Wat je even kwijt wilt #21

Wordt het opgedoekt? Wat treurig. De grote ruzie vorig jaar voor nikssss.
Zijn de oprichters van dat forum eigenlijk nu hier?

Ik zie na 10 jaar het ook niet goed. Ik leg ze 99 van de 100 keer met de goede kant in de vloeistof dus gelukkig weinig last van.

2 likes

Spoilers Endgame

Ze leggen het tijdreisgedeelte uit in de film, dat dit geen ā€˜back to the future rules zijn’, waar het verleden het heden verandert, maar dat het verleden als je daarin vast zit je nieuwe toekomst is en dus niet je verleden (het heden) kan veranderen. Maar eigenlijk is het gedeelte van de ancient one het belangrijkste. Als je een steen weghaalt uit een tijdlijn verander je niet het huidige heden, maar ontstaat er een nieuwe tijdlijn parallel aan de oude waar dus hele andere dingen wel/niet gebeuren.
Wat betreft Gamora niemand was er bij toen de soul stone de eerste keer gehaald werd, behalve Thansos en Gamora. Misschien wist of vermoedde Nebula het wel zoals ze in Infinity War zei, maar dat is wat onduidelijk.
Ik vond Captain Marvel wel leuk. Haar karakter paste wel in lijn met ontwikkeling in haar film. Van onzeker, naar vol zelfvertrouwen wetende dat ze supermachtig is. En omdat ze zo machtig is was ze natuurlijk ook niet zo veel in de film, want dan zou alles heel snel klaar zijn geweest.
Ik vond de scene met de vrouwen mooi, maar ook wel geforceerd. Het gros van die vrouwen heeft nog nooit 1 woord met elkaar gewisseld. En plotseling staan ze allemaal op een supergroot slagveld pal naast elkaar. Was er een mannen- en vrouwenslagveld? En vooral nadat deze twee films twee vrouwelijke karakters gefridged hebben, op verdorie dezelfde locatie, voelt het wel heel onverdiend.
'Kijk, na 11 jaar hebben we zo weinig vrouwelijke karakters dat ze met gemak in 1 shot passen en bovendien hebben we de 2 oorspronkelijke vrouwelijke karakters vermoord. Jee, feminisme!.

1 like

Hahaha, sorry :redface: Ik bleef gisteren heel lang hangen op level 64 en toen probeerde ik het vandaag een keer snel in m’n pauze en lukte het meteen. Terwijl ik het gisteren wel tien keer geprobeerd had want ik had onbeperkt levens voor een aantal uren… Denk dat het gewoon een systeem is dat bepaalt of je wel/niet wint. Ben je ondertussen al verder gekomen?

1 like

Mijn collega/buurman is op de bank in slaap gevallen en nu ben ik gewoon in m’n pyjama in bed gaan liggen, hij laat zichzelf maar de deur uit, joe!

4 likes

Man man man. Ik moet morgen genoeg doen en ā€˜s avonds werken en ik word net wakker. Y u do this body?

Ik moet om 07:45 op kantoor zijn en dan gaan we werken met alle mensen uit Nederland die in mijn functie of hoger werken en daarna bbq’en en feesten in Friesland. Super spannend, ik ben echt zo benieuwd!

2 likes

Ik ga vandaag m’n hele huis schoonmaken!! Echt grondig en heb er zo’n zin in want m’n familie komt morgen vanwege m’n verjaardag volgende week. Ben onlangs verhuisd dus ze komen ook m’n huisje bekijken, m’n vorige huis was te klein om het te vieren dus deed het altijd bij m’n ouders
Maar nu voor het eerst in m’n EIGEN huis, te trots :tada:

44 likes

Nee nog niet! Maar ik denk ook dat het het systeem is haha, soms kom ik heel dichtbij, maar het wil gewoon niet. Vooral omdat mijn coins nu automatisch naar zo’n kluis gaan, dus dan kan ik ook niet een paar extra pogingen bijkopen!

Omg gister m’n fiets eindelijk opgehaald na een week ov/auto, wil ik net naar m’n werk fietsen en ligt de ketting er af! Ik kreeg hem er ook niet meer op en nu moet ik alsnog met de tram wat ongeveer een eeuw duurt. Lekker begin van de dag :weary:

Moet ik je eruit lokken? :grin:

1 like

Zo chill. Gisteravond uiteten geweest met vrienden en nu uit kunnen slapen omdat dochter bij m’n ouders logeert. Wel jammer van de kudde (??) ganzen die hier om 6.30 te veel herrie maakten :eyes:

1 like

Jaaaaa

1 like

Ik heb een poes van 19 jaar oud. Ze komt al jaren niet meer buiten, dat wil ze zelf niet. Ze is erg dun en zwak door de ouderdom. Ze loopt mank en je merkt gewoon dat ze niet meer kan.

We zouden haar gisteren in laten slapen… Gisterochtend is ze het huis uit geglipt. Ze is nu al 24 uur vermist en ik ben echt heel erg verdrietig. Waarschijnlijk heeft ze een plekje opgezocht om haar laatste adem uit te blazen. Dat is iets wat katten vaak doen. Natuurlijk een mooie gedachte (omdat we haar in wouden laten slapen), maar ik vind het zo erg dat ik niet echt afscheid kon nemen…

12 likes

Wat verdrietig :pensive: veel sterkte

1 like

:heart::heart:

1 like

Ah wat verdrietig dat je geen afscheid hebt kunnen nemen! Sterkte :heart:

1 like

Wat ontzettend sneu, heel veel sterkte!

1 like

Mn eerste boete ooit is een feit. Parkeerboete, superdom, superkut :woman_shrugging:
Gelukkig was het heel gezellig gisteren :grin:

Nu ff relaxt ochtendje en eind van de middag naar de bios

8 likes

@DikkeKip wat verdrietig, heel veel sterkte :heart:

1 like