Die hebben aan 1 handdoek wel genoeg met z’n allen
Waarom? Dat is niet een bewuste keuze hahaha, dat is door de jaren zo gegaan. Denk dat een stuk of 7 daarvan voor m’n haren zijn. Het meeste heb ik van m’n moeder gekregen die er zelf teveel had. Ik denk nu ook heel veel over handdoeken na op het moment want ik krijg altijd een kletsnatte handdoek terug van m’n beste vriend (die wel eens bij me slaapt) en ook van m’n date, en ook ex. Altijd zo’n natte lap. Gebruiken zij extra nat water? Ik heb er nog 3 gevonden.
Turbie towel dacht ik?
Vaak bij blokker te koop.
Edit: Hahaha oke ik heb een studentikoze sportschool, ik zie het alweer
Gebruik jij de handdoeken van de Etos spaaractie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
In mijn sportschool heeft namelijk echt 90% die blauwe altijd mee haha
Mag ik wel een poll hier doen?
Ja ik ben in een overdreven handdoekenweelde opgegroeid. Als ik nu bij m’n ouders douche denk ik ook echt?!! Ik pak dan de skeerst uitziende handdoek. Anders heb je een fluwelen tapijt bij wijze van om af te drogen en die moet je dan ook direct daarna in de wasmand gooien. Uitdruppelen doe ik nooit, ik douche zo’n 3 min elke ochtend en heb daarna weinig tijd. Nouja ik mis er iig nog wel een paar. Kut Yolanthe.
Misschien extra groot droogoppervlak? Haha als het grote kerels zijn.
Ik zou gewoon mailen:
Ik heb er nog even over nagedacht en voel me toch prettiger bij een vrouwelijke fysio.
Niet gek, hoor. Zoveel vrouwen hebben dat.
Gewoon mailen idd. Dat er voor maandag een afspraak staat om (noemtijdstip). Dat je deze graag wilt afzeggen. En graag een nieuwe afspraak maakt met <evt naam/vrouwelijke behandelaar>. Je kunt erbij zetten dat het om persoonlijke redenen is maar voegt evenwel niet zoveel toe misschien. En dat je graag hoort wat de mogelijkheden zijn. Zoiets.
Edit: maar dan mss niet 3x ‘graag’
Ja dat is wel een goeie eigenlijk. Nooit zo bij stilgestaan. Zou kunnen. Bij de 1 dan denk ik meer in de breedte en bij de ander misschien op beide vlakken. Want ze hoeven niet mijn douche droog te maken oid. met een handdoek en erop staan wordt sowieso niet gedaan (en dat mag ook niet van mij , handdoek snob🤪). Maar ik krijg zo’n zeiknatte lap terug altijd.
Ik wil mijn haarroutine aanpassen. Uitzoeken hoe en wat en producten kopen. Maar omdat ik lui ben loop ik nu met vieze haren. Ik ga dit weekend uiteten en wil niet met vies haar in een restaurant zitten. Maar ik wil ook niet dit alles uitzoeken. Zal ik het etentje afzeggen?
Ik zat door m’n foto’s te scrollen en vond deze weer:
“Slang”
Ik was er zooooo van overtuigd dat het een slang was. Had zelfs een account aangemaakt op het slangenforum met de vraag wat voor soort het was. Bleek het een olifantsrups te zijn
Was op de bank in slaap gevallen met de zon op m’n gezicht, word ik wakker is m’n gezicht kleddernat van het zweet. Voelde zoo vies
Ik had al heel lang geen kleding meer gekocht (koop sowieso niks meer nieuw maar tweedehands was ook bijna een half jaar geleden) en nu was ik net even langs een paar kringlopen/tweedehandswinkels in de stad en ik kwam gewoon het ene na het andere pareltje tegen Dus nu heb ik een superleuk groen vestje, een groene boilersuit/overall, een hele mooie roze jurk, een ring met een supergrote steen, een hele mooie haarspeld, een gekke ketting en een supergrote ketting met turkoois die ook als riem gebruikt kan worden
helemaal blij mee
Goeiemiddag, ik type dit live vanaf m’n nieuwe palletbank in de zon! Ben er echt zo blij mee.
Huh. In welke context heeft zij dit gepost. En hoe kwam je erachter?
Een meisje waarbij ik in de klas heb gezeten heeft een eigen gedicht in haar instagramstory geplaatst met een poll erbij: ‘eigen gedichten plaatsen? Ja/nee’
Ik heb op nee gestemd en ja ik weet dat ze dat kan zien. Zo aardig ben ik
Ik weet niet hoe ze heten maar ik heb die van mij van de Action vandaan! Blokker heeft ze ook inderdaad
Nvm ik had nog niet alles gelezen
Foto’s in het show je laatste aankopen/kringloop forum?