Een brunch klinkt inderdaad leuk!
Omdat je het niet mooi vindt of wat?
Voor mij was het ook heel bescheiden. Er waren twee getuigen bij, een hele lieve vriendin en mijn schoonmoeder. Tijdens moest ik wel even een traan laten, want ik was zo blij om gewoon wettelijk bij mijn vriend - nu man - te horen, maar ook verdrietig omdat mijn familie ervoor koos om er niet bij te zijn. Uiteindelijk heb ik met dat kleine groepje heel veel lekkere dingen gegeten en gedronken en wat me het meeste bijblijft is de blije blik in de ogen van mijn man en hoe we āI doā zeiden (want de ceremonie deden we het in het Engels) tegen elkaar.
Ik hoop wel dat ik ooit nog eens een feest kan houden, dan ga ik echt all out.
Had ik ook even maar bij mij is het nu weer weg
Is verzetten een optie? Dit bedoel ik absoluut niet verkeerd maar het zou ook jammer zijn als je er een nare smaak aan over zou houden. Je hoeft alsnog niet all out te gaan natuurlijk maar je kunt er wel een leuke dag van maken en daar voorpret aan beleven. Leuke kleding waar je je mooi in voelt, bosje bloemen als boeket, taart en champagne erna, in een eettentje of gewoon thuis, maar wel lekker proosten. Wat zou het compleet maken voor jou morgen?
Nieuwe buren gebingewatcht : check
Responsibilities van de dag : moet nog allemaal
Jeeej ik ga met mn bff en zijn vriend naar ariana grande. Ben geen reuze fan maar vind het zo leuk om met hun daar naar toe te gaan
Ik kan trouwens wel alles mee zingen hehehe
Ik moet voor mijn studie een vonnis schrijven maar ze hebben niet zelf een zaak verzonnen maar een bestaande, met een keer googlen kwam ik de uitspraak al tegen. Soms vraag ik mij echt af hoe dom ze denken dat wij zijn.
Ik heb vandaag patat, pannekoeken en pizza op
Goals en nu nog chips of ijs?
Mān kinderdroom
Shit. Ik heb al de hele dag rugpijn die niet afneemt qua pijn. Zit nu als een kikkertje dwars in bad me af te zetten met mn voeten zodat ik tegendruk in mn rug heb. Zo is het wel te doen maar ik moet zo toch maar eens uit bad
Staat niet op de planning maar je brengt me op ideeƫn!
Pff, mijn moeder heeft de laatste 1.5 jaar zoveel lichamelijke klachten en ik vind het echt zo rot. Voor haar en voor mezelf. Vind het helemaal niet erg om dingen te doen, maar het is geestelijk best zwaar om te zien als ze weer zit te huilen op de bank, omdat niets lukt.
Eerst een voorstadium van borstkanker, daarna 2 nieuwe knieƫn, toen ineens bijna elke avond misselijk, daarna pijnlijke en dikke handen. En nu heeft ze zoveel pijn aan haar schouders dat ze niet kan liggen en dus amper heeft geslapen deze week, want pijnstillers die ze heeft, helpen niet tegen de schouders. En ze moet pas eind van de maand weer naar de reumatoloog (heeft deze week onderzoeken gehad en moet nog een echo).
Dikke knuffel voor jou en je moeder Ik weet helaas hoe het voelt. Ik hoop dat jullie het toch een beetje gezellig hebben gehad vandaag?
zie dat nieuwe buren op videoland staat! loopt de verhaallijn door door de seizoenen of kan ik gewoon 't laatste seizoen aanzetten?
Ik vind Moederdag extra stom dit jaar. Ook omdat ik door bruiloftplanning al maanden herinnert word aan dat ze er niet is. Vandaag wel naar mijn schoonmoeder geweest. Heel lief mens, maar maakt het niet makkelijker. Vind mezelf ook een beetje een aansteller. Ik heb namelijk wel een vader en het is niet of onze band extra is of dat ik daar de deur plat loop. Dus de ouder die ik heb waardeer ik misschien niet genoeg. Heb veel tegenstrijdigheden en emoties vandaag.
Nee zou wel vanaf het begin kijken. Ieder seizoen lopen er dingen door maar zijn er ook weer nieuwe verhaallijnen. Love die serie echt hahah heb zitten wachten op seizoen vier
Omg itās my anniversary