I did not have sexual relations with that woman!
Weet nog gewoon precies hoe dat klonk en ik schrok me dan altijd rot en klikte het supersnel weg.
I did not have sexual relations with that woman!
Weet nog gewoon precies hoe dat klonk en ik schrok me dan altijd rot en klikte het supersnel weg.
Omg is jouw nick name van dat lied. (Komt tie hoor)
Vreesa pleegta noema noema jeej noema noema jeej . Noema noema jeejā¦
( Mijn favo stuk wat ik vaak citeer is het begin āHalo? Ha-a-loā)
Eeehm ik denk ongeveer een week. Ik werd gebeld over dat ik een niet-BKR geregistreerde schuld had ingevuld en ze vroegen wat dat was. Toen ik uitlegde dat het studieschuld was, was het prima en telde dat niet mee in de aanvraag. Vrij snel nadat edr het had goedgekeurd kreeg ik bericht van de leasemaatschappij en werd alles in gang gezet!
Hopelijk voel je je snel beter!
Plan je je weekenden vaak vol? Ik merk dat ik de weekenden vaak echt nodig heb om uit te rusten. Is misschien niet zo sociaal, maar het is nodig. Misschien heb je een vriendin waarmee je op de bank/bed film kunt kijken zonder verdere verplichtingen?
Als het een week gaat duren zou ik erg blij zijn. Ik heb een nieuwe baan en moet daardoor mijn huidige (lease) auto inleveren. Mijn (mogelijk) nieuwe auto moet besteld worden dus ik ben wat ongeduldig
en ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Hahaha, het liedje is meteen herkenbaar ook gewoon daaruit
. Het is wel van dezelfde taal inderdaad en het woord heb ik misschien wel daarvan als ik erover nadenk (ik had het op Ellegirl ook al haha).
Ik geloof dat mijn naam gewoon āliefdeā is en de vertaling van het liedje is iets van āliefde voor/van de ⦠?ā
En dan dat stukje met āiehie iehieeā
Lief dankje! Mijn weekenden zijn soms wel een beetje druk maar probeer dat al wel te doseren, vind het wel heel moeilijk om die balans te vinden tussen āDit is goed om te doenā en ādit kan ik beter afzeggen want is even te veelā. Heel vermoeiend.
Haha ik herken het. Mijn auto is inmiddels besteld en verwacht wordt dat ik hem over een maandje heb!
Dat is een lekker vooruitzicht welke auto wordt het? Als alles doorgaat duurt het bij mij acht weken totdat de auto geleverd wordt en zoals gezegd ik kan niet wachten want binnenkort moet ik mijn huidige auto inleveren.
Ik had vroeger vcdās uit AziĆ«, dus dan had je daar de nieuwste films op 17 schijfjes die in Nederland soms nog niet eens in de bioscoop waren. Het leukste was dat ze in het begin zelf de ondertiteling maakten. Het waren Chinezen die geen Engels konden. Ondertiteling was daardoor soms leuker dan de film zelf.
Of toen ze nog echt films kopieerde door sneaky te filmen in de bioscoop. Zag ik opeens tijdens de film iemand opstaan en weglopen en weer terugkomen van de wc.
Ik voel me down en ik weet niet perse waardoor(of nou ja gedeeltelijk door mijn date leed van laatst) en niemand van mijn vrienden appt terug 
Picasso? Down That beat
Just envonick
Weet iemand of je bij de Primark kunt ruilen zonder bon? Heb wel gepind, maar niet het precieze bedrag want had nog sokken en die hou ik wel
Als je spotify kunt gebruiken zonder account heb ik echt respect voor je
Maja hie maja hoee maja ha maja haha
Hahaha helemaal vergeten die speech ook. Ik vond dat altijd eng als kind als ik opeens dat hoorde. Het mooie van limewire was wel dat ik uuuren achter een liedje aan kon gaan en super blij was als het me eindelijk gelukt was om het te downloaden, of als ik eindelijk een cd compleet had.
Top!! Dankjewel
Ik zit een My 600 pound life te kijken en er wordt een operatie gedaan waarbij ze overtollig huid weghalen.
En ze laten de hechtingen zien op de buik van de patiƫnt en wow die zijn ZO LELIJK gehecht
Ik nam vandaag een lekker hapje eiersalade. Dacht ik. Bleek eiersalade met zalm. Ik spuug niet gauw iets uit maar meeeeennnnn ik ging kapot.