Ik heb seizoen 5 van Jane the virgin uitgekeken. Nu weet ik niet wat ik met mijzelf aan moet 
Ohh zie dat het lijkt alsof dit mijn situatie is die is beschrijf maar zo ernstig is het bij mij (gelukkig) niet! Ik kan wel eens een hapje buiten de deur gaan eten of iets leuks doen of iets dergelijke maar door een aantal hoge rekeningen heb ik wel betalingsregelingen moeten treffen. Ik ga er van uit dat dit volgend jaar dan ook weer voorbij is.
Ik zit gemaakt in Nederland te kijken en nu laten ze zien hoe Calvé pindakaas gemaakt wordt. Heb echt zin om met een lepel een pot pindakaas leeg te lepelen.
als het druk is op de weg heb ik altijd angst om auto te rijden. Zeker met nieuwe routes. Nu moet ik morgen in de spits naar een locatie waar ik altijd met het ov heen ga met de auto. Nieuwe route en mega drukte op de weg. Oh help. Tis ook nog eens een pokke eind
Mijn huisgenoot heeft een gemeenschappelijke vriend van ons op bezoek. Hij eet altijd al ons eten op dus ik verstop standaard mijn lekkere dingen als hij komt. Maar ze zitten nu in de woonkamer en ik heb zin in de koekjes die ik daar heb verstopt
Ik wil niet delen maar ik vind niet delen gierig.
Nee zo bedoelde ik het niet! Was meer dat je aangaf dat sommige mensen zo moeten leven. Dat vergeet ik weleens omdat ik altijd in mijn bubbel zit.
Ik heb vandaag mijn allerlaatste tentamen gehad van mijn bachelor! Ik besef het me nog niet helemaal, maar wat is het heerlijk om nu gewoon klaar te zijn. Alleen scriptie nog wat verbeteren en dan echt vakantie, maar eigenlijk voelt het nu wel al als vakantie. Lang geleden dat ik een hele dag kon netflixen, heb daar echt zin in. Nu ook maar eens gaan nadenken over wat ik deze zomer en volgend jaar ga doen
Ben net thuis van mijn werk na een crisisoverleg omdat een van mijn leerlingen zelfmoord heeft gepleegd vanavond. Ik ben er helemaal kapot van en ben zo moe en zo wakker. Morgen om 8.00 de andere leerlingen opvangen. Wat een hel.
Jezus wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte 
Wat afschuwelijk! Heel veel sterkte 

Zoooo wat heftig! Heel veel sterkte!
Wow shit… Heel veel sterkte. 
jezus wat naar. heel veel sterkte 
Heel veel sterkte

Wow wat heftig! Heel veel sterkte 

Ik lig al 1,5 uur wakker en kan gewoon niet meer slapen…
Denk dat ik maar gewoon uit bed ga, want dit schiet niet op zo…
Gaat een lange dag worden zo…
Heel veel sterkte!
ik heb om 0830 een tentamen, hoop zo dat het een beetje meevalt op de weg maar het regent hier echt heel hard op dit moment en dan dat icm de extra drukte 
Succes 
O wat heftig, dit is echt mijn grootste nachtmerrie. Heel veel sterkte

Heel veel sterkte de komende tijd