Wat je even kwijt wilt #21

@Lort @Printemps Fijn om te horen dat het jullie zo bevalt! Ik ga inderdaad ook ergens zitten waar ze ook wat te lezen hebben etc.

1 like

Oke jongens olaplex shampoo is de hemel op aarde.

3 likes

Huh, heb ik iets gemist en is er nu opeens een directe trein vanuit roermond naar tilburg? Of heeft dat met die werkzaamheden te maken? :thinking:

1 like

Ik voel me erg late to the party, maar ben deze week begonnen met Breaking Bad en vind het helemaal geweldig!

8 likes

Duurt wel lang tot ze beginnen :grimacing:

Dankje! Jammer haha, voor mij ideaal als het 1 verbinding zou zijn :sweat_smile:

:sweat_smile: Gaat wel lekker. Gister een fietsband gemold (viel mee trouwens, was 49 euro kwijt voor spaken, een of andere versleten as enzo), vandaag een telefoon laten vallen die nu van normale kleuren naar vooral rood gaat en waarvan ik geen idee heb of het nog te fiksen is.

2 likes

Aahw :pensive: maar je hebt iig een taartje achter je naam vandaag dus niet helemaal een slechte dag! :stuck_out_tongue:

Ja, maar geen idee waarom 'ie daar staat, want niet jarig vandaag :joy: Dat is al 5 maanden geleden, haha :stuck_out_tongue:

Dan ben je een jaar lid

1 like

Ah! Dat zou goed kunnen inderdaad :slight_smile: Verklaart de boel.

Ik moet morgen naar het belastingkantoor en ik hoop dat ze een beetje vriendelijk en behulpzaam zijn, want ik heb nu al stress ervoor :sweat_smile:.

Oh, grappig dat we daar ook een taartje voor krijgen.

@LastYoungRenegade Wel zonde van je telefoon, hopelijk is het nog te herstellen.

Heb je alleen de shampoo? Ik zit erover na te denken het ook te halen, maar weet niet of ik meerdere stappen moet halen of dat de shampoo ook voldoende is.

Ik heb dat gedaan. Echt super chill, mn leven is veel leuker nu :grin:

:grimacing: Meest lullige is dat het niet mijn telefoon is, maar die van mijn moeder. Die heeft overigens nu even mijn reserve telefoon in gebruik tot ze een nieuwe heeft. Is ‘gelukkig’ wel een hele oude iPhone en ze heeft hem zelf al minstens 10 keer laten vallen in de afgelopen jaren.

He @Vriendelijkegroet38
Ik vraag me heel hard af waarom er 38 achter je naam staat?
Ben je 38?
Kom je uit het jaar 1938?
Is je naam 38?
Ben je het zat van zo vaak ‘vriendelijke groet’ te moeten gebruiken dat dit een soort uithaal is naar het grote aantal gebruik van ‘vriendelijke groet’?
Is het gewoon een random nummer dat je hebt getypt?

Ik had een bizarre dag en ben een beetje leeg dus excuse me voor mijn hoofd dat absurde dingen verzint. Maar ik ben toch echt wel nieuwsgierig naar die 38.

34 likes

Jaaa! Zo blij haha.

1 like

Ik zie hierdoor pas dat er niet 83 staat :blush:

3 likes

Dat is een van de series waarbij ik jaloers ben op mensen die het nog niet gezien hebben

1 like