerapporteerd.

2 likes

@HvO @Evenveel en alle anderen:
Er werd op het forum laatst een interview bij het ad gedeeld met een man die dus die rapportages moest bekijken. Hij vertelde dat als een onderdeel al niet helemaal klopt (dus de nazi groet niet specifiek in een bepaalde hoek geheven was) dat dat dan niet in strijd met de regels is. Best bizar, dat werk scheen ook heel heftig te zijn.

Kan iemand dit vinden? Ik zit op werk en kan eigenlijk niet op m’n mobiel haha

4 likes

https://www.ad.nl/tech/acht-maanden-commentaren-filteren-op-facebook-tegen-zoveel-bagger-kan-niemand-op~a699aa64/

2 likes

@Chesirecat @Luzarl snelle speurneuzen!

1 like

Ik word gewoon boos als er gezegd wordt dat zorgverleners niet mee willen werken en zich verschuilen achter het beroepsgeheim. NEE! DAT MOET!
Ik vind het echt heel erg dat Thijs H. mensen vermoord heeft maar de zorgverlener is dat verplicht en doorbreken is echt niet iets simpels.
Ik ben blij dat een rechter nu het besluit neemt.

https://www.ad.nl/binnenland/justitie-wil-beelden-kliniek-thijs-h-instelling-weigert-vanwege-beroepsgeheim~a41f046a/

5 likes

Gelijk gerapporteerd. Facebook is echt enorm slecht met hun richtlijnen. Ik krijg negen van de tien keer terug dat het prima kan???

5 likes

Wtf hoezo is dit oke volgens facebook. Ik heb het ook gerapporteerd!

4 likes

Ik ook!! Belachelijk dat ze dit toestaan

1 like

Yeeeesss mn salaris + vakantiegeld is gestort en ik voel me nu echt een rich bitchhhh

10 likes

Damn echt belachelijk.
Ik vind het ook gestoord dat ouders dit fucking online zetten? Filmen vind ik al debiel, maar het dan ook nog online gooien of doorsturen? Wtf.

1 like

Ik vertrouw mensen die geen ijskoffie lusten niet…

13 likes

ik 2 dagen geleden hahahah

2 likes

Hahahaha echt heerlijk :tada::tada:

1 like

Snap ook niet waarom die camera ineens zo naar zijn kruis gericht wordt (of zie ik dingen die er niet zijn) echt wrong in all ways

Ja ik kreeg hetzelfde bericht :roll_eyes:

1 like