Weg
Sterkte!
Sterkte
Heel veel sterkte! ik hoop dat het uiteindelijk goedkomt en dat je gauw even een rustmomentje voor jezelf kunt pakken.
En ook steunende vibes richting @anon44204370 en @Ladybug. Het is wel raak vandaag, in dit topic. Zoveel nare dingen.
Ik heb net mijn 1e kill gemaakt in een online shooter. Heb nu last van een adrenaline kick ofso, hallo het is maar een spel . En toen besloot ik van een berg af te springen en ging ik dus dood. Einde spreekbeurt.
Sterkte
T-shirt heeft wijde mouwen en bij zijn rechterarm zie je ook een stuk mouw āoverā. Dus ik ging er vanuit dat zijn arm gewoon op zijn rug zit.
Wat kut! Hij gaat de marathon lopen toch? Heeft het daarmee te maken?
Sterkte in ieder geval!
Jawel, dat wel. Niets bijzonders gedaan verder.
Ik denk dat het deels overbelasting is overigens. Hoop echt dat de dokter iets van medicijnen morgen voor wil schrijven, zodat ze in elk geval kan slapen.
@Cadeaupapier Haha, ik ben enig kind, dus donāt worry Is daar wel een oplossing gevonden of ook nog niet?
@Twonights Heel veel sterkte.
Bah bah mijn vriend heeft de verwarming open gedraaid op de slaapkamer en vind dat zo vies
Ik ben best wel verdrietig/teleurgesteld om het feit dat mijn vriend en ik ons hadden ingeschreven voor een huis maar dat ik denk dat het niks wordt. De tweede loting zou in de eerst week van mei plaats vinden en we hebben nog niks gehoord. Wel zijn de aantal beschikbare woningen op de site verminderd. Dus ik ga er vanuit dat wij morgen ofzo mail krijgen met iets als: āDe mensen die zijn ingeloot hebben inmiddels mail gehad. Mocht je geen mail hebben gehad ben je dus niet ingeloot.ā Na de eerste loting was dit ook zo.
Ik ben echt soort van verliefd die woning geworden en ik heb er vannacht zelfs over gedroomd.
Ja klopt, het gebeurde tijdens de halve marathon aan het eind. Heel verdrietig
De NY marathon wordt natuurlijk alleen maar pittiger
Ik heb gemist wat er gebeurd is, maar veel sterkte! Vandaag in Utrecht toevallig?
Ik was schaduw poppen op de muur aan het maken met mijn vriend, dus ik probeer allemaal verschillende vormen te maken. En op een gegeven moment kom ik uit op iets wat in mijn ogen een beetje op een soort kantoor stripfiguur leek ofzo. Dus ik zeg met een Brits accent:āI am done with the corporate worldā. En mijn vriend geeft me echt zoān verwarde blik en zegt:ā Wtf zeg jij wat moet dat voorstellen danā. En nu lag ik echt dik een kwartier daarover te schaterlachen . Dat dat ook het eerste was wat uit mijn mond kwam en dat ik dacht dat hij het wel zou āsnappenā
ik lach gewoon weer.