Ik moet altijd glimlachen als er iets ergs is. Er is net een collega ontslagen en dat vind ik oprecht erg voor haar, maar mijn mondhoeken gaan gewoon omhoog terwijl ik erover praat? En ik krijg mijn mond ook niet onder controle. Dit heb ik ook als ik over erge dingen zoals moordzaken praat, dan sta ik dat glimlachend te vertellen, terwijl ik er helemaal niet om wil lachen. Mensen zullen wel denken dat ik een enge sensatiezoeker ben.
Ik heb standaard veel te veel of gewoon veel extraâs - dus voor iedereen een stuk lasagna, daarbij nog brood, salade, olijven etc. wat @Bunnyslippers dus ook zegt.
Hear hear! Maar⊠het is al bijna 12 uur en dus bijna middag.
Jaaa, zometeen lunchen en dan is het nog maar 4 uurtjes
Ik word om half 1 opgehaald om naar schiphol te gaan en mijn koffer is nog niet gepakt
Ik heb dat ook! Vooral zoân kutgrijns als mensen vertellen dat hun oma is overleden ofzo. Schijnt wel vaker voor te komen. We zijn niet de enige creeps!
Kutgrijns is precies het juiste woord ervoor! Fijn dat ik niet de enige ben.
Ik wilde mân huur deze maand niet betalen totdat de huisbaas de deurtelefoon repareert. Tien dagen vol kunnen houden maar vandaag toch maar betaald. Dus die telefoon kan ik vast weer op mân buik schrijven.
Zegt ie: ja ik probeer al maanden de elektricien te bereiken. Sorry hoor maar graag of niet? Bel gewoon een ander als deze niet opneemt. Ondertussen is de deur al een jaar kapot.
Thanks! Ik heb een alternatief gevonden dus deze portie staat al in marinade maar heb nog spul over dus jouw optie kan ik ook nog proberen. Ik bewaar het in elk geval want het klinkt superlekker!
Dit heb ik ook, zo irritant! Als ik wat naars vertel en ik moet glimlachen, zeg ik er altijd bij dat ik wel lach maar het helemaal niet grappig vind.
Zijn er hier mensen die een humidifier hebben? Ik wil er graag eentje kopen, maar ik zie zoveel opties dat ik geen idee heb welke geschikt zou zijn.
Nou het is gelukt ik zit klaar. Twijfel wel nog steeds welke schoenen ik mee moet nemenâŠ
Iemand met wie ik normaal app is druk nu. Dat is te merken in het appgedrag. Dat is nu bijna nihil. Heb zelf ook meteen minder op mijn telefoon te doen en dat is zo saai als je nutteloze (wacht)momenten moet overbruggen.
Gelukkig is er altijd het forum nogđ
Ja ik heb er een! Ik wist t ook niet dus heb er een van progen.ion, 50 euro op bo.l Er stond dat er ook olie enzo in kon maar daar snap ik niks van. Heb m nu gewoon dacht en nacht aan
Ik vind het echt cool dat dat onze Nederlandse acteur Marwan Kenzari de rol van Jafar speelt in Alladin, een grote Disney film
Erg herkenbaar. Dan check ik nog steeds vaak op de telefoon op ik appjes heb maar steeds niks
Thanks, ik ga die eens bekijken! Ben je er tevreden over?
Ik heb straks gesprek voor mân minor. Het gesprek was niet perse nodig. Het had geen invloed op je toelating maar ja toch een gesprek aangevraagd en nu ben ik bang dat ik het verknal
Hahah shit door jouw post ben ik er ook aan begonnen! Ik zit nu in level 24 en ik kom maar niet verder, wat een ellende.