Wat je even kwijt wilt #21

Ze zijn makkelijk te vinden dus dat komt wel goed mocht je het echt nodig hebben haha

1 like

Ik meld me ook aan bij het clubje zonder-moeder. Mijne is bijna 6 jaar geleden overleden aan kanker, en alhoewel ik niet intens moeite heb met dit soort dagen merk ik wel dat ik inderdaad Instagram even niet open bijvoorbeeld.
Bij m’n vriend kreeg ik als bonus een hele leuke schoonfamilie en we hadden z’n moeder uitgenodigd om te komen eten vandaag maar ze zit midden in een traject bestraling (voorstadium borstkanker, in principe geen paniek) en voelt zich waardeloos dus we doen er uiteindelijk even niets aan.

Toch een rare dag.

1 like

Ik voel me beetje lullig. Gisteren was een vriendin heel enthousiast aan het vertellen over haar nieuwe huisdier… een vogelspin. Maar de mensen die op haar kinderen passen zijn allemaal bang en haar familie is ook niet echt grote fan. Nu gaat de spin naar mijn ex want die wil graag nog 1. In 1 uur tijd ging het van heel enthousiast naar ‘als hij hem wil is het prima’.

Ze vindt het zelf allemaal wel leuk hoor maar haar beste vriendin zat jankend op de bank bij haar dus ze heeft zoiets van ach als iemand anders hem liever heeft is dat wel goed. Oh en die vriendin zat erbij toen we het erover hadden dus die was echt veel te blij dat de spin over 2 weken weg is. :rofl::joy:

Nouu dit breekt mijn hart een beetje. Vind hij het dan moeilijk om zijn gevoel te tonen en er voor je te zijn? Wel heel fijn dat je gisteren nog een beetje hebt kunnen vieren/herdenken voor haar met je familie. Dat is ook heel belangrijk. Mijn moeder overleed toen ik 8 was, dus moet zeggen dat het na 21 jaar niet meer echt gevierd of zo wordt. Vind ik soms wel jammer. Ik heb net mijn zusje, die momenteel in Amerika is, een lief berichtje gestuurd.

He bah, wat een rotziekte is het ook. Wel heel fijn dat je zo’n goede band met haar hebt, en de rest van je schoonfamilie. Knuffel voor jou ook! :heart:

Hm ja dat denk ik een beetje. Hij weet ook nooit zo goed wat ‘ie moet zeggen. Snap ik ook best wel aan de ene kant hoor. Gelukkig hebben we ‘t net toch weer goed gemaakt en zijn we samen in de stad, jippie!

Snap wel dat ‘t na zo’n tijd minder wordt, en vergeten doe je haar natuurlijk nooit. Maar heel soms even extra bij stilstaan is natuurlijk weleens fijn. Lief van je dat je zo’n berichtje stuurt. Kan zij vast ook waarderen.

1 like

Knuffel!
Ik ga denk ik ook maar social media vermijden voor de rest van de dag. Je komt het overal tegen. Wel een lief berichtje van een vriendin gekregen, die is zelf voor het eerst moeder dus denk dat ze zich even extra bewust was van de dag.
Ben ook echt blij dat al die promotiemailtjes in mijn emailbox over moederdag weer ff klaar is voor een jaar.

2 likes

Een hele dikke knuffel voor alle ontzettend lieve FF’ers vandaag. Met moeder, zonder moeder, die graag moeder willen zijn, die zelf moeder zijn en alle anderen die ik nu vergeet. Ik vind het heel mooi om te zien hoe iedereen zo lief op elkaar reageert en elkaar helpt.

24 likes

Hahhaha

54 likes

Dat is ook de bedoeling toch? Ik las dat je beginner- en gevorderdehandschoenen hebt, en dat ze zwaarder zijn dan. Klopt dat?

Ik wilde vandaag proactief zijn, maar ik kreeg gisteravond hoofdpijn En dat heeft zo doorgezet dat ik nu alleen nog maar in bed kan liggen. Bah.

@croissant gefeliciteerd!!

1 like

Ik vond mn makeup heel kut zitten en toen moest ik huilen en nu zit mn makeup wel goed :thumbsup: (moest niet huilen om mn makeup hoor, ookal was dat wel om te huilen)

9 likes

Sinds ik een nieuwe BH heb (dus wat steviger dan mijn oude), heb ik opeens een kleine en een grote borst. Ik wist dat er verschil in zat, maar mijn dikke borst heeft veel meer volume aan de bovenkant. :woman_shrugging:t2:

Dankjewel!! @anon39978576 :two_hearts:

Waar ik kan mijn verjaardagsboeket in ontvangst nemen?

1 like

Raceday! Heibel in huis omdat m’n vriend onvoorwaardelijk voor Max Verstappen is en ik stiekem steeds meer voor Bottas.

Oh ja ik heb voor het eerst ooit hummus gemaakt want dat vindt m’n Febo-is-a-religion boy blijkbaar heel lekker en nu zit ie worteltjes met hummus te snacken naast z’n blikje Red Bull, ik ga stuk om dit!

10 likes

:joy: Ik moet soms zo lachen om dit soort antwoorden.

Ik wil net de woonkamerdeur dichtdoen, sta ik ineens met de deurklink in mijn handen :neutral_face:

Als je iets voor jezelf mocht kopen van 150-200 euro, wat zou je kopen?

Luxe make-up en verzorgings producten

2 likes

Ik heb van de week AirPods gekocht, dus ik ga voor AirPods haha.

3 likes