Wat je even kwijt wilt #21

Meh, hele dag al hoofdpijn en meer benauwd. Hele dag een kind wat niet luisterde, gewoon de hele dag bij alles commentaar/tegendraads/brutaal en de rest irriteren. En tot 9 uur vergadering.
Fantastisch :heart_eyes::woman_shrugging::woman_facepalming: not.

Maar goed. Morgen weer een nieuwe dag, ietsje minder druk hopelijk. Vandaag ook geen moment even rustig gezeten, daar word ik dus heel druk van om te verbergen dat ik moe ben. Mn collega’s zullen wel gedacht hebben :sweat_smile:

1 like

Ik heb geen ervaring met dit soort operaties, maar ik heb ook nog nooit zulke lelijke en dikke hechtingen gezien. Zal vast met een reden zijn (kan me voorstellen dat er veel aan de hechtingen getrokken wordt) maar wow

Het is zover. Mijn vriend en ik zijn voor het eerst ooit ā€˜George of the jungle’ samen aan het kijken hahaha

14 likes

Haha ik ken het ook op doe manier. Zeeuws toevallig?

Haha ik lees dit terwijl ik net een hap neem van een bolletje met eiersalade.
Ik haat het als er opeens (in mijn ogen onnodige) dingen worden toegevoegd aan eten. Zo had de AH een keer bedacht dat het een goed idee was om bacon toe te voegen aan de eispread. Zo vies van die muffe spek in mn favoriete beleg :sob: gelukkig is de normale weer terug

ik voelde me ook beetje down en zag toen deze meme en lig nu al een tijdje gnuivend in bed, misschien helpt het bij jou ook

36 likes

Lig echt hardop te lachen in bed

2 likes

Lief, dankje :two_hearts:Het werk an sich wel maar niet de organisatie momenteel, zoveel negativiteit . Als het echt niet meer werkbaar is heb ik gelukkig nog wel opties doordat ik ook in opleiding ben (zij zijn dan verplicht een nieuwe praktijkplek te zoeken) dus dat is fijn om in mijn achterhoofd te houden.

1 like

Morgen staking en wie heeft er dan net rij-examen
Ik
Dus super druk op de weg, echt whyyy

2 likes

CD’s op minidisc zetten en gaan. Lievelings-CD natuurlijk op de roze!

10 likes

Ah meh, succes!!

1 like

Ja en ze hebben hier een dikke wachtlijst dus als ik hem niet haal mag ik weken wachten. Baal zo hard hiervan… echt net uitgerekend morgen. :unamused:

Dankje!

Ik kijk nu ā€œde andere kant van Nederlandā€ op tv en vind het eigenlijk best heftig om te zien hoe het er ook aan toe gaat en dat mensen gewoon van €60 per week moeten leven met een gezin.

1 like

Hahaha ik lig er nu ook om te gniffelen in bed
Vriend maakt een afkeurend geluid want die wil slapen :joy:

1 like

Nou zeg dat! Ik zeur soms al dat ik weinig verdien en de huur etc amper kan betalen maar als ik even krap zou zitten heb ik ouders die me kunnen helpen. Nadenken dat je niet gewoon een hapje ergens kan eten met je vriendinnen of gewoon die kleine dingetjes… verschrikkelijk!

4 likes

Ook naar was die soort van bijna-dood- ervaring als er weer een nummer voorbijkwam op 100x normale sterkte of met zo’n harde piep. D

1 like

Wat jammer dat het programma ā€œDe andere kant van Nederlandā€ zonder ondertiteling is, het onderwerp vind ik echt interessant + mijn wijk. Ik baal wel.

Kan iemand rtl even zeggen dat dove mensen ook graag tv kijken? :slightly_frowning_face:

3 likes

Dit inderdaad. Soms ben ik ook een zielige bui en vind ik dat alles duur is en dat het zo lastig is om te sparen want alles is duur. Maar als ik dit lees kan ik mezelf voor mijn kop slaan en besef ik pas dat ik een heel luxe leven heb. Als in ik kan alles eten wat ik wil en ā€˜alles’ kopen. Niet Chanel tassen enzo, maar gewoon normale dingen. Geen kinderen dus alles is voor mij.

1 like

Thanks, het werkt wel ja!

1 like

Ik lig in bed onder een nieuw, gewassen dekbedovertrek en t zelfde geldt voor m’n hoeslaken. Dus het ruikt niet alleen lekker, maar ze zijn ook nog eens een beetje stroef van de nieuwigheid

ZO lekker dit, wil eigenlijk niet slapen maar genieten van de nieuw-heid :two_hearts:

14 likes