Haha ja ik heb in de winkel ook uitgebreid zitten wippen en doen. We twijfelen dus alleen nog over de kleur en stof.
Ik ben thuis van mijn werk maar nog geen zin om te koken. Denk dat ik dat pas na 7 uur doe, lekker laat avondeten ook!
Dat een micro simkaart er niet in past, je moet een nano simkaart hebben
Ik denk dat als je morgenochtend belt er echt wel begrip voor is! Dit is pure onmacht.
Bij een sim only krijg je een simkaart in alle drie de formaten. Dus dat moet wel kunnen.
Ik zou bij die huisarts van je vriend gewoon een beetje aandringen, dat je jullie hele gezin straks bij 1 huisarts wil, de huisarts waar ik werkte zat in principe ook vol, maar dit soort âgezinsherenigingâ kon altijd wel.
Gniffel. Je zei wippen.
Wow mân fiets is ALWEER gejat???!?!?!!? vorige keer was 10 mei??? Godverderde tering tyfus
ook met 2 hangsloten???
ben echt jankend naar huis gelopen
Wippper de wip
Wip
Elke stoel is sexbaar
in amsterdam 
Ja een slot van 35 euro gekocht en door mân fiets, door mân frame AAN het fietsenrek (net als de vorige keer)
en nog een ander slot door mân achterwiel en het frame (een goedkopere maar alsnog)
mensen moeten gewoon met hun takkepoten van andermans spullen afblijven
Is er geen cheape taxi bij jou in de buurt.
Wat enorm balen!! Bizar ook dat ze 2 hangsloten kunnen breken. Is er geen swapfiets in jouw plaats? Zou bijna goedkoper worden zo.
Bestaan er cheape taxi;'s in NL?
ja ik zit nu letterlijk op die website te kijken
inmiddels wel goedkoper ja pffff
Nee. Hahaha maar die studenten taxis zijn nog wel te doen.
Hebben we het hier over iemand die je helpt die daarvoor een hoge opleiding heeft genoten? Zo ja, dan is het volgens mij niet eens zo heel duur als je nagaat wat er nog af gaat.
Misschien ongevraagd advies maar hier een mede Amsterdammer die zelf advies heeft gekregen na het kwijtraken van een fiets; mij werd verteld dat boeffies de meeste kettingsloten heel makkelijk weten open te breken met schaar. Zeker de populaire abus sloten bijvoorbeeld. Mij werd een kettingslot aangeraden met het gele logo erop gedrukt en een vierkant stuk waar je sleutel ingaat. Ik ben de naam even kwijt en ik kan het zo snel niet terug vinden op Google maar als je benieuwd bent kan ik zo wel even naar mân fiets lopen voor je! Hopelijk heb je de komende tijd wat meer geluk.
oh ik ben wel benieuwd dan!! want deze was al 35 euro dus ik dacht ik heb wel een beetje kwaliteit in huis 
Ja dat dacht ik dus ook toen ik een nieuwe fiets + duur slot had aangeschaft. Binnen 2 weken was ie weg
berichtje met merk van het slot komt eraan!