Wat je even kwijt wilt #21

Ik had vandaag weer rijles en ben echt sad want ik ben nog steeds heel angstig en onzeker. Durf nog niet zo goed gas te geven/harder te rijden op sommige plaatsen waardoor ik mensen die achter mij rijden + mijn instructeur irriteer. Echt super klote

En ik weet dat dit in het rijles topic hoort maar ik spam daar het hele topic al vol dus ik post het hier maar. Nja ik wilde het even kwijt/van me afschrijven, vandaar.

2 likes

Ah vervelend dat je sad bent! Ik was ook best wel angstig en onzeker tijdens mijn rijlessen. Maar al het verkeer om je heen ziet dat je in een lesauto rijdt en dat betekent dus dat je het moet leren. Lekker laten gaan hoor, iedereen heeft het moeten leren namelijk. Vind het wel gek dat je instructeur ook geĂŻrriteerd reageert. Hij/zij zou je juist moeten ondersteunen en uitleggen hoe je het beter aan kan pakken.

1 like

Als mijn collega nou even weggaat kan ik wat jumping jacks doen want ik val bijna in slaap

3 likes

Ja! Hij heeft veel standen, op z’n hardst wordt de grond eromheen wel nat maar iets zachter niet. Ik vind het een fijn ding, heb t idee dat het werkt maar dat baseer ik nergens op :thumbsup:

1 like

Dankjewel voor je reactie! Vind ik echt super lief!! En gelijk heb je hoor. Nja mijn rijinstructeur helpt me er wel in hoor maar hij vindt het niet zo chill dat ik niet luister wanneer hij zegt dat ik gas moet geven :joy:

1 like

Nog drie uurtjes werken tot het einde weekend is! En die beginnen we natuurlijk met vrijdag patatdag haha! Ben blij dat ik een snelle stofwisseling heb

Online vind ik Brunnhilde, maar kan me niet herinneren dat het in de films genoemd is. Either way is ze wel geweldig. De actrice heet trouwens Tessa Thompson als dat is wat je bedoelde (zie post van @HvO net verschijnen :smile:).

Nog wat meer endgame geklets met wellicht spoilers. Ik snap overigens ergens wel wat je bedoelt met je kritiek op CM, maar ik vond de film wel echt geweldig, en vond dat ze een veel te kleine rol had in Endgame als je kijkt naar haar krachten. Ik heb ook niet zo meegekregen dat Brie Larson zo arrogant was/is, heb eigenlijk alleen maar positieve dingen over haar gelezen wat betreft feministische standpunten e.d. Natuurlijk is ze idd niet de eerste vrouwelijke superhero, maar wel de eerste vrouwelijke marvel superhero met een eigen film. Ik vond WW overigens ook cool, en die heeft het zeker ook goed gedaan, maar gezien de populariteit van de mcu tegenover die van dc snap ik de druk op haar ook wel.
Ik vond het overigens ook heel jammer dat Okoye geen grotere rol had, zij was zo’n beetje de enige die over was van de hele Wakanda clan na de snap, en ze was wel met Black Widow in contact, maar zij mocht verder niet meedoen met het hele plot om de stones terug te halen. Hadden ze beter kunnen doen imo.

1 like

Haha het is wel heel herkenbaar maar probeer er niet te lang in te blijven hangen. Volgende les ga je het gewoon weer proberen!

1 like

En om het allemaal nog wat duidelijker voor me te maken kwam een collega precies vandaag haar twee maanden oude baby presenteren omg mijn babydrang begint een grap te worden hier op kantoor.

7 likes

Ik ben aan het wachten op mijn Nespresso apparaat, die elk moment bezorgd kan worden door DHL.
Er stond tussen 11h en 15h maar nog niks. Ik weet dat de pakketbezorgers erg uitgebuit worden, dus ik wil niet klagen maar ik hoop zo dat hij snel komt!!!
Kan niet wachten tot ik mijn kopje koffie kan drinken. (En er zit ook een melkopschuimer bij!!) (En 100 capsules!!)

12 likes

Er bestaat niet iets als een negeerknop op dit forum, of wel?

1 like

Helaas niet

:sob:

Dan moet ik het maar onder ogen zien.

Oh je kunt trouwens topics wel op negeer zetten, als je dat bedoelde? Maar gebruikers niet

Nee, had het inderdaad over een specifieke gebruiker. Zit nogal in m’n irritatiezone.

Huh ik ging ff kijken en zie nu wel dit:

Is dit nieuw?

1 like

This might be the best day of my life

Nee staat er al lang. Volgens mij werkt het niet. Is destijds wat over gezegd, maar weet het niet meer precies.

Ohh kijk dit is het!