Wat je even kwijt wilt #21

Nee sabr ook.

3 likes

Oh dat heb ik gemist dan helaas. Of vergeten.

1 like

Nja ze had zichzelf verwijdert maar mag niet meer terug komen. Ook een soort ban.

In haar profiel staat dat ze geschorst is

Dit vind ik superstom

7 likes

Je weet de reden daarvoor toch niet?

Nee, maar ik vind dat iedereen altijd terug moet kunnen komen

1 like

Hoelang blijft een schorsing eigenlijk?

Ik geef geen redenen zeg gewoon wat er is. Kan wel ja hoor is er maar 1 hoor wat zijn we lief he :slightly_smiling_face: maar dat is niet zo. Hoe of wat doet er niet toe maar dit is waar het op staat.

Dubbelgevouwen matrastopper van de Ikea! Ik kan maar geen kussens voor die bank vinden die een beetje betaalbaar zijn. Maar dit werkte eigenlijk prima met een dikke wollen deken eronder. Ik heb 2 van die toppers rondslingeren, denk dat ik er een hoes voor naai en dan vind ik het wel mooi.

3 likes

Echt mijn nachtmerrie eigenlijk

Ooh ik vroeg me al af waar sabr was! Ik meende eens gelezen te hebben dat ze een forumpauze wilde inlassen maar dat was al even geleden.

7 likes

Er heeft een week een stuk tandenstoker vastgezeten tussen mijn achterste kiezen. Hij brak ertussen af afgelopen zondag en ik kreeg hem er niet tussenuit. Maar omdat ik wel gewoon floste dacht ik dat ik hem al had. Vandaag voelde ik hem ineens weer zitten en was het steeds pijnlijk als ik at, maar ik heb hem er eindelijk uit weten te krijgen. Zo opgelucht nu, zag mezelf al bij de spoedtandarts van het weekend. :sweat_smile:

15 likes

Kom er nu achter dat bekenden van mij een BBQ hebben van zo’n 1500 euro. Ik wist dat die green egg dingen geld kostten, maar zo veel waauwwww. En dat voor een keer of 5 bbqen per jaar!

Ze mag niet meer terugkomen? Dit vind ik echt heel verdrietig :frown:

14 likes

@Indolence ik weet niet wat er speelt maar een dikke knuffel in ieder geval

1 like

Wanneer vertrek je?

Wat, geschorst worden? Of dat zij geschorst is?

Oh moet wel lukken toch :biggrin:

Nee zelf geschorst worden!