Ik vind het zo grappig dat m’n klasgenootjes en ik gewoon als (bijna) verpleegkundigen functioneren maar in het weekend toch gewoon nog lekker naar de tering gaan. Hetzelfde voor juffen etc. (van mijn leeftijd), zo tegenstrijdig haha.
Vanmorgen weer naar boksen geweest en voel me echt heerlijk! Lig nu met gewassen haar in de zon een bakje watermeloen te delen met mijn kat. God in Frankrijk <3
Ik zit te luisteren naar die podcast op Spotify van Omdenken, maar ik vind die man zo’n griezel. M’n alarmbellen gaan af.
Ik ben naar de kapper geweest en mijn haar is super mooi gedaan maar dat meisje was zo onaardig over mijn haar?? En ze bleef er maar over doorgaan dat ik mijn haar niet goed verzorg enz. En dat is ook zo en dat heb ik ook gezegd maar dan toch nog een opmerking maken.
En terwijl ze zelf echt mega pluizige krullen had. Daarna ging ze ook nog vertellen dat heel veel mensen zeggen dat ze liever naar de tandarts gaan dan naar de kapper
Met zo’n trut zou ik ook liever naar de tandarts gaan. Beter zoekt ze het probleem bij zichzelf bye
Nou als ik zo’n kapper zou hebben ga ik ook liever naar de tandarts. Echt waarom zou je zo onaardig doen? Is toch aan jou hoe je je haar verzorgt?
Oh wat @Banananana zegt dus haha
Oh en heel veel liefde voor @vuilnisglitter want ik mocht haar bokshandschoenen hebben en ze zijn roze en geweldig en zij ook
Dat ken ik, zulke kappers bestaan echt teveel. Ga er altijd zo verdrietig vandaan. Dat ze blijven zeggen hoe slecht ik m’n haar verzorg en blabla.
Haha na echt een kutweek was daar gisteravond mijn lieve lieve beste vriendin die ineens op de stoep stond met een joint, haha zooo random, kan de keren blowen ook echt op een hand tellen de laatste keer was jaren geleden. Zij moest er onwijs van kotsen maar ik heb er echt van genoten en daarna heerlijk geslapen
Nou ja, de laatste keer (voor zover ik weet) dat er een topic gemaakt werd over het bannen van twee forummers mondde dat uit op een vrij grote discussie van meer dan 200 reacties, dus ik snap wel dat de moderators daar niet meer op zitten te wachten. Overigens was dat een andere kwestie, maar toen kwamen er ook veel berichten van forummers dat ze het niet netjes vonden dat mensen ‘aan de schandpaal genageld’ werden (niet mijn woorden).
Er staat op haar profiel dat ze geschorst is dus dat is dan toch in principe genoeg informatie? Ik snap zelf niet waarom - en vooral waar - dat nog meer gedeeld moet worden? Denk dat er dan inderdaad helaas veel sensatiezoekers op af komen met popcorn gifjes.
Ik moet er ineens aan denken dat op EGF een paar jaar geleden iemand een week van tevoren een topic had aangemaakt: wat hebben jullie gegeven op moederdag. En dat allerlei mensen geschrokken reageerden: omg, ik ben het vergeten, jeetje!
Als je geband wordt, krijg je dan een ip-ban of een account-ban?
Ik ben eindelijk bezig met mijn kast opruimen en ik schaam me dood. Ik zit nu op 2,5 vuilniszak + bijna 1 vuilniszak met troep (denk aan kapotte hangers, oude nagellak, oude zonnebrand wat niet meer werkt). Maar daarnaast ook nog wat tassen en schoenen.
Sommige dingen zijn echt met kaartjes er nog aan maar andere dingen zijn weer totaal afgedragen en daar wil ik soms nog niet eens afscheid van nemen maar het ziet er niet meer uit.
Ik moet nog 1 gedeelte maar dat doe ik lekker morgen.
Ik ga vanavond een prison escape doen en vind het stiekem best spannend haha! Maar ook heel veel zin in
Ik ben een beetje triest want binnenkort ga ik van 2 vertrouwde plekken waar ik woon naar 0.
Ik zit al een aantal jaren op kamers, en ben afgelopen jaar niet zo vaak meer thuis (ouderlijk huis) als ervoor. Het ding is, thuis heb ik de grote kamer en m’n zusje echt een mini kamer.
Nu kwam ze vorig jaar met het idee om te wisselen van kamer, omdat ze dat het eerlijkst vindt, wat het ook is. Ik had het eerst heel moeilijk met het idee omdat ik niet goed tegen verandering van iets vertrouwds kan, maar een paar maand geleden heb ik dan toch toegezegd omdat ik zag hoe graag ze het wou en ik ook zo vaak niet meer in mijn kamer ben thuis.
Ondertussen zit ik al 4 jaar op dezelfde kamer in mijn studentenstad en het is echt mijn mini-huisje geworden, helemaal mijn plekje. Ik voel me er goed en thuis.
Nu kreeg ik 3 dagen geleden te horen van mijn huisbaas dat ik eruit moet nadat mijn contract afloopt omdat zijn zoon erin wilt. Nu ben ik dus mijn vertrouwde plekje kwijt en moet ik op zoek naar iets anders.
Ik heb ook toegezegd op het kamers wisselen thuis omdat ik me zo goed voelde op mijn kamer in mijn studentenstad. Maar nu ga ik opeens van 2 vertrouwde plekjes naar geen. Het is wat het is, en ik moet het er mee doen maar het steekt toch een beetje en het kost me altijd wat tijd om op een nieuwe plek te aarden.
Het kutte is dat ik nu tijdens mijn examens op zoek moet gaan naar iets anders en ik die stress er eigenlijk echt niet bij wil hebben. Ik heb ook echt schrik dat mijn volgende woonplek niet zo goed gaat aanvoelen als dat van nu
Ik weet niet goed wat ik met deze post wil bereiken maar kunnen jullie voor me duimen dat ik iets leuk vind?
En nog iets anders, ik heb een scriptie onderwerp voorgesteld bij een prof en moet nog antwoord via mail krijgen. Kunnen jullie daar ook voor duimen dat ik positief antwoord krijg?
Ik droomde net tijdens een middagdutje dat ik in de sportschool was, dat telt ook toch?
Ik vind marktgeuren altijd zo vies. Dikke vislucht gemengd met een sterke kaas lucht en dan weer kip of patat. Ben daar ook echt een jankerd in. Terwijl ik die gore vuilnislucht in de straten van Rome of Napels dan wel best trek?! Maar bah word er altijd misselijk van.
Ja
Sowieso