Wat je even kwijt wilt #21

Huilon

Helaas :sob:

Wat leuk, gefeliciteerd!! Neefje of nichtje er bij?:heart_eyes:

Dit lijkt me al een goede indoctrinatie. Dat schilderen op nummer duurt vast niet lang meer

Ik ben zo geĆÆrriteerd. We (= mijn vriend en ik) zijn uitgenodigd voor een verjaardag vanavond bij vrienden van mijn vriend. Ik had er geen zin in, maar hij wel dus ok we hebben doorgegeven dat we komen. Nu begint hij zelf te zeggen dat hij er geen zin in heeft. Ja, nu moeten we he. Dus lekker allebei met tegenzin :tada:

2 likes

Ik had een chill corrigerend ding van h&m. Lange pijpjes en hij komt ook tot je middel (wat bij mij onder mijn borst is).
Trouwerij is morgen toch? Alles goed gaan met voorbereidingen met andere ceremoniemeester ook? En wat doe je aan :d

Hele mooie outfit :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hij is er!!! Tien minuten na mijn post. :partying_face:

7 likes

Nice, geniet van je koffie!
Als je er ook specials bij de cupjes hebt zitten hoor ik graag welke aanraders zijn :relaxed:

1 like

scriptie gisteravond ingeleverd en nu in het vliegtuig naar Macedoniƫ :heart_eyes:

31 likes

Oh wat irritant die ander persoon, maar goed, morgen ben je er inderdaad vanaf haha.
Mooie jurk en schoenen doe je aan! Veel plezier!

1 like

Of dat hij later een fase heeft waar zn haar zo als dat van bob zit.

1 like

Musici zijn klaar met gratis lunchconcerten (hoe mooi de locatie ook is) - https://nos.nl/l/2283964

:pray:

8 likes

Mooie outfit! Vooral de schoenen vind ik heel leuk.

1 like

Oh jezus, het blijkt wel weer hoe naief ik ben. Ik dacht dat je bij die lunchconcerten gewoon keek naar een orkest dat aan het repeteren was samen :sweat_smile: . Ik vind dit in ieder geval terecht!

Edit: oh nu ik Google zie ik dat je ook lunchconcerten hebt die repetities zijn.

1 like

Kent iemand van de limbabwe’s hier een restaurant waar je italiaans kunt eten maar ook cocktails kunt drinken? In zuid limburg dan

Ik ga zo chips kopen maar weet niet welke en ook niet welke dip erbij :sob:

Buigels met spuitkaas (love dit woord dankzij het forum), of roomkaas ananas van AH
Nacho’s met guacamole
Nacho’s met een mascarpone/chilli dip (heel makkelijk zelf te maken maar kun je ook kant en klaar kopen bij AH)

2 likes

Ik heb iets van 30 handdoeken, ik woon alleen, en ik was ze wekelijks. Geen enkele handdoek ligt meer in die ladenkast. Ik snap er niks van. Wie heeft mijn handdoeken gejat?

6 likes

De handdoek kaboutertjes…