Ik heb al een middagdutje gedaan incl kwijl (sta wel in de gym erna dus was voor een goed doel)
@Luzarl vgm tagde jij me maar na een aantal keer luisteren is I Think toch mijn lievelings van Igor. Jouwe?
Ik heb al een middagdutje gedaan incl kwijl (sta wel in de gym erna dus was voor een goed doel)
@Luzarl vgm tagde jij me maar na een aantal keer luisteren is I Think toch mijn lievelings van Igor. Jouwe?
Jaa ik tagde je! Ik vind die ook heel tof, ik kan eigenlijk niet kiezen vind het hele album vet
Ja goed he! Love it
Wat lief! Ik zag het gisteren ook toen ik door het bos liep, echt lief dat je 'm er steeds zo huppelend bovenuit ziet komen.
Bizarre avond gister. De tante van mân vriend was jarig, het is een schat van een mens maar een drankorgel van jewelste. Zij en dâr vriendinnen warel al helemaal lam toen we binnenkwamen en mân vriend zân grootouders zaten superongemakkelijk tussen al die rauwe ondergetattooeerde dames op leeftijd. Vervolgens kwam er een vriend van haar binnen, al huilend want er was een bekende overleden oid, maar ook straalbezopen. Met 2 gestolen hortensiaâs van de Appie als cadeautje. Ik ging helemaal stuk.
Als klap op de vuurpijl date een van mân besties nu met mân vriend zân neef en dit was de eerste keer dat ze de rest van de familie zou ontmoeten, ze was helemaal dressed up en voelde zich zo ongemakkelijk.
Uiteindelijk zijn we allemaal maar heel dronken geworden en vreselijk laat naar huis gefietst in de stromende regen. Ik kon letterlijk mân beha uitwringen toen we eindelijk thuiskwamen.
Wat een avond.
Voor mij ook dat weet je
Softijs invriezen is ook lekker haha. Ik had als kind eens een heel groot ijsje (of iig toen ik klein was vond ik het heel groot) en ik kreeg hem niet op uiteraard haha. Toen heeft mân broer het restant ingevroren haha was heerlijk de dag erna!
Ik wil vanavond naar het strand om te vieren dat mân laatste essay af is maar niemand wil mee
Is het erg ver anders op de fiets of NS fiets?
Wow mag dat gewoon (en ook best wel last minute )
Ik reed net langs een super heftig ongeluk. Die hele cabine van de vrachtwagen was verwrongen en bedolven onder metaal. Wow dat daar nog iemand levend uit is gekomen is een godswonder. Heb er echt een beetje buikpijn van.
In Nederland mag dat niet geloof ik? Maar volgegns mij studeer je daar niet dus dan kun je niet echt bezwaar maken ofzo⊠helaas. Maar misschien is er een soort regel over ook? Wel echt balen joh!
Ik ben vandaag echt in een zure bui. Ik denk dat ik even wat moet eten
Haha ja ik heb in de winkel ook uitgebreid zitten wippen en doen. We twijfelen dus alleen nog over de kleur en stof.
Ik ben thuis van mijn werk maar nog geen zin om te koken. Denk dat ik dat pas na 7 uur doe, lekker laat avondeten ook!
Dat een micro simkaart er niet in past, je moet een nano simkaart hebben
Ik denk dat als je morgenochtend belt er echt wel begrip voor is! Dit is pure onmacht.
Bij een sim only krijg je een simkaart in alle drie de formaten. Dus dat moet wel kunnen.
Ik zou bij die huisarts van je vriend gewoon een beetje aandringen, dat je jullie hele gezin straks bij 1 huisarts wil, de huisarts waar ik werkte zat in principe ook vol, maar dit soort âgezinsherenigingâ kon altijd wel.