Wat je even kwijt wilt #21

Terrastegels. Random, maar ik wil een terras aanleggen.

2 likes

Ik ben zo moe de laatste tijd, en ik ontving een voicememo. Ik luister dat af, en ik dacht, eh wat zei hij nou ook alweer? Dus ik luister het nog maar weer een keer. Ik dacht ineens pff, hij hoeft het toch niet te herhalen ik heb het toch gehoord?! En ik wilde dit bijna naar hem typen OMG. (Ik ben net wakker na een dutje). Of zegmaar een hele grote dut, voor mijn doen.

3 likes

:frowning::heart:

Ik en mijn vriend gaan morgen stiekem trouwen. We zijn nu 11 jaar samen en hebben een zoontje van bijna 3.
Eigenlijk wilden we niet trouwen ( mijn vriend vond het onzin) maar nu gaan we morgen ochtend met alleen 2 vrienden als getuigen naar het gemeentehuis.

Niemand weet het verder, alleen mijn ouders.

Ik vond het dat hij het voorstelde prima, we geven geen feest, zetten alleen een handtekening omdat dat dan geregeld is mocht een van ons plotseling overlijden.

Maar goed, nu de dag van te voren zit ik ineens een beetje sip op de bank… ik ga trouwen morgen maar niemand weet het, heb geen vrijgezellenfeestje, geen jurk, geen taart, terwijl ik dat eerst onzin vond vind ik het nu eigenlijk wel jammer :persevere:

56 likes

Like voor het eerste deel, niet voor dat je je sip voelt. Anders van de zomer nog een klein feestje geven? Dat je het dan toch nog kan vieren?

2 likes

Misschien kunnen jullie over een tijdje alsnog een feest geven? Of uitgebreid uit eten met de mensen die dichtbij jullie staan?

En gefeliciteerd alvast natuurlijk!

1 like

In het park de hele tijd verwarring want er lopen bij de kinderen een grote Sepp en een kleine Sepp rond en als er naar één van die twee geroepen wordt dan reageert de ander.

Heel veel sterkte :heart: :kissing_heart: En ik hoop dat het racen je vandaag wat afleiding zal kunnen bieden.

1 like

Die andere die ik had waren niet perse beginners handschoenen, maar gewoon goedkopere. Ze zijn wel even zwaar, maar gewoon veel betere kwaliteit!

1 like

Ga dan morgen na de handtekeningen lekker ergens lunchen of taart eten of een lekkere taart en een fles champagne halen om het toch ook een beetje te vieren!
Gefeliciteerd alvast.

3 likes

Een van m’n ‘beste’ vriendinnen is voor de 2e keer de verjaardag van m’n zoontje vergeten. Vind dat best pijnlijk ofzo? Ik had haar uitgenodigd en ze kon niet, maar ze heeft verder ook niks laten weten. Vorig jaar hetzelfde. Weet dat ik me daar niet zoveel van aan moet trekken maar van iemand die ik eerst tot m’n beste vriendinnen beschouwde vind ik dit best stom.

Maargoed, de mensen die er vandaag wél waren en die er wel aan gedacht hebben, hebben hem een fantastische dag bezorgd en hij is gruwelijk verwend♥️

3 likes

Ik ben de laatste maanden elke dag wel moe. Ik weet niet zo goed waardoor het komt en ben er nu echt een beetje klaar mee. Wil gewoon weer energie hebben

Jeeej ik word tante!! Het is nog pril allemaal dus even afwachten maar ik vind het nu al zo ontzettend leuk!:tada:

41 likes

Ik vier binnenkort mijn 25ste verjaardag en ik wil het graag iets groter vieren dan normaal, maar ik twijfel hoe? Ik wil geen enorm feest geven en met een grote groep uit eten loopt ook aardig op in de kosten. Hoe vieren jullie de bijzondere verjaardagen?

Ik heb vorig jaar voor mijn vrienden een brunch georganiseerd op zondag. Ik had zelf een heleboel dingen gekocht/gemaakt en heb aan mijn vrienden gevraagd om allemaal iets mee te nemen voor tijdens de brunch ipv een cadeau. Met mijn familie doen we heel vaak barbecueën in een park in de buurt. Ook dan neemt iedereen wat mee (zelf gemaakte koekjes, salades etc) en zorg ik zelf voor het vlees, drinken en brood

ik zie/hoor steeds vaker jongeren fietsen met keiharde muziek op een speaker. Vind het zo ergerlijk, kan dit verboden worden?! :rage:

12 likes

Ja kan ik me goed voorstellen hoor, toen ik zelf geen kinderen had vergat ik zulke data ook gewoon.

Maar stomme is dat deze vriendin dus wel zelf kids heeft. En het is de laatste tijd sowieso bekoeld, ze toont amper interesse in ons en kan alleen maar praten over zichzelf. Dit doet daarom ff extra zeer ofzo? :disappointed:

Sinds wanneer is kaas in sushi een ding? Gatverdamme. Ik dacht dat ik sushi ei had gepakt MAAR ER ZIT KAAS IN

4 likes

Ah super lief♥️ Ga ik inderdaad wel doen als m’n teleurstelling een beetje gezakt is🙈

1 like

Hallo Ben ik gebanned??? :pleading_face:

2 likes