Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb wel een klein traantje gelaten haha. Maar ben zelf sowieso heel snel emotioneel bij films dus ach

Ik ook wel op zich, maar vond Dumplinā€™ geen huilfilm, haha.

Ik moet morgen naar mijn werk lopen. Is niet ver (minuut of 8 lopen), maar zo geen zin in he. Terug hopelijk niet en haal ik het om bij de fietsenmaker te zijn voor 'ie sluit.

Pff ik wil voetbal afkijken maar ben zo moe: te veel sushi gegeten, heb 2 wijntjes op en was vandaag 14 uur van huis want drukke dag op werk en mā€™n trein stond een uur stil in 't weiland gvd

Maar vind 't zo leuk om die jonge jongens van Ajax het zo goed te zien doenšŸ¤·maar slaap en mā€™n wekker om 5.45ā€¦ Struggle.

Ik ga zo erg genieten van mijn vrije dag morgen. Ik heb net mijn telefoon lekker uitgezet. En nu ga ik een vlog kijken totdat ik in slaap val (ik hoop binnen 2 minuten)

1 like

Ik vind alles van Fabienne Chapot zo leuk maar waarom is het zo intens duur :sob:

Oke ik neem dit terug

9 likes

Ik vind t vooral te duur voor t feit dat je die printjes direct herkent en dat aan t eind vh seizoen iedereen er in lijkt te lopen. Ben daardoor zo snel uitgekeken op de printjes terwijl ze eigenlijk echt wel tof zijn :slightly_frowning_face:

1 like

Ja dat is mijn favoriete gedeelte en daarna valt ie in slaap

ik weet niet of ik hier nog op terug durf te komenā€¦ de ah heeft mij wel mijn avocado teruggegevenā€¦
het zit me eigenlijk nog steeds wel dwars ja dat die mevrouw er wel gewoon mee wegkomt. vind dat het personeel daarin echt iets heeft nagelaten

1 like

Vanmiddag op aanraden van man en beste vriendin toch een afspraak gemaakt bij de huisarts voor een second opinion en evt doorverwijzing. Vind het idee dat ik voor mezelf moet gaan opkomen bij de huisarts nu al dood eng, maar het zit me gewoon allemaal niet lekker.

4 likes

Omg en het einde :heart:
Ik zag natuurlijk weer niks aankomen maar dat is niks nieuws.

1 like

Er stonden filmpjes van me online en ik heb zo hard om mezelf moeten lachen. Echt meerdere keren opnieuw gewoon. Ik doe laat maar zeggen iets niet helemaal goed, maar in plaats van te cringen moest ik er gewoon om lachen. En omdat ik zoā€™n lol had dacht ik, ik deel dit met mijn date. Die natuurlijk de filmpjes wilde zien. Ik dacht heel even ok is dit een goed idee, niet mijn beste beeld misschien, maar toch gedaan. Hij moest ook hard lachen en eigenlijk vind ik het alleen maar heel leuk hahah. <3
Vroeger kon ik echt niet om mezelf lachen, voelt zo fijn dat ik dat nu wel kan doen :d

(Though; toch heel blij dat een bepaald cringe worthy filmpje toch niet online staat, weet niet of ik daarbij hard had kunnen lachen).

8 likes

Ik had niet door hoe laat het was en heb net doodleuk mā€™n bed uit elkaar staan schroeven en de slaapkamer gestofzuigd, oepsie.
Aan de andere kant, mā€™n asociale nieuwe Griekse bovenburen mogen echt nooit iets gaan zeggen geluidsoverlast.

1 like

Meine gute, langste 5 min ooit dit

2 likes

Dit is niet echt de bedoeling hier, maar toch succes ermee.

Dat is dus niet de bedoeling @ivet1. Lees de huisregels er maar even op na: Huisregels

Ik geef dus niks om voetbal maar hoor dus net een live update dat Ajax net niet wint. Ochh best zuur.

Het is gebeurd

4 likes

Hoe dan

Edit: dit voelt ook wel een beetje als een spies

6 likes

Oei dat worden zure gezichten morgen op het werkā€¦