Wat je even kwijt wilt #21

Ik keek net een video van het Spice Girls concert en behalve het geluid was het echt tof. Ik hou nu nog meer van Mel C :heart_eyes:

2 likes

Ja dan kan je er prima naartoe!

1 like

Ik heb dit ook wel eens gehad en dan een paar uur later kreeg ik alsnog een van mn monsterkaters :no_mouth:

Ik ben ook al wakker en wil eigenlijk echt nog ff slapen maar lukt nieeet.

1 like

Ik heb dit op malta gedaan via interlanguage, goede ervaring

1 like

HĆØ, mag dat dan? Vanwege de staking?

Ik zit craft room tours op Youtube te kijken terwijl mā€™n vriend het hele huis stofzuigt. Prinses level pro.

2 likes

Ik heb vannacht ook buiten gestaan om het te zien, maar niks helaas. :frowning_face:

En? Wat vond je?

Wow die komt heel duur uit bij mij! Wat heb jij daar toen voor betaald als ik mag vragen?

Heeft de docent het vak gegeven adhv powerpoints?

Mijn ervaring is dan namelijk dat je dan beter de powerpoints kunt leren en info die daarin staat naleest in het lesboek etc, ipv dat je alle aanbevolen stof gaat proberen te leren! Dat laatste red je toch niet en dan onthoud je van alles net niet genoeg. En vaak zetten ze wat zij zelf het belangrijkst vinden in de PowerPoint en komt dat dus ook het meeste terug in het tentamen. Succes!!

1 like

Ik wil een koelbox kopen maar waarom zijn die dingen altijd zo lelijk?

Mā€™n voetzool ziet er nu heel droog uit dus misschien gaat er toch nog iets gebeuren! :crossed_fingers:

you go girl!

1 like

ligt het aan mij of is het dit weekend heel rustig op het forum? :tired_face:

3 likes

Hahahaha ik ga met mn moeder naar de stad. Dus ik vraag waar ze allemaal heen wilt. Zegt ze Tiramisoenā€¦ ze bedoelde rivera maisonā€¦

24 likes

Mijn vriend appte vannacht dat hij op tijd naar mij zou komen, nu zegt hij ineens ā€œja voor de lunch kom ikā€.
Dat is toch niet op tijdā€¦

Soms voel ik me echt een domme doos als ik weer eens tegen mijn huisdier aan zit te kwebbelen met een hoog stemmetje :sweat_smile:

3 likes

Ik haaaaaat autowassen, mijn vriend doet dat het liefst vier keer per week. Hij is nu met mijn auto weg om hem helemaal te wassen/stofzuigen etc. :sunglasses:

4 likes

Ik vind dat wel op tijd haha

23 likes

Ik wil lekker ontbijt bestellen maar in Tilburg kan dat helemaal niet zo leuk :confused:

1 like