Wat je even kwijt wilt #21

Ik heb geen zin om te gaan slapen

Ja we zijn bij zijn moeder thuis nu gelukkig

@Lovepink Utreg idd

Leuk, marathons… Lekker healthy

1 like

Wat is er gebeurd? :frowning:

1 like

me 2 want maandag en weekend voorbij en wil niet werken en geen vrije tijd en nog zoveel te doen
Welkom in mijn brein :blush:

@Twonights ik heb niet meegekregen wat er gebeurd is, maar je maakt wel veel nare dingen mee de laatste tijd :pensive: hopelijk komt er snel wat meer geluk jouw kant op!

1 like

Ik heb het gevoel alsof een mannelijke collega toenadering zoekt. Hij vraagt me telkens mee om te gaan roken en dan hebben we even tijd om te kletsen over vanalles. En hij bood me vanavond aan om me thuis af te zetten. Alleen is hij 5 jaar jonger hahahaha. Misschien zoek ik er teveel achter. OkƩ dit was het. Groetjes.

2 likes

Echt onrustig geslapen, niet fijn :frowning:

1 like

3e vroege dienst vandaag en ik sliep gisteravond al om 22.00 uur!! Dan heb ik nu eindelijk 7,5 uur slaap gehad. De 2 avonden daarvoor sliep ik pas na 24.00 uur. Jammer dat dit mijn laatste vroege dienst is en ik nu dus weer uit mijn ritme ga.

1 like

Pff ook slecht geslapen. Maar ik voel me echt nooit uitgerust op de maandag

Gisteren hadden we een mega teleurstellende tour naar Tirana. Was slecht geregeld allemaal en het heeft veel geregend. Vandaag een tour om het meer van Ohrid en het gaat de hele dag non stop regenen :sob:

Pff hoop dat deze maandag beter gaat eindigen.
Heb barstende hoofdpijn (gisterenavond gehuild).

Ik blijf moeite houden met de ex van mn vriend. Ze hebben samen kinderen en zij drukt iedere keer zon stempel op alles.
Ineens kunnen de kinderen komend weekend niet meer komen, alsof wij geen plannen maken en dingen regelen.

Ja waardeloos he! Maar een winterjas aandoen is ook weer zoiets… Dan heb ik het de rest van dag (we spelen veel buiten met de kleuters) en als ik weer naar huis ga ontzettend warm. Dan maar koukleumen met een spijkerjasje aan in de ochtend :cold_face:

Had een doktersafspraak gepland, maar weet niet meer zeker of ik het wel goed in mijn agenda heb gezet. Dus nu ga ik stipt om 8 uur bellen of ik vandaag in de ochtend een afspraak had of volgende week :thumbsup:

1 like

Ik nies met 500km/u en moet mijn neus de hele tijd ophalen omdat het snot er zo uitloopt.
Ik moet naar een ambassade en een rechtzaak en ik ga met de trein. Sorry mensen om me heen :pensive:

1 like

jij bent ook niet vrijwillig verkouden/last van hooikoorts.

Sterkte vandaag!

1 like

Alle eerstejaars van mijn opleiding gaan deze week op buitenlandreis en ik ga niet mee, enerzijds heb ik fomo maar anderzijds ben ik wel trots op mezelf dat ik voor mezelf opkom!

3 likes

Ik ga vandaag even mn bh maat goed op laten meten. Voor NY zat mn bh goed nu past er een hele hand bij… blijft niks meer van over zo.

2 likes

Vgm vliegt @Luzarl niet (millieu redenen)
Oke zeg me wie met de koelkast naar huis mag ! Verlos ons haha

2 likes

:frowning: Vervelend. Hopelijk werken die pijnstillers wel.

@morganfreeman is weg? Heeft ze ā€˜afscheid’ genomen?