Wat je even kwijt wilt #21

8 uur in je download pretty_ricky_grind_with_me.mp3 nam je moeder de telefoon op en mocht je weet opnieuw beginnen. Of dan bleek city_high_what_would_you_do_(holdup).mp3 weer die verdomde kutspeech van Bill Clinton te zijn.

Was gewoon een halve week bezig om de 2 GB van mijn mp3speler vol te krijgen met 35 downloads.

46 likes

Oh ja dat had ik vroeger ook maar dat muziek downloaden en dan overzetten op die iPod vond ik zo’n gedoe zoals @Zemraluani ook al zegt

2 likes

Helemaaaaal niet! 1 liedje in 1 uur :sweat_smile:

Living on the edge met nog 2% batterij en nog een kwartier in de trein.

1 like

Huh echt niet? Ik ben 29 en kan het me echt nog heeeeel goed herinneren. Misschien komt dat doordat de pc op mijn slaapkamer stond en ik al vroeg computers erg interessant vond :sweat_smile:

6 likes

Heeft iemand hier ervaring met de EDR check bij een private lease? Ik heb een aanvraag lopen en ben wel benieuwd naar ervaringen.

Komen net terug van een lang weekend Efteling. M’n ouders zouden de dieren verzorgen. Maar ik kwam de kamer in en rook echt een smerige lucht… Blijken er 2 vissen dood. Die hebben dus lekker liggen rotten in het water het hele weekend. En m’n ouders hebben er niks over gezegd behalve dat ze 2 vissen niet gezien hebben? :see_no_evil: Het water was helemaal troebel geworden dus ze moeten dat toch gezien hebben toen ze gingen voeren?

Anyhow, ik mag nu kokhalzend die bak schoon gaan maken want het meurt als een malle.

1 like

Haha, ik kan me inbellen nog heel goed herinneren (33 hier)

1 like

Ugh ik zit echt zo met mezelf in de knoop en nu ben ik ziek dus komt het er sowieso extra uit (lichamelijk dan). Maar zelfs mijn fysio zei net ook van “joh hoe gaat ie nou echt? Want alles komt al een tijdje maar half binnen volgens mij…”. Ik ben gewoon echt op. Ik sleep mezelf met lood in mijn schoenen naar mijn werk, ga het liefste om half 9 al slapen, alles kost me energie (ook dingen die leuk zouden moeten zijn), ik eet weer een stuk ongezonder en vind mezelf daardoor ook waardeloos en te dik, en ik ben echt weer bergafwaarts aan het gaan terwijl het best lang goed ging :frown: ik voel me gewoon niet gelukkig maar heel erg ‘geleefd’ en ik weet gewoon niet hoe ik weer uit deze vicieuze cirkel moet komen. Iedereen zegt ja je moet je rust pakken blabla maar hoe doe ik dat dan??? Ik blijf me uitgeput en kut voelen. Met mijn vriend kan ik er ook niet echt over praten want die klapt dan ook dicht, en gaat allemaal goedbedoeld oplossingen opnoemen waar ik niks mee kan. Meh :frown:

2 likes

Hahaha de speech van Bill Clinton stond er echt zo’n 6x op bij mij, 6 van de 13 liedjes die op zo’n mp3 paste dus. Als ik dan lekker achterin de auto aan het indommelen was, hoorde ik die speech zo fucking vaak he. Om te huilen. 11-jarige Jetlag kon gewoon meepraten op een gegeven moment :sob:.

Of je dacht een leuke download te hebben gevonden op Limewire en je hoorde er zo’n 12x FUN X, welkom bij jezelf!!! doorheen.

13 likes

Ja ik, wat wil je weten?

Ik had ook vaak dat het dan maar 1 min van het liedje was. Bij Limewire was het echt een verrassing wat je kreeg.

8 likes

De speech van Bill Clinton hoe kon ik dit ooit vergeten :joy:
Wat ik wel altijd heb onthouden is het precieze stuk in the thong song waar mn gebrande cd een kras had en oversloeg

4 likes

Zo kut als je je haar hebt gewassen en dan na een paar uur ontdekt dat je er te veel product in hebt gedaan. Het is op deze manier morgen of overmorgen alweer toe aan een wasbeurt, terwijl het de bedoeling is dat het 4 dagen mee kan. Als ik niet te veel spul er in gooi :@

2 likes

Ik heb inbellen (niet heel erg) bewust ook nog meegemaakt, weliswaar bij mijn oma maar toch haha! En ik ben 23 :joy:

1 like

Haha ik dacht even dat je mij bedoelde dus ik dacht: huhh zei ik het zo onduidelijk :thinking:

1 like

Wat een klote dag. Ik ben slapen :zzz:
Welterusten alvast allemaal!

Hoelang heeft het traject bij jou geduurd? Ik heb afgelopen weekend mijn stukken aangeleverd en vraag mij een beetje af wat ik allemaal kan verwachten en of er nog stappen zijn waarop ik afgewezen kan worden. De autodealer heeft wel het een ander vertelt maar ben vooral nieuwsgierig naar de ervaring van anderen.

Zo vervelend als je tiet vet erg jeukt.

6 likes

Ik werk morgen thuis, maar wil toch even naar buiten/wandelen. Iemand een idee wat ik kan doen? Haha
Kan niet te lang wegblijven want werk gewoon