Wat je even kwijt wilt #21

Ah gewoon lekker blijven doen. Ik heb het geluk dat mijn katten Siamees bloed hebben, die miauwen dus echt heel veel (en hard, minder leuk). Als ik tegen ze zit te praten reageren ze op letterlijk alles wat ik zeg :grin:

2 likes

Alsof het keppeltje het probleem is hier???

2 likes

Ik ben in 2007 geweest dus geen idee meer. Maar was toen niet duurder dan ef iig. Heb we, ticket zelf geboekt, dat scheelde iets.

1 like

Over 8 dagen naar Lissabonnnn! So excited! :crazy_face: Maar eerst nog ff 5 nachtdiensten draaien :joy:

Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag! :smiley: :portugal:

9 likes

@Willem Dit was toch van vrijdag op zaterdagnacht? Ik heb het toen iig gezien buiten, ergens rond middernacht ofzo. Heb gisteren overdag ook een artikel op nu erover gelezen met foto’s erbij

Mijn vrienden. :heart: Als ik met de kat naar de dierenarts moet wil er altijd wel iemand mee, nu komt voor de 2de keer iemand mijn grasmaaien en ik ga met haar ook nog naar de Intratuin zodat ik een bezem en schoffel kan halen. :heart:

12 likes

Hiermee pak je antisemitisme toch niet aan? Wat een ondoordacht idee.

1 like

Waarschijnlijk wel! Ivm de staking inderdaad

4 likes

Hoe kan ik toch zo vaak wakker worden met een liedje in mn hoofd. Ik word er gek van. KvK romantiseert dat, het is geen wonder het is gewoon fucking irritant.

7 likes

Ik lees KvK als Kamer van Koophandel (komt door werk) en daardoor komt deze post heel gek over, haha

6 likes

Oh dat heb ik dan gezien! Wij reden toen op de snelweg en ik zag ineens een ster met een boog naar beneden vallen. Heel anders dan ‘normale’ vallende sterren.

Ja het was een soort rijtje met lichtjes dat in een lijn voorbij trok. Zag er super mysterieus uit wel, wij hadden ook geen idee wat het was en schijnbaar waren er wat mensen die ufo’s gemeld hadden enzo :joy:

2 likes

Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd :whistling:

Klopt, toen was de lancering, maar van tevoren was er weinig over bekend gemaakt waardoor veel mensen niet wisten wat het was/dat er iets te zien was. Gisteren kwamen ze weer over. Nu blijven ze nog een tijdje rond zweven tot ze hun vaste locatie hebben.
Er komen nog meer lanceringen aan, dus hopelijk kan ik het de volgende keer wel zien.

Ik denk dat het gisteren veel bewolkter was misschien? Wist ook niet dat ze afgelopen nacht weer te zien zouden zijn, nacht daarvoor was het super duidelijk en helder iig! Tof gezicht wel!

2 likes

Moet echt even mijn mini huis opruimen, wat een bende.
Maar lig nog in bed, lang geleden dat ik een zondag lekker in bed gespendeerd heb … :thinking:
Moest eigenlijk wat doen voor m’n studie maar blijkbaar heeft die docent de planning nog niet bijgewerkt dus nu kan het niet haha, kan ik lekker chillen zonder schuldgevoel (als ik opgeruimd heb dan)

2 likes

Soms vraag ik me af in welk YouTube-algoritme ik terecht ben gekomen en hoe ik eruit kom

4 likes

Ja klopt het was best bewolkt en hier ook teveel lichtvervuiling denk ik. Volgende keer ga ik een donkerder plekje opzoeken!

2 likes

Hahah ja kan ik begrijpen! Maar in ons geval was dit niet op tijd

1 like

Ik lustte eerst geen pindakaas maar ik heb het helemaal ontdekt hoor

Crackers met pindakaas sambal en komkommer zijn echt top. En nu eet ik witbrood met pindakaas omdat ik niks anders in huis heb maar dit is ook TOP.

18 likes