Ik heb even aanfoto’s gemaakt! Staan nu in het show je laatste aankopen topic
Wat raar van die vriendin. Ze hoeft zich inhoudelijk nergens mee te bemoeien, maar kan die ander toch wel even attenderen op het bericht
Ik had een nieuwe chino broek gekocht en ik was er echt blij mee. Ik vond hem wel goed staan en laat het aan mijn vriend zien. Zegt hij dat hij het niks vindt en het een soort Steve Urkel broek is. Dus hij op Google op zoek naar een plaatje. Maar Steve Urkel is eigenlijk gewoon een dikke vette hipster, maar dan zonder baard.
Ik vertelde mijn collega vandaag wat voor een ontzettende schijtweek ik afgelopen week had qua ongemakkelijke momenten en het enige wat ze kon doen was haar tranen wegpinken van het lachen. Heeft mijn leed toch nog iemand wat plezier gebracht.
Is Evi-Lena geschorst om wat er vanmiddag gebeurd in het boulevard topic? Heeft ze daarmee regels overtreden?
Decathlon heeft ze ook.
Ik vind de pizza’s van AH Excellent altijd zo lekker!!
Ik ga zo naar een restaurant voor het dessert. Het beste deel van uiteten!
Met of zonder schuldgevoel door je mede forummers
Ik heb vanavond een kaiserbroodje met vissticks, cheddarkaas en mayonaise gegeten en het was niet zo lekker als dat ik gehoopt had
Toevallig heb ik dat vandaag ook gekocht. Weet alleen nog niet of ik de vissticks nog een kans wil geven of dat ik op safe ga spelen met kip. Ga het aankomende week proberen
Denk dat het ongeopend wel lang goed blijft, zeker als het niet bol staat ofzo.
Klein hapje proeven?
Helaas! Hopelijk is je avondeten nu niet mislukt zonder saus
Miss evi luna nu al.
Anyhow vinden jullie de kerstman ook niet dikker dan sinterklaas…
Voluptueuzer*
Romiger
Haha oeps staat er een beetje vreemd inderdaad. Ik mis een hoektand en moet eerst een beugel en dan een implantaat en wil dat graag alvast opstarten. Heb nog niet eens mijn eerste afspraak bij de orthodontist gehad, maar wil daar dus ook bespreken of ik vaak foto’s zal moeten laten nemen (is schadelijk voor een ongeboren baby).
Zoals @HvO al zei spelen de kosten inderdaad ook een rol. Ik ga (Belg zijnde) een tandverzekering nemen waardoor ik het eerste jaar ongeveer € 300 vergoed krijg. Het tweede jaar € 800, het derde € 1200, zoiets dacht ik.
Mijn afspraak is in juli dus ik laat weten naar welk prijskaartje eraan vast hangt haha.
Evi-Trolla
Is dit de eerste keer dat iemand geschorst is hier? Dan zijn we toch met z’n allen braaf geweest één jaar lang🍰