@Sarie en @monkeyslut veel sterkte vandaag 
Ben al drie weken niet bij mijn ouders geweest dus nu doe ik alsof ik Moederdag vergeten ben en rol ik vanmiddag even langs als verrassing, en dan doe ik dat vrijdag weer om te blijven eten 
Hele dikke knuffel 

Wat een kut dag hier ook. Moederdag én m’n moeder zou jarig zijn… als klap op de vuurpijl heb ik al heel de ochtend ruzie met m’n vriend. Eigenlijk om iets onnozels, maar volgens mij heeft hij totaal niet door welke dag het is en dat ik me daardoor ook nogal kut voel. We wilden gewoon even de stad in en lunchen, maar hij is net al boos weggeweest dus zal al wel gegeten hebben. Denk dat ik de rest v/d dag zelf maar in bed ga liggen 
@Sarie @monkeyslut en alle anderen; heel veel sterkte vandaag.
Nou hij kwam net dan wel sorry zeggen en zei dat hij er niet aan gedacht had dat dat er kon zijn… oké bedankt vriend? Gisteren gingen we nog uit eten met m’n vader, zus en aanhang voor haar verjaardag maar goed. Hij rook net iig naar vettige snack, dus heeft zelf gegeten. Ga mezelf gewoon zometeen bij elkaar rapen en alleen lunchen denk ik! Eten helpt meestal wel 
Kan ik me goed voorstellen. Vind het ook echt lastig om iets goeds te zeggen nu eigenlijk? Het is gewoon ook pijnlijk… en natuurlijk wil je er zijn voor je vriend, en dat je ‘gewoon’ mee gaat is super knap. Ook van alle anderen die dat doen. Het is toch confronterend en ook wel anders omdat het niet je eigen moeder is. Soms word ik zelfs nog weleens boos op m’n vriend dat hij wel iets kan doen en ik niet, en klein kind dat ik mss ben, wil ik dan soms niet eens mee omdat ik het dan niet wil zien dat anderen het leuk hebben samen als compleet gezin.
Anyway hopelijk heb je toch nog een fijne dag vandaag en kun je een beetje genieten en laten we vooral ook de fijne momenten herinneren van de moeders die er niet meer zijn😘
Sterkte vandaag!
Ik til zelf niet zwaar aan Moederdag, vind het net zoiets als Valentijnsdag. Vind het ook heel apart dat dat voor heel veel mensen zo een ding is? Ben elk jaar verbaasd dat er aandacht aan wordt besteed. Daarmee bedoel ik uiteraard niet dat je er niet mee mag zitten of jouw gevoelens ook minder zouden moeten zijn. Vind het gewoon gek dat het zo leeft
Onafhankelijk van de cultuur is iemand vertellen dat ze zich moeten gaan schamen omdat ze iets doen gewoon kut. Als je vermoedt dat iemand mee zou ‘moeten’ vasten, maar dit niet doet, kun je ook vragen of diegene überhaupt gelovig is. En als diegene dan ja zou zeggen kun je vragen waarom diegene dan niet mee doet, ipv meteen te gaan roepen dat ze zich moeten schamen. Misschien is iemand wel ziek, of zwanger, of heeft een andere goede reden om (op dat moment) niet mee te doen. De manier waarop je iemand benadert is belangrijk.
Ik dacht: ik ga mijn oude telefoon als reserve gebruiken. Heeft die telefoon natuurlijk geen nanosim (die ik in mijn normale toestel heb), maar een microsim. Handig 
Als je van nanosim naar microsim gaat, knippen ze dat zo dat je de omhulsel kunt gebruiken als je weer van micro naar nano gaat, dus het is mogelijk
Snap wel dat je dat rot vind hoor. Zijn toch de eerste knutsel werkjes van je kind. Hoop niet dat dit je nog rotter laat voelen haha. Maar geef het gewoon aan liever laat dan nooit toch. En als je het aangeeft vergeten ze je waarschijnlijk noooit meer ahha.
Ik heb sinds gisterenmorgen 8u30 niet meer kunnen slapen, ben om 5u30 gaan werken en net thuis, ik ben ongeveer 28u wakker nu. Ik ben doodop maar kan gewoon niet in slaap raken
Ik wil even zeggen dat ik smelt van al de lieve berichtjes die je schrijft 
Omhulsel? Dat je krijgt als je een nieuwe simkaart krijgt? En in dit geval is t alleen maar tijdelijk als mijn huidige telefoon weer eens uitvalt (heeft 'ie inmiddels 2 keer gedaan)
Dus voor max een paar dagen is dat zoveel werk, haha. Ik had een nieuwere reservetelefoon, maar die heb ik verkocht. 
Ah, ja, die bedoelde ik ook. Maar die heb ik allang niet meer, haha.
Ook geen moment over nagedacht dat de iPhone 4 zo oud is dat ie geen nanosim heeft tot net 
Ze zijn makkelijk te vinden dus dat komt wel goed mocht je het echt nodig hebben haha
Ik meld me ook aan bij het clubje zonder-moeder. Mijne is bijna 6 jaar geleden overleden aan kanker, en alhoewel ik niet intens moeite heb met dit soort dagen merk ik wel dat ik inderdaad Instagram even niet open bijvoorbeeld.
Bij m’n vriend kreeg ik als bonus een hele leuke schoonfamilie en we hadden z’n moeder uitgenodigd om te komen eten vandaag maar ze zit midden in een traject bestraling (voorstadium borstkanker, in principe geen paniek) en voelt zich waardeloos dus we doen er uiteindelijk even niets aan.
Toch een rare dag.
Ik voel me beetje lullig. Gisteren was een vriendin heel enthousiast aan het vertellen over haar nieuwe huisdier… een vogelspin. Maar de mensen die op haar kinderen passen zijn allemaal bang en haar familie is ook niet echt grote fan. Nu gaat de spin naar mijn ex want die wil graag nog 1. In 1 uur tijd ging het van heel enthousiast naar ‘als hij hem wil is het prima’.
Ze vindt het zelf allemaal wel leuk hoor maar haar beste vriendin zat jankend op de bank bij haar dus ze heeft zoiets van ach als iemand anders hem liever heeft is dat wel goed. Oh en die vriendin zat erbij toen we het erover hadden dus die was echt veel te blij dat de spin over 2 weken weg is.