Wat je even kwijt wilt #21

Ik houd van spotify :heart_eyes_cat:

2 likes

Dan was ik er achteraan gesleurd want zat er al tot aan mn enkel in :joy:
Maar ging goed

2 likes

Niet zo gek toch, want de artiesten moeten ook betaald worden voor de muziek. :grimacing: Daarom vind ik het in ieder geval niet erg om voor premium te betalen.

11 likes

Omg hot Jafar in de nieuwe Aladdin is Nederlands. Ik was helemaal in de war toen Arie Boomsma Nederlands commentaar op zn insta gaf hahaha. Was me in de film in elk geval niet opgevallen.

7 likes

Het is zo druk op werk dat ik allerlei domme foutjes maak, omdat ik er niet bij ben met m’n hoofd, hij loopt echt over. Geen grote fouten, maar meer dat ik denk “waarom doe ik dat op die manier? Ik weet wel beter”
Ik ga woensdag echt even met m’n baas zitten want voel me echt niet chill, alles is zo op t randje

1 like

Ik interpreteer die :sob: als ‘dramaaa’ en dacht wat is BKS voor iets vreselijks dan. Maar het is iets heel leuks :stuck_out_tongue:
Edit; en grappig want ik las gisteren een oud appje waarin iemand zei dat christine and the queens echt een aanrader was, maar had dat helemaal niet opgeslagen destijds en nu lees ik het van jou weer!

3 likes

Met premium dus nooit meer. Dat bedoel ik. Nu betalen ze dat met die reclame inderdaad.

1 like

Ohh bij een euro was ik echt overtuigd, maar het is 5 lees ik. Toch het twijfelen waard :stuck_out_tongue:

Tot 30 juni is het drie maanden 1 euro!

1 like

Ook als je betaalt is het nog de kat zn kut.

2 likes

Ik heb het geld er nu even niet voor, snap verder waarom betalen logisch is hoor. Maar als ik nu gratis muziek kan luisteren via youtube, dan toch liever daar dan betalend via spotify.

1 like

Limewire het aidsprogramma voor je kompjoeter.

14 likes

Ik zou echt niet zonder spotify premium kunnen, kan me echt niet voorstellen hoe je dan chill muziek luistert op de fiets ofzo?

2 likes

8 uur in je download pretty_ricky_grind_with_me.mp3 nam je moeder de telefoon op en mocht je weet opnieuw beginnen. Of dan bleek city_high_what_would_you_do_(holdup).mp3 weer die verdomde kutspeech van Bill Clinton te zijn.

Was gewoon een halve week bezig om de 2 GB van mijn mp3speler vol te krijgen met 35 downloads.

46 likes

Oh ja dat had ik vroeger ook maar dat muziek downloaden en dan overzetten op die iPod vond ik zo’n gedoe zoals @Zemraluani ook al zegt

2 likes

Helemaaaaal niet! 1 liedje in 1 uur :sweat_smile:

Living on the edge met nog 2% batterij en nog een kwartier in de trein.

1 like

Huh echt niet? Ik ben 29 en kan het me echt nog heeeeel goed herinneren. Misschien komt dat doordat de pc op mijn slaapkamer stond en ik al vroeg computers erg interessant vond :sweat_smile:

6 likes

Heeft iemand hier ervaring met de EDR check bij een private lease? Ik heb een aanvraag lopen en ben wel benieuwd naar ervaringen.

Komen net terug van een lang weekend Efteling. M’n ouders zouden de dieren verzorgen. Maar ik kwam de kamer in en rook echt een smerige lucht… Blijken er 2 vissen dood. Die hebben dus lekker liggen rotten in het water het hele weekend. En m’n ouders hebben er niks over gezegd behalve dat ze 2 vissen niet gezien hebben? :see_no_evil: Het water was helemaal troebel geworden dus ze moeten dat toch gezien hebben toen ze gingen voeren?

Anyhow, ik mag nu kokhalzend die bak schoon gaan maken want het meurt als een malle.

1 like