Wat je even kwijt wilt #21

Nou ik geloof dat het makkelijk te voorkomen is :smile:

Sorry ik dacht dat je het alleen over een koffer inpakken had, haha. Misschien maar beter om het forum even te vermijden :tongue:

:heart::heart:

1 like

Sterkte :kissing_heart:

1 like

Ik heb net wederom slaande ruzie gehad met mijn huisgenoot. Dit keer omdat ik een plant in de keuken heb gezet die minder licht moet krijgen en daarom de vuilnisbakken van de ene kant naar de andere kant van de keuken heb verplaatst (letterlijk een meter verschil). Meneer heeft het weer terug gezet en mijn plant in het donker gezet want ‘je mag niet zomaar objecten verplaatsen zonder overleg’. Twee. fucking. vuilnisbakken.

11 likes

We hebben ook nog het Kae en Lola gebeuren gehad.

7 likes

Aah jammer!! Hopelijk tot ziens!

Jammer :frowning:

1 like

@Booklover veel succes!!

1 like

Pff ik heb echt stress en eerlijk gezegd ook echt om onbenulligheden. Ik weet even niet hoe ik het van me af kan schudden. Ik voel het gewoon door mn hele lijf. Eerst maar eens een nacht goed slapen en gelukkig ook een extra dag weekend.

1 like

Ja dat weet ik nog wel, maar die zijn zelf weg gegaan toch? Of ook verbannen?

Kae was iig terug met een nieuwe naam en nieuwe identiteit alleen Quantum (rip) had het vrij snel door en volgens mij was het daarna wel een bannetje.

6 likes

Waarom dan niet 17 mei 13:42 (of wat was het ook alweer), gemiste kans

12 likes

Ze hadden allebei een nieuw, anoniem account waarmee ze oprecht alleen maar kwamen trollen.

Hoe zit het eigenlijk met de oprichters / moderators van wtf. Dat waren allemaal behoorlijk actieve egf-ers. Zitten zij hier ook inmiddels?

2 likes

Ik heb vandaag Lily en de octopus gelezen en ik moest vet huilen. En nu durf ik niet naar bed :roll_eyes:

1 like

Niet verwacht dat uit eten met collega’s zou uitlopen op I’ve never ever met collega’s.

Oops.

8 likes

Ik draag al jaren lenzen en toch sta ik elke ochtend weer te klungelen met die dingen.

Ik zie gewoon dat hele kopje/kommetje verhaal niet.

3 likes

Goeie spoiler :+1:

@SayMyName Werkt super!

1 like