Wat je even kwijt wilt #21

Dank je. Is het ook, vooral omdat het al weken niet echt goed gaat :pensive:

Ik weet niet meer wie het zei. Mijn splinter is uit mijn voet. Ik had er trekzalf op gebruikt en kon hem in een keer eruit halen. Ideaal!

Ik heb het voor het eerst sinds jaren weer eens half 4 vannacht zien worden en ben zo zo brak. En dat terwijl ik niet eens had gedronken.

Ik was net in het bos aan het rijden met mijn paard. Komt er ineens een hond uit de bosjes gestormt en begint tegen de benen van mijn paard op te springen en aan de staart te hangen… Het baasje was super ver weg, dus die kon ook niks dus ik heb die hond uiteindelijk weg moeten jagen met mijn zweep… Ik snap dat niet iedereen weet hoe zijn hond op paarden reageert, maar blijf dan iniedergeval bij je hond in de buurt.

3 likes

Ik heb echt een rotdag. Er is letterlijk niks vervelends gebeurd en ik heb juist een leuke week in het vooruitzicht. Maar toch voel ik me down en heb ik echt nergens zin in. Zit eigenlijk al de hele dag te niksen op mn telefoon. Geprobeerd boek te lezen, meh. Geprobeerd te gamen, meh. Geprobeerd te Netflixen, mehhh.

Iemand tips? Vind dit echt zonde van mn dag eigenlijk haha, maar ik raak er niet echt uit.

1 like

Ik ga zo slecht op dit weer. Kan het even gaan regenen please.

2 likes

How to: brandwonden veroorzaken met Jumbo

48 likes

Holy moly ik dacht even dat mijn laatste minuten aangebroken waren. Kwamen een paar straaljagers superlaag overvliegen die onderweg zijn naar het Amerikaanse kerkhof voor Memorial Day. Alleen kon ik in eerste instantie niks zien in de lucht en het geluid was zo intens hard en lang dat ik even dacht dat de wereld aan het vergaan was.

3 likes

Waarschijnlijk dezelfde die dat bord over scharrelkippen had gemaakt? (Dat was ook jumbo toch?)

1 like

Jammer! Wil volgende keer ook ergens staan met minder lichtvervuiling inderdaad, maar dat is lastig in de stad :sweat_smile:

1 like

Je girl zit lekker bij dadawan ( als je in de buurt van Arnhem , Maastricht of eindhoven komt ga daar eten)

2 likes

De dag die ik vreesde is hier: ik heb een te vette reet gekregen voor mijn perfecte vintage levi 501 (had ik nou gister maar niet 2 uur lang benen getraind!!). Ik droeg m de laatste tijd al met bovenste knoopje open, maar toen ik m net aantrok kon ik niet eens zitten :pensive: Okee to be fair het is een W25 en hij zat al krap toen ik m kocht
Dus nu draag ik zwart omdat ik in de rouw ben, en ga ik proberen er even een vette mep voor te vangen op UW. Vaarwel, jeans

de 501 en ik in slankere tijden

9 likes

Volgens mij heb ik een holte ontsteking. Hoesten en snuiten doet heel veel pijn en sowieso heb ik al de hele dag (hoofd)pijn bij de bovenkant van mijn neus. En we zijn beiden al de hele dag kotsmisselijk, wat een top dag

Hopen dat de vellen nu ook snel komen :smiley:!

1 like

Oooh top dankjewel!! :smiley:

@Madrid Ook dankjewel!! :smiley:

2 likes

Mijn vriend besloot na heel lang uitslapen en lunchen dat vandaag de woonkamer opnieuw gewit moet terwijl we die spullen al maanden in huis hebben :roll_eyes: nu is hij dus nog steeds bezig en moet ik de hele tijd alles aangeven terwijl hij staat te klagen dat het veel werk is. Goh.

Aan de andere kant, wel heel fijn dat het zo gedaan is en die spullen ook goed opgeruimd kunnen worden hierna. Maar kan hij dit soort dingen niet gewoon bedenken als we vroeg op zijn?

Oh ik hoorde ze ook! Misschien niet dezelfde maar iig ook straaljagers.

1 like

Heel toevallig zag ik vandaag een standup comedy fragment van John Mulaney waarin hij beschrijft hoe een verpleegkundige waar hij mee te maken had allemaal grappen maakte over werk en dat hij het liever niet zou doen:

2 likes

Nog meer plantjes gekocht voor mn balkon :innocent::blush::blush: ben er blij mee, echt zin in vakantie nu. Nog 6 weken :blush:

En toen ff met mn vader over de kermis en we zagen dat we de kerktoren konden beklimmen, dus dat hebben we ook gedaan. Kon vanuit de kerk mn huis zien .

En nu heb ik armpijn en hoofdpijn, dus ben aan het bedenken of ik eerst ga douchen en dan ga eten of andersom.

4 likes

Weet niet waarom maag zag een soort klimmen met touwen enzo voor me. Dacht heh heb je dat zomaar even gedaan hahaa

1 like