Wat je even kwijt wilt #21

Een hele dikke knuffel voor alle ontzettend lieve FF’ers vandaag. Met moeder, zonder moeder, die graag moeder willen zijn, die zelf moeder zijn en alle anderen die ik nu vergeet. Ik vind het heel mooi om te zien hoe iedereen zo lief op elkaar reageert en elkaar helpt.

24 likes

Hahhaha

54 likes

Dat is ook de bedoeling toch? Ik las dat je beginner- en gevorderdehandschoenen hebt, en dat ze zwaarder zijn dan. Klopt dat?

Ik wilde vandaag proactief zijn, maar ik kreeg gisteravond hoofdpijn En dat heeft zo doorgezet dat ik nu alleen nog maar in bed kan liggen. Bah.

@croissant gefeliciteerd!!

1 like

Ik vond mn makeup heel kut zitten en toen moest ik huilen en nu zit mn makeup wel goed :thumbsup: (moest niet huilen om mn makeup hoor, ookal was dat wel om te huilen)

9 likes

Sinds ik een nieuwe BH heb (dus wat steviger dan mijn oude), heb ik opeens een kleine en een grote borst. Ik wist dat er verschil in zat, maar mijn dikke borst heeft veel meer volume aan de bovenkant. :woman_shrugging:t2:

Dankjewel!! @anon39978576 :two_hearts:

Waar ik kan mijn verjaardagsboeket in ontvangst nemen?

1 like

Raceday! Heibel in huis omdat m’n vriend onvoorwaardelijk voor Max Verstappen is en ik stiekem steeds meer voor Bottas.

Oh ja ik heb voor het eerst ooit hummus gemaakt want dat vindt m’n Febo-is-a-religion boy blijkbaar heel lekker en nu zit ie worteltjes met hummus te snacken naast z’n blikje Red Bull, ik ga stuk om dit!

10 likes

:joy: Ik moet soms zo lachen om dit soort antwoorden.

Ik wil net de woonkamerdeur dichtdoen, sta ik ineens met de deurklink in mijn handen :neutral_face:

Als je iets voor jezelf mocht kopen van 150-200 euro, wat zou je kopen?

Luxe make-up en verzorgings producten

2 likes

Ik heb van de week AirPods gekocht, dus ik ga voor AirPods haha.

3 likes

Terrastegels. Random, maar ik wil een terras aanleggen.

2 likes

Ik ben zo moe de laatste tijd, en ik ontving een voicememo. Ik luister dat af, en ik dacht, eh wat zei hij nou ook alweer? Dus ik luister het nog maar weer een keer. Ik dacht ineens pff, hij hoeft het toch niet te herhalen ik heb het toch gehoord?! En ik wilde dit bijna naar hem typen OMG. (Ik ben net wakker na een dutje). Of zegmaar een hele grote dut, voor mijn doen.

3 likes

:frowning::heart:

Ik en mijn vriend gaan morgen stiekem trouwen. We zijn nu 11 jaar samen en hebben een zoontje van bijna 3.
Eigenlijk wilden we niet trouwen ( mijn vriend vond het onzin) maar nu gaan we morgen ochtend met alleen 2 vrienden als getuigen naar het gemeentehuis.

Niemand weet het verder, alleen mijn ouders.

Ik vond het dat hij het voorstelde prima, we geven geen feest, zetten alleen een handtekening omdat dat dan geregeld is mocht een van ons plotseling overlijden.

Maar goed, nu de dag van te voren zit ik ineens een beetje sip op de bank… ik ga trouwen morgen maar niemand weet het, heb geen vrijgezellenfeestje, geen jurk, geen taart, terwijl ik dat eerst onzin vond vind ik het nu eigenlijk wel jammer :persevere:

56 likes

Like voor het eerste deel, niet voor dat je je sip voelt. Anders van de zomer nog een klein feestje geven? Dat je het dan toch nog kan vieren?

2 likes

Misschien kunnen jullie over een tijdje alsnog een feest geven? Of uitgebreid uit eten met de mensen die dichtbij jullie staan?

En gefeliciteerd alvast natuurlijk!

1 like

In het park de hele tijd verwarring want er lopen bij de kinderen een grote Sepp en een kleine Sepp rond en als er naar één van die twee geroepen wordt dan reageert de ander.