Wat je even kwijt wilt #21

Nav de schorsing van @evi-lena vroeg ik me af… Kunnen geschorste mensen nog wel op het forum meelezen (evt als ze uitgelogd zijn) of wordt een ip-adres geblokkeerd zodat ze helemaal geen toegang meer tot het forum hebben zolang ze dat niet omzeilen? En is daar een verschil tussen bij geschorste en gebande leden? @moderators

4 likes

Wat super lief! Dank jullie wel allemaal. Doet me heel erg goed :heart:

2 likes

:sparkling_heart:

ah jeetje, sterkte :heart:

1 like

@DikkeKip ah wat verdrietige en alsof ze het aanvoelde dan wel? Wel bijzonder.

Ik heb weer zo slecht geslapen en in mijn halfslaap popten er allerlei dingen op die ik gisteren anders had moeten zeggen. Baal zo van mezelf. En ook dat dat oppopt terwijl ik wil slapen. Kreeg gisteren beetje last van mijn heel en nu heb ik een hoest en ik wil echt niiiiet ziek worden.
Ik kan echt zo slecht tegen stress en het wordt me allemaal te veel op het moment maar ik weet niet zo goed wat er ik er aan kan doen. Zo slecht voor mijn lichaam. Mijn huid ziet er al tijden niet uit, mijn hartslag en bloeddruk zijn geloof ik super hoog en ik slaap elke keer zo slecht. Ben echt blij als het eind 2019 is en alles in orde is.

1 like

Oké ging er vanuit dat er een verschil in zat gezien een schorsing in principe tijdelijk is. Maar dat je niet meer kan inloggen en posten is logisch, maar meelezen dus nog wel?

Ik droomde dat ik vannacht in de auto zat met @lapzwans en ik was weer vrijgezel dus we hadden het over het leed dat daten heet-topic. Dat ik nu weer op tinder kon. Maar toen besefte ik dus pas dat het uit was?!

Inmiddels waren lapzwans en in een hotel met een d.yson föhn en mijn baas was er ook en zij ging die föhns voor als bestellen als cadeau?!

Toen was mijn ex vriend opeens in een berenrestaurant bij de Kuip en of ik daar heen wilde komen. Dus dat deed ik maar ik raakte helemaal verdwaald en in paniek en ik probeerde hem te bellen maar zijn telefoon stond uit. Dus vroeg ik de weg aan iemand en diegene bracht me en op het moment dat ik het restaurant in liep werd ik wakker

2 likes

@Oprah @ellegirltalk jaa het is heel verdrietig, maar ik heb er ook wel vrede mee. Gisteren kon ik niks anders dan huilen. Uiteindelijk is het mooier (vind ik persoonlijk) als het via de natuurlijke weg gebeurt. Vind het alleen zo verdrietig dat ze alleen is (geweest). Dank jullie wel voor jullie berichtjes <3

Ze heeft 19 prachtige jaren gehad. Achter onze tuin zit een groot weiland waar ze altijd muisjes ging vangen, om ze vervolgens voor de deur te leggen. Ze heeft altijd volop aandacht van ons allemaal gekregen, want ze hield ontzettend veel van knuffelen. Het is goed zo :heart:

49 likes

@DikkeKip aaah zo verdrietig, ergens wel mooi inderdaad maar kan me voorstellen dat je nu vooral verdrietig bent. Sterkte!
(lees nu dat je inmiddels wat minder verdriet erover hebt, gelukkig! Het klinkt inderdaad alsof ze een mooi leven gehad heeft bij jullie, dat is een fijne gedachte)

1 like

Zal deze stoker maar weer eens antwoorden dan haha. Ik kreeg een berichtje van haar toen ik hier had gepost van miss haar nu al. Dus lijkt me dat ze kan meelezen.

11 likes

Volgens mij heb ik gisteren met mijn ex afgesproken dat we samen een weekend weggaan in de zomer. Ben benieuwd haha. :sweat_smile:

Verdrietig @DikkeKip, sterkte!

Mijn vader was gisteren ineens opgenomen in het ziekenhuis omdat hij benauwd was en krampen had. Het was gelukkig niks met zijn hart maar toch wel een beetje eng, het idee dat je vader ook een dagje ouder wordt. Hij was gisterenavond gelukkig alweer thuis.

3 likes

Love it om in super random dromen van forummers te komen. Hoe zag ik eruit in je droom?

Maar je relatie is dus uit? Dat vind ik wel verdrietig voor je :frowning: of was het juist een opluchting? Ik weet dat je situatie niet heel gemakkelijk was.

Huh is evi lena geband? Waarom? Waar kan ik lezen wat er gebeurd is?

Donderdag bij de tandarts geweest voor een gaatje te laten vullen. Sindsdien is het best gevoelig, maar oké. Ik zie alleen net dan mn tandvlees gewoon kapot is om die tand heen, dat is het hele pijnlijke punt dus wss.

Wel kut maar ja. Tips voor wat ik eraan kan doen?

Ja ik weet niet precies. Met bruin haar en ook wel lang haar. Je zag er wel goed uit. Niet heel erg uitzonderlijk maar gewoon wel leuk haha.

Nee mijn relatie is helemaal niet uit! Haha het gaat best goed nu ook al blijft de situatie best lastig.

ze was aan het trollen in het Boulevard topic, gisteravond

1 like

Hahaha oké, ja ik weet nog dat ik een keer in een droom van @Eddie er gewoon uit zag als Mark Rutte :joy: Dit klinkt beter.
En gelukkig is je relatie niet uit!!

7 likes

Thanks, even lezen