Wat je even kwijt wilt #21

Bedankt allemaal :heart: Zo alweer onderweg naar school om jeugdagent etc op te vangen. Mijn hart is gebroken

Pfff… heftig! Sterkte :heart:

@SelenaGomez sterkte :heart:

Ik ben zo bang dat er vanmiddag veel file staat. Terwijl ik na werk echt een afspraak heb.

Waarom nou vandaag die staking, het regent zo hard, ik wil niet fietsen!

Ik heb net m’n baas ge-appt dat ik die stortbui even af wil wachten voordat ik op de fiets spring, we carpoolen vanaf zijn huis, en hij biedt meteen aan me op te halen yay. Overigens woont hij hemelsbreed 3 km bij me vandaan en bij hem is het droog, hoe dan?!

8 likes

Ik ben zo blij dat ik kan thuiswerken vandaag! Het regent, ben net pas wakker, heb koffie en een kinder bueno voor mn neus (die er nog lag van gister haha) en heb mn pyjama nog aan

Comfylife hoor

8 likes

M’n vriend stelde net voor de satisfyer te bestellen op zijn kosten want het schijnt een fijn ding te zijn. Kon geen nee zeggen dus nu komt er vanavond een pakketje binnen.

20 likes

Mocht er iemand in Noord-Holland omgeving Zaanstad ergens heen moeten, ik ben vrij vandaag en beschik over een auto!

35 likes

@SelenaGomez Jeetje, heftig zeg. Heel veel sterkte!

Ik zit nu al in de zenuwen voor vandaag. Gaat een lange dag worden. Goddank moet ik werken, dat leidt af. En hopelijk is het vanmiddag beter weer, want geen zin om 16 km in dit weer te fietsen. Ook niet om in te werken trouwens.

:heart_eyes_cat: o, en de Action eeltsokken werken duidelijk.

Normaal echt geen moeite met opstaan maar nu heb ik dus echt geen zin om mn laptop op te starten. Ben wel heel blij dat ik niet heb toegezegd te gaan fietsen. Ben benieuwd hoe lang ik me thuis kan vermaken vandaag qua werk.

1 like

Sterkte @SelenaGomez! Ik heb op de middelbare als leerling ook meegemaakt dat een klasgenoot zelfmoord had gepleegd. We werden allemaal goed opgevangen.

Net vroeg een meisje (jaar of 15?) Aan mij of ik sigaretten wilde halen toen ik de supermarkt uitliep. Ik zei nee, maar nu denk ik misschien had ik dat wel moeten doen? Maarja ik was al geweest en roken stimuleren vind ik ook niet wat. Misschien had ik het wel gedaan als ze het vroeg bij het naar binnen gaan. Maar het is eigenlijk gewoon stom.

1 like

@SelenaGomez wat verdrietig zeg, sterkte, hoop dat het vandaag allemaal een beetje goed gaat.

Zo ik had gisteravond codeïne genomen omdat ik mezelf al nachten wakker hield met hoesten en ik heb echt in weken niet zo lekker geslapen :scream: wat fantastisch (sorry voor 't contrast binnen dit bericht maar was hier echt zooo aan toe)

3 likes

Nou, mijn moeder mag naar huis. Er is niets te vinden. :slightly_smiling_face: Goed nieuws, maar wel vaag. Nou ja, weten we ook weer dat ze niet verstopt is. Al moet het eten dat ze net gehad heeft nog wel binnen blijven.

16 likes

Gisteren zat ik in de bus en elke keer als ik nieste (hooikoorts) ging het meisje voor me met haar hand door haar haar. Alsof ze bang was dat ik haar haar onder nieste. Dat vond ik zo dom dat ik nog 3x nep nieste.

24 likes

Hahahaha wat is deze titel

17 likes

Ik werk vandaag thuis. Ben net wakker en zit met mn werklaptop in bed :+1:t3:

2 likes

Zo te zien was photoshop ook hun mattie die dag

2 likes

Ik moet straks naar school voor mijn scriptie. Heel de school is vrij, tentamens gaan niet door enzo, maarja mijn afstudeerzitting (oefenen) mooi wel. Met de auto is het normaal al een uur rijden en nu met die files echt 1283748374 uur. Heb stiekem wel zelfmedelijden ook omdat ik nu al sterf van de zenuwen.

Ik werk vandaag thuis, maar kan met moeite mijn ogen open houden.