Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb dat met GOT, dat je nooit meer dat gevoel krijgt van een serie als de eerste keer dat je het kijkt.

Ik heb net de hele avond the kids from room 402 gekeken en zit nu samson en gert te kijken🙈

13 likes

Wordt het rood steeds erger? Ik heb dat met blauw gehad, na een paar uur was mijn hele beeld blauw. Denk ‘inkt’ ofzo, weet niet hoe dat werkt bij een touch screen; maar ik zou snel alles opslaan en doorsturen enzo. Ik was hier te laat mee dus kon niks meer redden.

Nou ja, als ik hem aanzet, is 'ie heel even normaal en dan wordt het beeld dus rood tot er bijna niets meer leesbaar is. Foto’s staan gelukkig in de cloud (soms best handig). Scherm reageert overigens ook niet helemaal goed meer.

Op dit forum schamen we ons niet voor Genieten van Samson en Gert.

4 likes

Vorige week was ik nog zo bang in mijn nieuwe huis en nu voel ik me helemaal chill

23 likes

Mijn brein is allemaal dingen aan het bedenken waarvan ik niet wist dat ik ze voor mogelijk kon houden

Hahahahhahahaha lekker

Heb je ooit een glimp van jezelf opgevangen in een raam of beeldscherm terwijl je lacht? Das echt een van Mn trauma’s, Mn hinnikhoofd gereflecteerd in een raam.

10 likes

Ja dat is er ook 1 idd

Ik hoopte dat ze ook een NL tour zouden gaan doen maar tot dusver niet :,(

Het is gebeurd. Ik woon samen haha, m’n vriend kwam net binnenstormen met tassen kleren en de :star_struck: boxspring :star_struck: en was na 5 minuten weer weg om het busje terug te brengen. Nu zit ik tussen de rommel omg.

Oh ja ik heb een spannend dertigersmoment gehad net jongens, ik ging even hardlopen met de hond en raakte aan de praat met een ander meisje met een hond en toen hebben we nummers uitgewisseld, binnenkort gaan we een keer samen wandelen. Is dit nou hoe je vrienden maar in je thirties? Ik vind het leuk.

77 likes

Nog erger in de spiegel kijken tijdens seks, dan is die sexyheid illusie meteen verdwenen :hot_face:

4 likes

Yeahh met je oude avatar, leuk dat je terug bent!!

Ah dit klinkt echt leuk!

Ohjaaa dat is wel even een dingetje kan ik me voorstellen! Succes de komende weken met het inwerken :smile:

Misschien is 3 augustus haar verjaardag

2 likes

Ah, dus de trick om vrienden te krijgen op die leeftijd is een hond :stuck_out_tongue: Misschien toch eens eentje nemen.

3 likes

Ik heb morgen een afspraak bij de cardioloog en ik ben zo zenuwachtig :confused:

1 like

Wat spannend! Wat is er aan de hand? Gaan ze bepaalde onderzoeken doen morgen?

Omg ik heb een opdracht niet gehaald, en ik dacht echt huh??? ben daar echt creatief in geweest en vond het zelf echt goed.
Maar toen opende ik de feedback en blijkt dat ik ook overal de hoogste of op een na hoogste score heb, en super positieve feedback verder, maar dat ik gewoon een onderdeel compleet over het hoofd heb gezien. Ik moest opdrachten ontwerpen (onderwijs) en het moesten er per onderdeel twee zijn en ik heb er steeds maar een :sweat_smile: Schaam me echt dat ik dat beoordelingsformulier niet fatsoenlijk gelezen heb.

2 likes