Wat je even kwijt wilt #21

Wilde gaan sporten beetje bijtijds maar heb zo geen zin om uit bed te komen

Maar wel mooie dingen om van te huilen toch? Klinkt heel fijn :hearts:

2 likes

@GroenTakje @Ohappyday ja dat zeker! Happy tears

afbeelding

4 likes

Haha yes! Ik ga je even PB’en voor ik je hier expose

Beetje late to the party, deze had ik eerst ook. Prima dingen. Maar na 2 jaar boksen heb ik nu ā€œechteā€ handschoenen gekocht en vind het toch echt een wereld van verschil! Het bokst zoveel lekkerder!

1 like

Lief dat je er aan denkt! Mijn eigen collega’s waren nog niet terug dus ik heb een diepe teug lucht genomen en ben toen bij mensen gaan zitten die ik nog niet kende. Was erg gezellig, de wijn smaakte goed en de tijd ging snel. Ik zat uiteindelijk in de allerlaatste bus terug naar het kampterrein, dus ik zal me wel vermaakt hebben :sweat_smile: Nu terugrijden van Friesland naar Tilburg!

18 likes

Fijn om te horen!

1 like

Ik hoorde ā€œjee wat heb jij een make up op!ā€ Ik dacht HUH? Dit heb ik nog nooit gehoord? Maar ik had dus blijkbaar foundation aan m’n handen en dat al lopend op m’n bek gesmeerd. Dus het zat aan alle deurklinken. Ik zei nog " ik heb alleen mascara op en net foundation gepakt?!". Maar het zit idd helemaal onder, ik ben geen make-up wonder.

1 like

Ik droomde dat het forum gehackt was. Toen de site weer live ging moest iedereen een iets andere forumnaam nemen maar nog wel zo dat je nog herkenbaar zou zijn voor anderen
Dus ik had mijzelf Rogelio genoemd huehuehue
En nu baal ik dat ik nog Xiomara heet :unamused:

29 likes

Fijne dag van de verpleging!

5 likes

Huh maar wat betekent Spit the dummy?

Nou dus niet deze voorstelling pakken want dan zit je tussen krijsende kinderen :stuck_out_tongue:
Oehh kan niet wachten totdat ie in NL draait

Ik ga denk ik vanmiddag ff winkelen, alleen :grin:
Ik ga nooit alleen naar de stad (wel ooit ff een paar winkels in t dorp), maar lijkt me best relaxt. Gewoon ff een paar uurtjes :+1:

7 likes

Doen! Ik doe het bijna altijd. Zoveel relaxter en ben veel sneller kaar.

1 like

Damien Rice - Rootless Tree

2 likes

Ik heb vanmorgen echt veel sportende mensen gezien. Ook een man die aan het skeeleren was en nu wil ik dat ook. Ben alleen bang dat ik daar de motoriek/het evenwicht niet voor heb :thinking:

Ik wil gewoon even kwijt dat dit voor mij zo’n enorm kutdag is. Ik zou er niet zo zwaar aan moeten tillen, want de hele dag is natuurlijk ƩƩn grote commercie, maar ik word zo verdrietig van alle berichten van andere mensen/vrouwen en hun moeders of kinderen. Mijn moeder is overleden en ik zit met een grote kinderwens die maar niet in vervulling gaat. Pff het leven voelt even heel heel oneerlijk.

12 likes

:heart:

1 like

Veel sterkte ! Hopelijk heb je ondanks dat nog wel een fijne dag vandaag.:heart::heart:

1 like

Dank jullie wel, lief :heart: Net een half uur met mijn vriend staan janken en nu alle moed bijeen rapen om naar mijn schoonmoeder te gaan. Mijn vriend is zijn vader verloren dus het voelt fout om dit niet voor hem te doen, maar als het aan mij ligt blijf ik de hele dag in bed.