Nog wat meer endgame geklets met wellicht spoilers. Ik snap overigens ergens wel wat je bedoelt met je kritiek op CM, maar ik vond de film wel echt geweldig, en vond dat ze een veel te kleine rol had in Endgame als je kijkt naar haar krachten. Ik heb ook niet zo meegekregen dat Brie Larson zo arrogant was/is, heb eigenlijk alleen maar positieve dingen over haar gelezen wat betreft feministische standpunten e.d. Natuurlijk is ze idd niet de eerste vrouwelijke superhero, maar wel de eerste vrouwelijke marvel superhero met een eigen film. Ik vond WW overigens ook cool, en die heeft het zeker ook goed gedaan, maar gezien de populariteit van de mcu tegenover die van dc snap ik de druk op haar ook wel.
Ik vond het overigens ook heel jammer dat Okoye geen grotere rol had, zij was zoân beetje de enige die over was van de hele Wakanda clan na de snap, en ze was wel met Black Widow in contact, maar zij mocht verder niet meedoen met het hele plot om de stones terug te halen. Hadden ze beter kunnen doen imo.