@Karl_Lagerfeld Dat deed ze waarschijnlijk om jou maskers, conditioners en shampoos te verkopen etc. Niet dat dat een reden is om on aardig te doen! Maar dit is een bekend iets wat gebeurd in de kapperswereld.
Eindelijk iemand die dit ook vindt
Een paar jaar geleden was ik met mijn moeder op een markt in Chinatown en ohhhh al die geuren van vis/kruiden/vlees en rot eten door elkaar Ik werd er helemaal misselijk van en opeens begon ik keihard te kokhalzen en ben toen weggerend.
Ben nooit meer naar zo’n markt geweest
Hahaha dit vind ik ook zo leuk. En dan vooral alles doen wat je al werkende niet promoot
Ik duim twee keer voor je
Zag het al voorbijkomen op je insta stories, zo jammer! Ook heel erg lullig van die brief
Ik vind jouw grootouders echt TE LIEF! Vooral die doeiiiiii omg. En gefeliciteerd!!
Jaaa wat @GroenTakje zegt die doeiiiii is echt zo cute, helemaal in combinatie met ‘we hopen je binnenkort de hand te schudden’ awww te lief
Gefeliciteerd!!
Ahh heel lief! Doeiiiii
Superlief! Gefeliciteerd
Ik vraag me oprecht af of je huurbaas je er wel uit mag zetten, ook al is het bepaalde tijd contract.
Ahwww doeiiiiii
Omg dit is echt te lief! En ja die doeiiii, fantastisch. Gefeliciteerd met de toelating trouwens.
M’n zoon wordt morgen 2 en als cadeau gaan we vanavond zijn Duplo trein vast in elkaar zetten. Ik heb daar meer zin in dan ik zou verwachtten van een 27 jarige vrouw😅
Wat lief, dankje!!
Ja vind ik ook, was echt super bizar. Hij heeft het contract ook echt effectief ingevuld met mijn naam en op welk verdiep ik zit. Hoe kan je dan enkele dagen later beslissen me er toch uit te zetten? Heel onprofessioneel dit.
@Nox Ja ik denk het wel? Mijn contract loopt tot eind augustus, dus als hij beslist dit niet meer verder te zetten, wat kan ik daar dan aan doen? Ik denk dat dit wel gewoon mag. Ik woon trouwens wel in België, dus misschien is de regelgeving anders in NL?
Hmm maar een kotcontract is tijdelijk he? Dit moet jaarlijks vernieuwd worden.
Hoe dan ook, zijn beslissing staat vast dus het heeft geen zin nog veel na te denken wat hij wel en niet had kunnen doen. Het is wel idd kut en ik baal er wel van.
Ik heb mn nieuwe tekno’s aan en het zijn echt net ufo’s, zo groot! maar zo mooi
Mijn vriend en vriend van ons hebben de eerste avond ook alle duplo uitgeprobeerd en een mega huis gebouwd voor ons zoontje…
ze hebben 3 uur zitten bouwen, ze vonden het helemaal leuk haha
Ik heb ze ook net en precies dit dacht ik hahaha, gelukkig heb ik hele kleine voeten maar ik struikel met traplopen soms door dat hak-stukje
Ik heb echt een kutdag
same