Ik heb een aantal weken geleden een paniekaanval gehad wat onverwachts kwam en dit ging/gaat helaas steeds meer m’n leven beïnvloeden. Gelukkig niet continu maar toch enorm naar met trillingen, hartkloppingen, irreële angst etc. Heel vervelend maar ben er wel snel actief mee aan de slag gegaan. Nu vond ik een kaartje in de bus van m’n baas, met een bedankje en dat ik altijd zo goed m’n werk deed
/doe etc. Echt geheel onverwachts. Want ik had het daardoor de afgelopen weken ook zwaarder en werd wakker met stress en trillingen. Vind het heel lief. Ik dacht al, wat is dit voor envelop? toch geen uitnodiging voor een bruiloft? want dan moet ik weer naar een outfit zoeken blabla (weer stress) dus dit is een leuk begin van de zaterdagavond.
En nooit over vrouwen die met meerdere mannen zijn. Vind dat zo jammer
Ik volg een aantal forummers op insta, maar ik weet niet meer welke insta bij welke forummer hoort.
Nu zag ik net twee dezelfde stories voorbij komen: een van een forummer en een van een collega, die zijn dus samen een weekend weg denk ik en ik ben nu zo benieuwd welke forummer het is haha
Nu ben ik zelfs benieuwd ♂
Ik heb van mijn vriend echt een hele collectie hue lampen gekregen voor mijn verjaardag en ben er zo blij mee
Ik wist niet of ik dit bij persoonlijke vraag moest doen of beter hier. Ik denk het hier handiger is. Ik heb mijn moederdagcadeautjes klaarstaan. Ik had ook nog een cadeautje voor m’n nichtje, nouja niet echt voor haar. Een kort spijkerbroekje. Zij komt morgen ook. Kan ik dat dan ook direct meegeven of is dat raar/niet leuk? Ik kan haar op het moment niet echt vaak zien nl.
- Ja, gewoon ook morgen geven
- Nee, wachten
0 stemmers
Jullie vergeten het belangrijkste
Ik heb het zo gemist om op een forum te zitten. Heb sinds een paar weken nu een account hier en zit elke dag continu te refreshen en te scrollen.
Gewoon doen, het is echt tof! Ik heb ook een slechte conditie én nu heel weinig energie. Heb dat aangegeven bij de instructeur, dat ik niet ongeïnteresseerd ben maar mezelf een beetje ‘pace’ zeg maar omdat ik het hele uur vol wilde maken en niet na tien minuten dood neer wilde vallen. Prima. Iedereen moet opbouwen en de groep is echt heel aardig en steunend.
De warming-up en cooling down vind ik het pittigst, touwtje springen, crunches, push-ups enzo daar heb je echt conditie en spieren voor nodig en dat heb ik dus nog niet. Het boksen zelf ging al veel beter, kon er ook lekker veel frustratie uitgooien dus helemaal top.
Tldr; ik zou gewoon gaan en rustig aan doen als dat nodig is. En niet je flesje water vergeten zoals deze doos.
Guilty pleasure
Net thuis van werk, morgenochtend vanaf 9 uur op mijn nichtje passen (en last minute knutselen voor Moederdag) en daarna weer werken van 4 tot sluit. Ik ga een zombie zijn.
Ik zag in amerika een groot billboard en toen dacht ik aaah onze Marwan
Volgens mij ben ik dit
Ohhhh ja ik wil er ook zo graag heen! Nog 1,5 week dat ie draait. En dan in juli Lion King
Snap er ook niks van. Maar die post is bewerkt dus misschien stonden er eerst nog andere dingen bij?
Ik moet in t weekend nog zooooo lang stil zijn om geen geluidsoverlast te veroorzaken maar ik ben altijd al om 7.00 wakker en dag zijn dan m’n enige “eigen” uurtjes waarin ik lekker kan wassen of stofzuigen. Heb de rest vd dag allemaal plannen.
IK WIL ZO GRAAG ERGENS WONEN WAAR IK GEWOON MIJN GANG KAN GAAN
Zo herkenbaar.
Mijn vriend ligt nog te pitten en ik zit al >2 uur op de bank te wachten tot ik kan starten met wat ik wil
Sinds 8 uur wakker. Wordt een feest vanavond op m’n bijbaantje tot 2.00 en morgen weer om 8.30 op mn stage zijn.
Zo irri!! Gelukkig is mijn vriend ook een vroege vogel, maar ik vind dat eindeloos slapen zo onzinnig. Sorry voor de mensen die dat lekker vinden. Het is dus twee ergernissen in 1
Ben ongesteld. Zoon is jarig, 2 geworden. Moederdag dus kreeg een lief cadeautje. Kindjes zijn super lief aan het spelen. Gisteren 4 jaar getrouwd. Vrijdag vriendin getrouwd.
Ben al het hele weekend aan het janken😂