Wat je even kwijt wilt #21

Ik had tinder even gedownload, heb het weer verwijderd en ook mijn account gedeactiveerd. Krijg ik nu weer een melding ‘iemand heeft een super like voor je gebruikt, open tinder om dit te ontdekken’. Hoe kan dit…?!

Omdat ze je stiekem willen terug lokken naar het zwarte gat.

2 likes

Ik draai even alleen maar liedjes met fuck you erin in de woonkamer. Iemand nog suggesties? Ik draai nu Lily Allen, zometeen Cee Lo Green

Eamon - fuck it

1 like

RATM natuurlijk

2 likes

Iemand van mijn Facebook is al een paar jaar lang steeds op vakantie met haar vriend sinds het afstuderen, en ik snap niet hoe? :hushed::hushed:

Ik heb even gezocht naar een handzaam lijstje maar… dit is het beste dat ik kon vinden

1 like

Hahah!thanks

Ben oprecht teleurgesteld in het internet maar misschien lag het aan mijn zoekwoorden. Hoopte op lange lijsten :sunglasses:

Onze woonkamer is rond het avondeten zo enorm licht door de zon-inval, dat ik elke keer als een diva met zonnebril door het huis heenloop.

7 likes

Het leven is zo oneerlijk. Ik wil me dood eten aan hot cheetos maar na een tijdje brand mn bek zo.

2 likes

TLC heeft, voor een vrouwenzender, akelig veel programma’s over sister wives.

7 likes

Oh die zijn zo lekker he

1 like

Vaak denken mensen dat ik een moslima ben door mijn uiterlijk. Ik heb vandaag voor de 2e keer te horen gekregen dat ik me moet gaan schamen omdat ik aan het eten was. Zal waarschijnlijk te maken hebben met ramadan. Mag ik dit even heel irritant vinden? Mens bemoei eens even met je eigen zaken -_-

23 likes

Wat ergerlijk! Waar bemoeien ze zich sowieso mee? :face_vomiting:

1 like

Wil er best om denken als ik door een Islamitische wijk loop maar als ik door een overwegend witte wijk loop wil ik ook niet op straat uitgescholden worden omdat ik met 25 graden een ijsje eet. Ik hoef mij niet in te houden omdat jij gelovig bent. Zou niet zo snel bij Islamitische mensen in de buurt eten maar op straat is het toch wel een free for all. Als je het zo erg vind moet je zelf ook maar niet meer buiten komen of faken dat je ongesteld bent

2 likes

Mijn islamitische wijk is niet zo ruimdenkend

Ik zit lekker op de bank maar moet eigenlijk weg

Waar kun je nu lekker en gezellig wijntjes drinken in Maastricht?

Ik moet om elf uur werken en ben in bed gaan liggen. Dit kan twee kanten op gaan

1 like