Wat je even kwijt wilt #21

Ik lig te zwemmen in bed omdat ik koorts heb. Supah toll.

Pff, ik heb gisterenavond mijn telefoonhoesje omgewisseld, van een rode naar een blauwe. Ik ben ondertussen al drie keer mijn telefoon kwijt geweest omdat ik hem niet meer als mijn telefoon ‘herken’.

6 likes

Haha ja ik ben er ook nog een noob mee. Werkt vast beter dan mijn shampoo van de Lidl die ik altijd heb😂. Thanks inieder geval!

1 like

Krupelhintsjes kan ook! :grin:

3 likes

Hahah dankje je laat me lachen met dat ‘echt zoals ik je ken’.
Herkenbaar trouwens ‘ik ben echt lelijk op deze foto’ ‘oh je ziet er gewoon op uit zoals je er normaal ook uit ziet hoor’ well thanks :’)

1 like

Ik was zo blij met Lemonade van Beyonce op Spotify. Maar nu ik al 1,5 week dezelfde liedjes constant in m’n hoofd heb ben ik niet zo blij meer.

2 likes

Ik hoop zo erg dat deze dag snel voorbij is.

1 like

Ik dacht: het is vrijdag, ik begin later met werken. Kom ik aan, ben ik gewoon één van de eerste :joy:

2 likes

Beter, dan kun je doen alsof je gewoon op tijd bent begonnen en vanmiddag eerder weg gaan

15 likes

Het Zeeuwse woord voor lieveheersbeestje is pimpampoentje :heart:

10 likes

Pff, bijna alle bands die ik wil zien op Pinkpop staan echt vroeg in de middag :sweat_smile: Alleen Bastille en Armin van Buuren zijn later.

Weggehaald

Woah niet chill. Misschien is grapjes een manier om ermee om te gaan?

Pff mijn vriend is bijna jarig en het is zo moeilijk om een leuk cadeau voor hem te bedenken. Alles voor z’n hobby koopt hij zelf direct of is zo duur dat ik het ook niet ga kopen, en platen geef ik bij elke gelegenheid al. Ik heb nu wel een fotoboek van een fotograaf die hij tof vindt. Ik wil er alleen nog iets bij, en nu dacht ik aan een tienrittenkaart van het filmhuis hier in de stad (draaien vaak films die hij wil zien maar in de praktijk gaan we bijna nooit). Zat ook aan een Cineville pas te denken maar dat is nog een tik duurder en maar een bepaalde tijd geldig, die kaart kan je gewoon in je eigen tempo opmaken. Zouden jullie zoiets leuk vinden om te krijgen? En moet ik er dan ook één voor mezelf kopen omdat we waarschijnlijk meestal samen gaan of koop ik dan elke keer gewoon een los kaartje?

Ja, dat zou me echt leuk lijken! En qua kaartje voor jezelf, als je van plan bent elke keer mee te gaan lijkt me dat het net zo goedkoop/handig is om ook een voor jezelf aan te schaffen!

1 like

Ja super leuk! Als je vriend ook wel eens met vrienden naar de film gaat of zou willen, of alleen omdat jullie een andere smaak hebben, zou ik niet zo’n kaart voor mezelf kopen maar anders wel.

1 like

@Maestoso @Koala @anon81733682 Duidelijk, dankjulliewel :grin: Zijn vrienden zijn niet echt van de filmhuisfilms dus denk inderdaad dat ik er ook één voor mezelf koop dan, dan hoeft hij zich ook niet ‘bezwaard’ te voelen als we samen willen gaan maar ik wat krapper zit bijvoorbeeld.

3 likes

Wat een ontzettend vervelende situatie! En ik vind het ook heel vervelend dat je zulke slechte ervaringen hebt met de bedrijfsarts. Heeft jouw bedrijf meerdere bedrijfsartsen waar je terecht kunt? Misschien dat je een afspraak met een andere bedrijfsarts kunt laten maken? Je kunt namelijk ook preventief (dus wanneer je niet ziek bent) langs gaan om de situatie te bespreken en om advies te vragen.

En verder is dit een richtlijn voor bedrijfsartsen om met zwangere werknemers om te gaan. Niet dat je het hele bestand door hoeft te lezen, maar als je zoekt op stress kan je in elk geval wel een aantal dingen vinden die je misschien zouden kunnen helpen (zoals dat je recht hebt op meer pauze).

1 like

Ik kan dat niet, maar ik kook gewoon standaard teveel. Dan kan ik er altijd nog de volgende dag van eten. Je kan het bijv ook ‘oplossen’ door wat bijgerechten te maken. Bijvoorbeeld een salade, stokbrood uit de oven met knoflookboter etc.

5 likes

Dat laatste doe ik altijd, omdat ik inderdaad nooit weet hoeveel ik van een hoofdgerecht moet maken.

Mijn vriend is peetvader geworden en hij is ZO trots op dat kleine ventje, het is zo mooi om te zien en aaaargh we kunnen eigenlijk allebei niet wachten om zelf aan baby’s te beginnen :grin:

Eerst nog een andere baan zoeken, mijn beugel beginnen, verhuizen

15 likes