Het was zooo facking druk op t werk. Bleeeh gelukkig nu weekend haha
En dan te bedenken dat die mensen er de hele dag staan. Ik voel me dan ook zoân verwaand kreng die het allemaal zo vies vindt ruiken, en nu heb ik angst voor de angst ontwikkeld. Snel doorheen lopen, als het echt moet, gaat wel. Maar de laatste keer was ik met een vriendin en haar zus en zij aten loempiaâs en ik voelde me zo naar en was alleen maar bang dat ik moest overgeven zelfs dus toen zei mân vriendin wel van nee jumpsuit vind dit volgens mij nu echt heel kut we kunnen beter verder lopen. Weet ook niet hoe ik daar vanaf kom. Snel over een markt heenlopen dan gaat het nog wel want ik sta dan iig niet stil. Vind het ook aanstellerij van mezelf maar het zit er ingebakken inmiddels. Echt gek bepaalde âangstenâ. Oh ik kon dan wel weer met mân ex kibbeling eten op de markt omdat ik wist dat die kraam helemaal op het eind stond en ik dan niet al die andere rare geuren eerst had geroken.
Ja jammer dat ze zoveel macht over je hebben als je daar in die stoel zit anders had ik er wel iets over gezegd.
Ja maar dat deed ze dan vervolgens niet! Ik dacht wel nu komt een of ander fantastisch masker wat mijn haar helemaal beter gaat maken maar ze heeft niks gezegd over de producten die ze gebruikte.
Wat is er aan de hand?
Ik moet nog een minuut werken en daarna een uur rijden naar friesland en dan nog uit vannacht en dan slapen in een vreemd bed en bleh
Ik had gewoon medelijden met de vrouw die aan het werken was in de bloemen winkel op het station. Ze was helemaal alleen, super lange rij, allemaal mensen die moeilijk deden en niks werkte haar mee. Ze was zichtbaar super gestresst en pakte alles nog maar half in. Duidelijk had iedereen moederdag stress.
Ik weet niet, ik heb vaker slaande ruzie met mn huisgenoot gehad maar die van gister hakt er harder in ofzo. Ben al de hele dag chagrijnig en van slag. En toen werd ik net op de fiets nog achterna gezeten door een doorgedraaid viswijf dat me voor alles uit schold omdat ik het lef had te bellen aangezien ze fucking 3 km per uur ging en ik bijna omviel. En moet van elf tot half vier werken en daar heb ik echt geen zin in.
Je had gister toch juist zin in Friesland? Wat is er veranderd?
Pff al die mensen die last minute nog ff cadeautje halen en dan boos worden op het personeel omdat het druk is. Die mensen moeten kapot.
Ja daar stond de hele rij mee vol. Wilde bijna helpen om in te pakkenđ .
Volgens mij ligt dit aan hoeveel haar ze hebben en al het water wat daarin achterblijft. Dit is absoluut niet wetenschappelijk bewezen maar kerel 1 heeft het ooit gedemonstreerd door zich af te drogen na het douchen en de handdoek was super nat. De tweede keer ging hij met zijn handen over zijn armen en benen zodat het meeste water eraf was, daarna was de handoek een stuk droger. Dit heb ik daarna nog eens aan twee mannen verteld en bij hun hetzelfde resultaat. Bij kerels die zo glad als een aal zijn is de handdoek ook altijd stukken droger
Als alles goed gaat, ga ik van de zomer naar Ierland!
Moeten alleen wel een visum krijgen voor mijn man, dus dat is nog even spannend. In theorie heeft hij er recht op, maar ik vertrouw het pas als we het zwart op wit hebbenâŠ
Ah je had er nog zo een zin in! Waarom is het zo kut?
@Banananana @Sjern nou we moeten eerst werken en dan daarna dus feesten maar het werken is gewoon heel slecht gegaan. Ik ben gewoon heel moe. Maar ik moet een programma volgen, ik kan niet gewoon naar bed (we gaan ergens anders eten en feesten dan waar we slapen zeg maar) dus ik vind dat best heftig, dat ik niet gewoon naar bed kan als ik het genoeg vind geweest
Nou misschien valt het hartstikke mee en krijg je weer wat energie van lekker eten en gezelligheid
Hahaha nee, ik woon in Tilburg en dit is in Friesland en we hebben maar één auto mee.
@Banananana ja vanochtend was er niks vegetarisch voor mij dus ik hoop heel erg dat dat er vanavond wel is, anders boek ik een ufo naar huis
misschien kun je het naar de kringloop brengen?
Ik val bijna in slaap maar ik ga wel weg straks (verjaardag dus ik âmoetâ wel). Ik ga gewoon vannacht en morgenvroeg in coma liggen voor 12 uur ofzo.
Mijn man zet alles, maar dan ook alles op marktplaats of probeert het aan vrienden weg te geven. Ik ben iemand die sneller dingen weggooit, want marktplaats is het me echt niet waard.
He sip, je zou toch vandaag juist een leuke dag hebben op werk? What happened?
Edit: oh ik lees het al, rot zeg! Voor mij helpt t dan vaak even een blokje te lopen, even zonder prikkels te zijn?