Wat je even kwijt wilt #21

Ben geneigd om voor taxi te spelen morgen.
Wie biedt? Noord-Holland

2 likes

@Oprah @broodjepindakaas @Foucher

Ik moest heel hard lachen. DĂ© nieuwe toeristenhotspot! Daar hadden ze zeker een aanbieding :wink:

23 likes

Mijn voet was net al in de metro maar de rest van mijn lichaam was nog buiten en de bestuurder wilde de deuren niet opendoen
Dus toen heb ik met hulp van een aardige man de deuren opengewrikt en ben ik alsnog ingestapt

Fok jullie vandaag gvb!

11 likes

HAHA ja precies deze las ik ook zo :joy:

1 like

Ik heb het niet nodig maar vind het heel lief dat je het aanbied.

1 like

Sushi besteld! Doei vakantiegeld. Sorry not sorry bankrekening.

4 likes

Wow best gevaarlijk ook! Wat als hij weg was gereden?

hey dan heb ik je ook gehoord haha wat grappig

1 like

Zo herkenbaar dit :pensive:

Nou, mijn moeder moet nog een nachtje blijven in het ziekenhuis, maar ze was al iets meer opgeknapt. Mocht nu ook weer eten en drinken. Ze denken nu aan een trage maag en te weinig calcium/kalium, maar bloedonderzoek moet het uitwijzen.
Fingers crossed dat het dit is.
Morgenavond maar weer langs, al moet ik dan fietsen. Gelukkig duurt t ongeveer even lang als met de bus, maarzo’n stuk zal wel weer wennenzijn

4 likes

Aaaahhh net me ingeschreven voor een boot camp morgenavond! Echt een grote stap sinds ik 4 maanden geleden moest stoppen met kickboksen door een ontstoken schouder. Ik ben gewoon zenuwachtig nu! Wel echt zo’n in zin tegelijkertijd.

10 likes

Dag oma , op de kompjoeter kunt u wel gewoon een liedje aanklikken. Krijgt u wel die tering reclame. Anders moet u premium aanschaffen oma.

10 likes

Spotify is alleen fijn met premium (alhoewel, via pc/laptop is het nog goed te doen, dan krijg je alleen reclames maar kan je zelf gewoon liedjes uitkiezen) Maandelijks vind ik het te duur, maar regelmatig zijn er aanbiedingen. Nu is er bijv weer 3 maanden voor 10 euro, die neem ik altijd want dat is het echt waard.

2 likes

Spotify premium vind ik wel echt dubbel en dwars het geld waard. Dan kun je inderdaad gewoon nummers aanklikken en afspeellijsten maken etc. zonder reclame tussendoor. Weet niet of je nog studeert, maar dan is het geloof ik voor 6 maanden een euro per maand en anders een tientje. Ik zeg doen!

5 likes

Peultjes zijn echt te vies.

Ik houd van spotify :heart_eyes_cat:

2 likes

Dan was ik er achteraan gesleurd want zat er al tot aan mn enkel in :joy:
Maar ging goed

2 likes

Niet zo gek toch, want de artiesten moeten ook betaald worden voor de muziek. :grimacing: Daarom vind ik het in ieder geval niet erg om voor premium te betalen.

11 likes

Omg hot Jafar in de nieuwe Aladdin is Nederlands. Ik was helemaal in de war toen Arie Boomsma Nederlands commentaar op zn insta gaf hahaha. Was me in de film in elk geval niet opgevallen.

7 likes

Het is zo druk op werk dat ik allerlei domme foutjes maak, omdat ik er niet bij ben met m’n hoofd, hij loopt echt over. Geen grote fouten, maar meer dat ik denk “waarom doe ik dat op die manier? Ik weet wel beter”
Ik ga woensdag echt even met m’n baas zitten want voel me echt niet chill, alles is zo op t randje

1 like

Ik interpreteer die :sob: als ‘dramaaa’ en dacht wat is BKS voor iets vreselijks dan. Maar het is iets heel leuks :stuck_out_tongue:
Edit; en grappig want ik las gisteren een oud appje waarin iemand zei dat christine and the queens echt een aanrader was, maar had dat helemaal niet opgeslagen destijds en nu lees ik het van jou weer!

3 likes