Wat je even kwijt wilt #21

Hier ook. Gisteren ook al. Overdag. Lekker nutteloos.

Wat is het toch gek vies weer.

En ik heb echt de meest luie zondag ooit pfff. Net mezelf uit bed weten te slepen om te douchen, bed afgehaald en half opgemaakt. Nu moet ik er weer van bijkomen :sleeping:

Gelukkig hoef ik verder alleen boodschappen te doen en vnv bij mn zusje eten.

3 likes

Altijd als ik bij ikea ben zie ik mensen (per ongeluk) aardbeien saus op hun hotdog doen en het lijkt me zo smerig om dat zonder dat je het weet te eten. Die eerste hap :sleepy:

25 likes

Ik heb chanel gebelt maar ze neemt niet op.

8 likes

Aaah nee shit, dat is echt mā€™n nachtmerrie. Ik heb het kozijn gecheckt en er zitten zo ver ik kan zien geen gaatjes in, maar de wesp blijft het al een aantal dagen wel proberen dus misschien ziet ie iets wat ik niet zie. Laat mā€™n raam maar even dicht voorlopig danā€¦

Chanel accepteert alleen postduivenā€¦ Ik zal mijn spion wel even bellen straks voor de gegevens

1 like

@zwaardvis Thanks voor de Flevoparkbad tip! Ben vandaag eindelijk gegaan en het was echt heerlijk. En heb me 0 keer geƫrgerd aan mijn medezwemmers. :tada:

1 like

Pff, al sinds kwart voor 10 in t ziekenhuis :disappointed:mijn moeder blijft ook maar spugen en ze vermoeden dat de darmen gestopt zijn met werken, dus ze moet een nacht blijven. Ze krijgt wel allerlei shit over zich heen de afgelopen 3 jaar zeg. :frowning_face: ook vervelend dat t niet het ziekenhuis in mijn woonplaats is, maar paar steden verderop.

1 like

Het voelt alsof ik al 10 jaar aan het studeren ben maar eigenlijk is het pas 3 uur ;-; Wat een intense teleurstelling

Ik ga morgen een paar dagen op VAKANTIE :two_hearts: zoveel zin in! Hierna wordt het vermoedelijk de hele zomer doorbikkelen aan dat klote proefschrift dus jullie girl gaat het er keihard van nemen

36 likes

Veel plezier! Waar ga je heen?

Als je wel zin hebt om je huis uit te komen, is de bakker in de Piushaven wel open op zondagochtend. Ze hebben echt goed desembrood en zoete broodjes. De briosjes zijn echt heeeeeeeerlijk!

Berlijn! Hahahaha niet zo exotisch maar mijn vriend en ik komen er heel graag :slight_smile: Ook wel relaxed om naar een plek te gaan die ik goed ken want dan hoef je eigenlijk niks uit te zoeken en kan je gewoon rondslenteren.

5 likes

Geen idee. Is wel dezelfde organisatie, maar in mijn dorp kunnen ze het op zondag niet allemaal checken ofzo. Ze heeft nu een neussonde voor nu en er komt me toch een hoop uit haar maag :worried:

Ik heb heel vage plannen om met een vriend op stedentrip te gaan en ik zou het echt niet erg vinden om een soort friend with benefits situatie te hebben met hem op vakantie.

Ik omg een beetje op mezelf, want ik heb nog nooit zo iets gedaan en ik verwacht het ook totaal niet met hem. Maar toch.

1 like

Wat fijn!!! Ik ga morgen weer :muscle:t2:

1 like

Ik heb Booklover al een tijdje niet gezien, kan haar ook niet taggen. Is ze weg gegaan? Ik hoop dat het goed gaat met haar.

Ah maakt niet uit toch! :smile: vooral fijn dat je zeker weet dat je dat een leuke plek vindt, als je de vakantie echt nodig hebt en daarna aan de bak moet!

1 like

Pff ik ben zo extreem moe, maar ik moet zoveel doen vandaag.

Positieve noot: gisteren naar Aladdin geweest en ik vond de film echt heel leuk.

1 like

Ah lekker, goed idee! Ik zit al heel de dag in de lochal, ben nog niet thuis geweest, daarom leek bestellen me makkelijker, maar wie weet voor volgende week

1 like