Wat je even kwijt wilt #21

Mijn vriend zei zojuist ‘heb je verjaardagscadeau besteld net’. Ik ben zondag jarig :ok_hand:

4 likes

Ohh no wat balen zeg

omg en iedere keer als ik dan een glimp van mezelf zie wanneer ik lach of als ik foto’s zie waarop ik aan het lachen ben, denk ik van: IK GA ECHT NOOIT MEER LACHEN!!
echt verschrikkelijk

2 likes

Mag het wel opnieuw doen gelukkig. Maar toch zuur. :lemon:

2 likes

Mumford & Sons was weer geweldig! :heart:

14 likes

Birthday twins!

Ik vraag me met dat soort woorden altijd af hoe het is ontstaan. Zo van: ‘we gaan nu even naar de buren om de pop (baby) te bekijken en een slok te drinken (thee / koffie / weet ik veel)’ en dat dan dan verbasterd naar poppeslok.

2 likes

Ik weet het niet, was door de huisarts doorgestuurd na een onderzoek waarbij ze 24u het hartritme meten. Weet niet of het een soort intake of ook onderzoek zal zijn maar vind het enger dan ik dacht.

Heb je het wel eens eerder gehad?
In het ziekenhuis zouden we je zoiets als dit aanmeten:

Dan mag je je arm de eerste week niet bewegen buiten deze positie (dus ook met aankleden en douchen op je buik houden) en na een week krijg je op de poli te horen wat voor oefeningen je mag gaan doen.
We zouden ook een röntgenfoto maken om te kijken of er geen breukje bij zit, dat heeft niet zoveel consequenties (je hoeft het niet te opereren oid), maar wel goed om te weten. Ik zou morgen wel even bij de huisarts langs gaan, je schouder uit de kom (zeker bij een spontane beweging van jezelf) is niet niks.

1 like

Oh nee! Komt het goed? Watskeburt? In ieder geval succes morgen <3

Na meer dan een jaar meelezen, besloten mee te posten! Spannend maar leuk

29 likes

OMG ik heb vandaag een taartje!!!

4 likes

Taart twin!!1!

1 like

De mensen zoals jij die meteen weer terugschieten zie ik natuurlijk bijna nooit in het ziekenhuis, maar als ik ze zie geef ik ze hetzelfde advies. Het natraject zou wel eens minder lang kunnen zijn, maar daar heb ik geen zicht op.
Je wil in ieder geval nu goed rust houden en uiteindelijk oefeningen gaan doen die de spieren rondom je schouder versterken, zodat het niet opnieuw gebeurt.

1 like

Kut, ik denk dat ik een gaatje heb? Een kies is ineens echt behoorlijk gevoelig voor warm en koud drinken. Noo, heb nog nooit iets aan mn gebit gehad.

Morgen tandarts maar bellen :sob:

Schoon beddengoed, raam open en geluid van de regen. Ik ga zo lekker slapen :heart_eyes:

5 likes

Kan ook gewoon een tijdelijk gevoelige tand zijn! Ik was er ook een keer 100% van overtuigd dat ik een gaatje had, supergevoelig voor warm/koud/zoet/etc en ik zag een donker plekje. Ik half in paniek naar de tandarts met ‘ja ik heb een gaatje daar’ en ze keek me echt aan van waar heb jij het in godsnaam over? Was dus schijnbaar gewoon gevoelig en een beetje verkleurd 🤷 Het kan natuurlijk wel, maar het hoeft niet perse ‘ernstig’ te zijn dus :slight_smile: Maar de tandarts bellen kan nooit kwaad uiteraard!

1 like

Heb nog niet helemaal terug gelezen, maar ik haal ze altijd bij ms mode. Ze hebben gewoon basic maar ook leukere bijv met stippen, kant enz. Als het niet in je stad zit je kan bestellen, retour sturen is ook makkelijk.

1 like

Ik slaap bij m’n ouders vannacht en kan niet slapen, word helemaal gek van mezelf en als klap op de vuurpijl hoor ik m’n ouders gezellig bezig zijn in hun slaapkamer. Gadverdamme.

1 like

Ik heb alleen de shampoo ja. Ik ben nog een beetje een noob met hair care en ik was ook een beetje bang dat mn haar anders vettig zou worden ofzo. Wat achteraf gezien miss onzin is.

1 like