Gniffel. Je zei wippen.
Wow mân fiets is ALWEER gejat???!?!?!!? vorige keer was 10 mei??? Godverderde tering tyfus
ook met 2 hangsloten???
ben echt jankend naar huis gelopen
Wippper de wip
Wip
Elke stoel is sexbaar
in amsterdam
Ja een slot van 35 euro gekocht en door mân fiets, door mân frame AAN het fietsenrek (net als de vorige keer)
en nog een ander slot door mân achterwiel en het frame (een goedkopere maar alsnog)
mensen moeten gewoon met hun takkepoten van andermans spullen afblijven
Is er geen cheape taxi bij jou in de buurt.
Wat enorm balen!! Bizar ook dat ze 2 hangsloten kunnen breken. Is er geen swapfiets in jouw plaats? Zou bijna goedkoper worden zo.
Bestaan er cheape taxi;'s in NL?
ja ik zit nu letterlijk op die website te kijken inmiddels wel goedkoper ja pffff
Nee. Hahaha maar die studenten taxis zijn nog wel te doen.
Hebben we het hier over iemand die je helpt die daarvoor een hoge opleiding heeft genoten? Zo ja, dan is het volgens mij niet eens zo heel duur als je nagaat wat er nog af gaat.
Misschien ongevraagd advies maar hier een mede Amsterdammer die zelf advies heeft gekregen na het kwijtraken van een fiets; mij werd verteld dat boeffies de meeste kettingsloten heel makkelijk weten open te breken met schaar. Zeker de populaire abus sloten bijvoorbeeld. Mij werd een kettingslot aangeraden met het gele logo erop gedrukt en een vierkant stuk waar je sleutel ingaat. Ik ben de naam even kwijt en ik kan het zo snel niet terug vinden op Google maar als je benieuwd bent kan ik zo wel even naar mân fiets lopen voor je! Hopelijk heb je de komende tijd wat meer geluk.
oh ik ben wel benieuwd dan!! want deze was al 35 euro dus ik dacht ik heb wel een beetje kwaliteit in huis
Ja dat dacht ik dus ook toen ik een nieuwe fiets + duur slot had aangeschaft. Binnen 2 weken was ie weg berichtje met merk van het slot komt eraan!
thanks!! ja deze was ook gewoon een mooie kwaliteit fiets, had 'm wel tweedehands gekocht. Maar ik ga de volgende echt super lelijk neon spuitbussen en fietstassen eraan en alles, dat ie er gewoon onaantrekkelijk uit ziet
Wow, de NS is echt een engel vergeleken met de fucking GVB die me weer eens bij een random halte laat staan en geen vervangend vervoersmiddel inzet
Het is een viro!
De verkoper zei dat door het systeem in dat vierkantje ipv een rondje waar je je sleutel in doet het het moeilijkst open te breken is. Volgens mij heb ik max 50 euro betaald.
Tweedehands fietsen zijn ook aardig aan de prijs ja

thnx!! daar ga ik naar op zoek
Dit had mijn zusje kunnen zeggen. En dan echt puur uit goede intenties. Zij vindt grotere neuzen ook mooi en spreekt ook wel eens random mensen aan met: wat heb je een mooie neus! Je ziet wel eens dat mensen dan een beetje zelfbewust worden. Maar ik denk niet dat het per se naar bedoeld is en als ik mn zusje als voorbeeld neem, zij is er echt altijd heel oprecht in.
Haha ja, en in de leer van galenus heb je de cholericus (groene gal), melancholicus (zwarte gal), sanguinicus (bloed) en flegmaticus (slijm).
Ik moest dat een keer uitleggen voor de klas op de middelbare en ik zei âsmegmaticusâ. Die fout maak je maar 1 keer