Wat je even kwijt wilt #21

@DikkeKip ga je nog wel naar haar zoeken? Misschien is ze de weg kwijt (letterlijk of figuurlijk). Ik snap je gedachte dat ze misschien een rustige plek heeft gezocht om te sterven. Maar zij heeft niet in de agenda gekeken zeg maar (dat ze vandaag zou inslapen), misschien is het doordat ze wat in de war is en was het niet haar bedoeling.

Hoe dan ook leef ik met je mee. En wat mooi dat ze al zo oud is!

Ik bedoel dat vd agenda niet flauw. Meer zo van dat je zelf het mogelijk overlijden aan het inslapen koppelt maar dat hoeft het misschien niet te zijn.
En deze uitleg maakt het niet veel duidelijker maar hopelijk is het te volgen :grimacing:

4 likes

Shit, ik had een bestelling geplaatst bij Albert Heijn om te bezorgen. Echt heel verantwoord allemaal, geen snoep, geen chips, echt goed bezig. Nu zie ik dat ik vannacht toen ik dronken was allemaal zakken chips en koekjes heb toegevoegd :triumph:

61 likes

huh echt? hahahahah

Haha sorry maar ik vind dit echt komisch

Ja ik zag net ineens een bevestigingsmail van mijn wijzigingen en ik kan ze nu niet meer weghalen :joy:

1 like

Ja zeker! Ik heb gisteren de hele dag gezocht. Niet constant natuurlijk, maar wel een groot gedeelte van de dag. Samen met veel familie. Ik heb het op de facebook pagina van het dorp gezet en gisteren hebben buurtgenoten ook mee gezocht. Vanochtend ook weer ruim een uur door het dorp gelopen/zoeken/kijken onder alle beschutte plekken. Vanmiddag gaan we weer verder met wat mensen uit de straat die mee willen zoeken.

Bedankt voor je berichtje. Ze is 19 jaar bij ons geweest, ik kan het niet verkroppen om haar niet te gaan zoeken. Het allerliefste wil ik dat ze gevonden wordt. Bedoel dit niet aanvallend oid, maar ik zou nooit mijn dier “zo maar” laten gaan zonder te gaan zoeken

4 likes

Thanks, ik hoop het idd

Game of Thrones pas gekeken dan of toch niet haha? Klinkt bijna als een stukje van het gevecht.

Oh laat maar, jouw droom was al eerder dan vannacht.

1 like

Ahhh nee wat erg :disappointed_relieved: katten zijn echt aparte dieren.

Wat verdrietig @DikkeKip
Sterkte :heart:

@June88 dit is echt zo schattig!

@DikkeKip wat verdrietig! :cry: heel veel sterkte!

1 like

Ik duim heel hard dat jullie haar vinden!

Ben ik nou gek of is het icoontje van Facebook ineens een andere kleur?

Ja, viel mij ook al op. Niet persé een mooiere kleur

1 like

Iedereen over de zeik op zaterdagochtend :dancingbanana:

2 likes

Ik lig nog steeds in bed. Liefst blijf ik nog 2 uur liggen maar vriendinnetje is er over een paar uur en moet nog van alles doen wat nu natuurlijk niet meer gaat lukken. Wel fijn uitgeslapen.

1 like

Aarghh ik heb net 1.5 uur geleden neusspray (xylometazoline) gebruikt en nu voel ik me super misselijk en zwak, en het slijm in mijn keel is alleen maar toegenomen :nauseated_face:

En ik moet maandag een artikel af hebben

Dit met ravigottesaus ipv mayo vind ik zelf heel lekker!

1 like

Gaan jullie iets leuks doen vandaag? Ik verveel me een beetje. Het huis is al schoon, vriend is weg. Ik twijfel om naar de stad te gaan maar mag geen geld uitgeven.

2 likes

Ik voel me best gelukkig vandaag :heart_eyes:

57 likes